![]() |
Rapper beledigt België in gesubsidieerde clip
Dat die rapper Belgié beledigt doet mij helemaal niets, weze dat duidelijk zijn.
Waar ik wel mijn plezier in heb is de reactie van MR-parlementslid voor de Franse gemeenschap Alain Destexhe. Nog ene die uiteindelijk die de nutteloosheid van de ''bezigheidspolitiek'' van de overheid begint in te zien. Ze moeten ze nog wat meer pamperen en subsidies geven. Citaat:
Citaat:
:lol::lol: |
![]() Ik zal trouwen met Marokko, nadat ik België genaaid heb. http://www.youtube.com/watch?v=Q76UBPhoH0U& Redouane La Deglingue - Pour Les Pilotes (30354 hits) |
Wat is daar mis mee?
|
Citaat:
|
Dat zinnetje, 'Ik zal trouwen met Marokko, nadat ik België genaaid heb', staat symbool voor onze multikulturele maatschappij. Enkel het woord Marokko is vervangbaar.
Leve de "verdraagzaamheid". Leve de "verrijking". *kotst* |
Citaat:
|
dat ze rappen wat ze willen, maar niet met ons belastingsgeld
|
Citaat:
|
hahaha
:cheer: fuck Belgium :cheer: |
Citaat:
Als ik het goed begrijp krijgen mensen met jouw gedachtegoed hier een warm gevoel bij, zien ze dit aan als progressief en zien ze het steevast als hun taak om mensen die zich hierover uitspreken te bekritiseren. Ik stel mij daar vragen bij. |
is toch een leuke deal... uw vrouw is in haar jeugd suf genaaid door een berber, maar die heeft haar laten vallen voor te trouwen met een berberse... en wat er nog over blijft van de belgische is voor u.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Buiten dat deze boys volkomen gelijk hebben:
![]() Heeft u geslapen de laatste vijf jaar missschien? "We brengen rwina, We brengen terrror, Voor onze schijnheilige Hollander!" http://www.youtube.com/watch?v=trj7VwJ-A3M Strudy Ft. Issy - Rwina Voor Hollanda! (233.000 hits) 2006 |
Citaat:
|
Citaat:
Dat citaat is de pure waarheid. Dat jij moet verder kijken dan dat citaat en de persoonlijkheid of dergelijke erbij sleurt zegt veel over jou, niet over mij. Citaat:
|
Citaat:
Dat geld is trouwens goed besteed, de clip werd al 653228 bekeken. Daar kunnen alle Vlaamse zangers een serieus puntje aan zuigen als ge het mij vraagt. |
Citaat:
Vlamingen die op België kakken, kakken op het politiek systeem. Daar heeft die rapper het totaal niet over. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:07. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be