Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Suggesties & Mededelingen (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=20)
-   -   Suggestie : Extra forum enkel voor Verkiezingen 13 Juni (https://forum.politics.be/showthread.php?t=13445)

neruda 7 mei 2004 09:36

Hallo,

zou het niet slecht zijn om een aparte forum aan te maken speciefiek thema Vekiezingen 2004 ?

Neruda

Spetsnaz 7 mei 2004 09:43

Ik denk dat binnenkort de verkiezingen sowieso politiek:binnenland zullen domineren zowel op dit forum als in het echt.

neruda 7 mei 2004 09:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Spetsnaz
Ik denk dat binnenkort de verkiezingen sowieso politiek:binnenland zullen domineren zowel op dit forum als in het echt.

Vandaar juist...Binnenland zal snel doordrenken..en andere topics in het vergeethoekje komen ....

Spetsnaz 7 mei 2004 10:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door neruda
Citaat:

Vandaar juist...Binnenland zal snel doordrenken..en andere topics in het vergeethoekje komen ....

Ik denk eigenlijk dat er weinig ander nieuws zal zijn dan de verkiezingen.

The Paulus Experience 7 mei 2004 12:22

zegt dan gelijk dat het idee u niet aanstaat :) :wink:

Spetsnaz 7 mei 2004 17:30

We volgen gewoon de procedure:

er zal een nieuw subforum komen als er tien mensen zijn die dit voorstel steunen.

Spelev 7 mei 2004 17:31

Mijn handtekening heb je.

Griffin 7 mei 2004 17:32

Citaat:

We volgen gewoon de procedure:

er zal een nieuw subforum komen als er tien mensen zijn die dit voorstel steunen.

Aan zij die een nieuw forum willen: als ge nog een stem wilt afkopen, ge zult me maar moeten lokken met geld! ;) :D :lol:

Patriot! 7 mei 2004 19:19

Ik ben wel pro: anders komt alles op partij-discussies en daar komt zo weinig volk 8)

Maus 7 mei 2004 19:56

Doet er uwe zin mee: maar ik vind het aanbod op dit moment wel genoeg. Tuurlijk dat "verkiezingen" ongelooflijk veel besproken gaat worden, maar dit is slechts een tijdelijk fenomeen.

Dies 7 mei 2004 20:06

Er is toch al reeds een themaforum: Brandend actueel. Momenteel gaat het daar over het Vlaams Blok-arrest van het hof van beroep in Gent waarin drie kern-vzw's van het Vlaams Blok veroordeeld worden wegens racisme. Tegen de tijd dat het verkiezingen zijn is dat echter niet langer brandend actueel en kan dat omgetoverd worden tot een discussieforum over de verkiezingen.

neruda 9 mei 2004 08:39

Citaat:

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door neruda

Ik denk eigenlijk dat er weinig ander nieuws zal zijn dan de verkiezingen.

Reden te meer , om een voorbeeld te nemen in de media wordt deze thema overal apart geplaatst , d'er zijn niet alleen verkiezingen in dit land :wink:
Als het er komt (ik hoop het) dan liefst asap daar het nadien wel interessant zal zijn om zowel de pre- en postverkiezingstheoriën van de forumleden met elkaar af te wegen .
Veel forumleden beweren in een glazen bol gekeken te hebben en de verkiezingsuitslagen opvoorand te hebben bepaald en daarom toch een aparte verkiezingenthema waard.

Spetsnaz 9 mei 2004 11:41

Bij nader inzien zal ik toch Neruda's voorstel steunen. Hoe meer differentiatie hoe beter.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:26.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be