![]() |
Help Virginie! :p
Mannekes, vult ge aub ne keer de enquête van Virginie ne keer in? Zij doet dit jaar haar onderzoekscompetentie en heeft nog nen hoop mensen nodig om de nodige info te verzamelen.
Het is geen grote enquête, gene paniek. Mercikes alvast. Je doet er haar een groot plezier mee. http://www.enquetemaken.be/toonenquete.php?id=31867 |
Het is uiteindelijk nog redelijk goed gekomen met mij ; mijn eerste zelf gebrouwde bier is klaar om op 29 maart geproefd te worden. Mijn kinderen en kleinkinderen zijn geen alcoholiekers geworden en ook de drugs zijn hun bespaard gebleven.
|
Maar die vragen trekken op geen bal... Alé, bekijk die leeftijdscategorieën eens... Tel het aantal dt-fouten... En bekijk die antwoordcategorieën, die roepen meer vragen op dan dat zij zelf stelt... Bij gelegenheden en dan plots per dag liters alcohol...
Sorry, maar zo'n rommel vul ik niet in. Spijtig voor Virginieke. |
voil�*, done. En nu iets drinken zeker? :-P
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat valt er te winnen?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
² |
Ik krijg de enquete niet ingevuld. Bij vraag vier staat er indien ja. Dus vul ik die niet in maar daar gaat het programma niet met akkoord en ik kan de lijst niet verzenden.
|
Citaat:
|
Amai, je ziet dat het een gratis enquête was.
Antwoord vraag 8: nee Vraag 9: indien antwoord vraag 8 'ja', leg hier uit waarom na invullen enquête: 'u hebt vraag 9 niet beantwoord' Soit. |
Citaat:
|
Citaat:
de meesten staan er niet bij stil. |
ingevuld.
:cheer: Virginieke :cheer: |
Wie is da nu weer?
|
Citaat:
Maar ze zit niet echt op dit forum (heeft zich hier wel eens geregistreerd). Vriendin van Duup en kennis van mij ;-) |
Ah, ons Virginie :-D
|
Citaat:
Kzal da sebiet es bezien :-) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:09. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be