Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Suggesties & Mededelingen (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=20)
-   -   Sluiten subforum Suggesties & Mededelingen (https://forum.politics.be/showthread.php?t=134410)

van Maerlant 27 januari 2010 22:59

Sluiten subforum Suggesties & Mededelingen

Dan is iedereen van het gezaag af :-D. Suggesties en Mededelingen kunnen toch evengoed via email naar een daarvoor aangestelde moderator gestuurd worden?

Txiki 27 januari 2010 23:01

2

Help het forum, plant een boom!

Andro 27 januari 2010 23:02

Dan lees je het toch gewoon niet?

van Maerlant 27 januari 2010 23:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Andro (Bericht 4567830)
Dan lees je het toch gewoon niet?

Ik probeer bij te dragen aan een positieve sfeer op dit forum.

Rudy 28 januari 2010 08:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door van Maerlant (Bericht 4567822)
Dan is iedereen van het gezaag af :-D. Suggesties en Mededelingen kunnen toch evengoed via email naar een daarvoor aangestelde moderator gestuurd worden?

Van welk gezaag ? Huilen over gebannen mede-forumleden ?

Niet mee eens. Het is niet omdat een subforum voorlopig z'n doel voorbijschiet dat je het best afschaft. Het is aan de moderatie om kaf en koren te scheiden, en zich af te vragen of deze vraagbarak aan het adres van de moderatie niet wordt herleid tot een onderonsje tussen forumleden om over moderatie te modderen.

Txiki 28 januari 2010 10:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy (Bericht 4568249)
Van welk gezaag ? Huilen over gebannen mede-forumleden ?

Niet mee eens. Het is niet omdat een subforum voorlopig z'n doel voorbijschiet dat je het best afschaft. Het is aan de moderatie om kaf en koren te scheiden, en zich af te vragen of deze vraagbarak aan het adres van de moderatie niet wordt herleid tot een onderonsje tussen forumleden om over moderatie te modderen.

Dat ze er dan met de grove borstel doorgaan in dit subforum. Daarmee zou ik ook al zeer tevreden zijn. Ze zouden kunnen beginnen met draden te sluiten, liefst zelfs te verwijderen en vanaf dan een zeer strikte spelregel invoeren om hier nog te mogen posten.

Anna List 28 januari 2010 10:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Txiki (Bericht 4568363)
Dat ze er dan met de grove borstel doorgaan in dit subforum. Daarmee zou ik ook al zeer tevreden zijn. Ze zouden kunnen beginnen met draden te sluiten, liefst zelfs te verwijderen en vanaf dan een zeer strikte spelregel invoeren om hier nog te mogen posten.

zo'n lekker strak corsetje zo

Txiki 28 januari 2010 10:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 4568369)
zo'n lekker strak corsetje zo

Je kan er gerust mee lachen, dat moet kunnen. Zo'n maatregel zou ik niet voorstellen als "alle" forumleden hetzelfde gezonde verstand zouden hebben als de "vaste ploeg K&K-bezoekers". Serieus, Anna, dit subforum is een containterpark.

Rudy 28 januari 2010 10:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Txiki (Bericht 4568363)

Mee eens.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:54.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be