ministe van agitatie |
28 januari 2010 17:53 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Europahater
(Bericht 4569404)
Het zou mij niet verbazen dat hij alle internetkranten afschuimt om toch maar iets negatiefs over de USA en Israël te vinden.
|
Daarvoor hoef je niets 'af te schuimen', de eerste de beste krant, tijdschrift, tv-programma of website met content, geeft je argumenten om de politiek van de VS en Israël aan te klagen. Dat betekent dus niet Israël en de VS zelf en al helemaal niet noodzakelijk de bewoners van die landen. Au fond is het een politiek debat, daarvoor zijn argumenten, feiten en gedachtengangen langs beide zijden.
Als je geen zin hebt om daar aan mee te doen, vraag ik me af waarom je dergelijke nietszeggende onzin publiceert. Wat voeg je daarmee toe aan een debat of een discussie?
Citaat:
als hij Iran zo fantastisch vind, dan gaat ie maar. Ik hou hem zeker niet tegen.
|
Is heel jouw wereldbeeld zo bipolair? Als je het ene land bekritiseert moet je maar in het andere land gaan wonen? Is het niet mogelijk om quasi elk land, elke politiek, elk systeem terecht te bekritiseren? Waar zou je dan moeten gaan wonen?
Wie de VS of Israël bekritiseert is niet noodzakelijk een fan van Iran of China, wie de zionisten aanvalt, steunt daarom nog niet de Arabische dictators of islamitische, religieuze zotten. De vijanden van mijn vijanden zijn niet noodzakelijk mijn vrienden.
|