WoutD |
28 januari 2010 20:36 |
eRepublik
Hey,
Ik ben Wout, mijn hobby is sinds paar maand eRepublik. Een online politiek browser spel. Even in het kort:
Erepublik is een simulatie van de werelds politieke zaken. Ieder land heeft zijn president, congres, partijen... iedere partij kiest een bepaalde visie. Per maand is er een verkiezing voor president, congres, en partij president. Het is net zoals in het echt, iedere partij heeft zoveel zetels waarmee ze wetsvoorstellen kunnen goedkeuren enzovoort. Jullie kennen waarschijnlijk al deze dingen.
Maar even terug naar het spel. Even kort vertellen wat er met eBelgië is gebeurt:
Eerst waren we onafhankelijk, toen hebben we besloten om een eUNL te vormen, de Verenigde Nederlanden, toen startte een Roemeense groep een burgeroorlog om België terug onafhankelijk te maken. Dit is hen gelukt en zo waren we weer "vrij". Ze lieten echter geen echte belgen toe in het land waardoor België nog steeds onder bezetting was. Toen heeft Engeland ons veroverd. Nu zijn we opnieuw onafhankelijk na lang wachten en kunnen we eindelijk een neutraal België vormen! Het enige probleem is dat we met zo weinig Belgen zijn dat Polen, Spanje, Engeland ons makkelijk omver loopt. Onze economie gaat ook zeker niet goed vanwege ons gebrek aan Belgen. Daarom doe ik deze oproep! België heeft een baby boom nodig zodat we sterk staan!
Iedereen die graag de online politieke wereld zou ontdekken, zelf in het congres zitten of misschien zelfs president van België, registreer je op eRepublik
Als je onze partij wil joinen kom even langs op ons forum
Alvast bedankt!
Bescherm ons land tegen onderdrukking, oorlog en andere! Registreer nu!
|