Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Buitenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=65)
-   -   Dienen extreem-linkse personen geficheerd te worden?? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=134605)

Europahater 31 januari 2010 21:10

Dienen extreem-linkse personen geficheerd te worden??

Goede vraag was het niet dat de Chileense veiligheidsdiensten in de jaren 70 en 80 zich daar massaal met inlieten en ja..met succes want Chili is nu het meest welvarende land van Zuid-Amerika. Moest men dit ook toegepast hebben met de Sandinisten in Nicaragua en de Cubaanse communisten in de jaren 50 zou men heel wat bloedvergieten bespaard gebleven zijn. Ik denk dat de Nederlandse AIVD bijvoorbeeld veel beter subversieve enge figuren als Harry Van Bommel, Gretta DuiSSenberg of Dries Van Agt in het oog kan houden zodat hun banden met radikaal islamitische fascistenbewegingen duidelijker kan aantoond worden. Omdat dit in het verleden bijna niet gebeurde zitten we nu in Nederland opgescheept met linkse mediakanalen en een linkse rechterlijke macht. Links is en blijft een gevaar voor de westerse samenlevingsvormen...

Ik ben voor...en u???

Zeikstraal 31 januari 2010 21:12

Pindakaas en hazelnoten zijn een slechte combinatie

Depth of Field 31 januari 2010 21:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zeikstraal (Bericht 4575501)
Je moeder is een hoer

Heb je aandacht van de moderator nodig?

Zeikstraal 31 januari 2010 21:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Depth of Field (Bericht 4575503)
Heb je aandacht van de moderator nodig?

SHtuur me eens een foto van je zus opdat ik ze keur

Jaani_Dushman 31 januari 2010 21:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Europahater (Bericht 4575494)
Goede vraag was het niet dat de Chileense veiligheidsdiensten in de jaren 70 en 80 zich daar massaal met inlieten en ja..met succes want Chili is nu het meest welvarende land van Zuid-Amerika. Moest men dit ook toegepast hebben met de Sandinisten in Nicaragua en de Cubaanse communisten in de jaren 50 zou men heel wat bloedvergieten bespaard gebleven zijn. Ik denk dat de Nederlandse AIVD bijvoorbeeld veel beter subversieve enge figuren als Harry Van Bommel, Gretta DuiSSenberg of Dries Van Agt in het oog kan houden zodat hun banden met radikaal islamitische fascistenbewegingen duidelijker kan aantoond worden. Omdat dit in het verleden bijna niet gebeurde zitten we nu in Nederland opgescheept met linkse mediakanalen en een linkse rechterlijke macht. Links is en blijft een gevaar voor de westerse samenlevingsvormen...

Ik ben voor...en u???

Op voorwaarde dat ik in één fichebak mag met Marianne Thieme. :-D

Lampedeir 31 januari 2010 21:18

Citaat:

Ik ben voor...en u???

Misschien best dat men de heren van het rechts economisch systeem ficheerd...
Kunnen we misschien uit deze crisis graken en terug wat normaal doen...

Zeikstraal 31 januari 2010 21:21

Hoort dit niet in mobiliteit?

Lampedeir 31 januari 2010 21:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zeikstraal (Bericht 4575501)
Pindakaas en hazelnoten zijn een slechte combinatie

Hoort dit niet bij droge voeding ?

Zeikstraal 31 januari 2010 21:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Lampedeir (Bericht 4575523)
Hoort dit niet bij droge voeding ?

Hoog tijd om daar een onderzoekscommissie voor aan te stellen

filosoof 31 januari 2010 21:26

Citaat:

Dienen extreem-linkse personen geficheerd te worden??
Ik ben voor...en u???

Europahater beschouwt dus Europa als extreemlinks? Of haat hij liberalen en christendemocraten en sociaaldemocraten en extreemlinksen?

Zeikstraal 31 januari 2010 21:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door filosoof (Bericht 4575532)
Europahater beschouwt dus Europa als extreemlinks? Of haat hij liberalen en christendemocraten en sociaaldemocraten en extreemlinksen?

Hij haat zelfs zichzelf

Big Slick 31 januari 2010 21:30

Citaat:

.

Ik ben voor...en u???

't Zijn eerder de personen die geobsedeerd zijn om mensen met een andere mening dan de hunne te ficheren, waar ik beducht voor ben.

Depth of Field 31 januari 2010 21:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zeikstraal (Bericht 4575509)

Klikt op het driehoekje.

RodeLantaarn 31 januari 2010 21:33

Europahater kreeg reeds wat hij wil:http://www.datapanik.org/pgz/superda...esslawyers.pdf

Zeikstraal 31 januari 2010 21:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Depth of Field (Bericht 4575553)
Klikt op het driehoekje.

Is er gevaar jongeman?

RodeLantaarn 31 januari 2010 21:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zeikstraal (Bericht 4575541)
Hij haat zelfs zichzelf

Europahater 31 januari 2010 21:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zeikstraal (Bericht 4575509)

Heb je je reactie snel gewijzigd? Bang dat je geband word??? Hahahaha:lol: Ik zie het zweet zo van je handen druipen...

Europahater 31 januari 2010 21:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door filosoof (Bericht 4575532)

Christendemocraten en Liberalen zijn absoluut niet te vergelijken met hun USA versies. Rechts is voor mij een partij als de Democraten en radikaal-rechts de Republikeinen. De Europese liberalen noem ik centrum en de Christen-democraten centrum-links. Enkel de Britse conservatieven kan men echt als "rechts" bestempelen.

Europahater 31 januari 2010 21:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jaani_Dushman (Bericht 4575513)
Op voorwaarde dat ik in één fichebak mag met Marianne Thieme. :-D

Thiemme is pro-dieren wat niet echt altijd vergelijkbaar is met "links". Al denken ze dat vaak...:-)

Jaani_Dushman 31 januari 2010 21:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Europahater (Bericht 4575587)
Thiemme is pro-dieren wat niet echt altijd vergelijkbaar is met "links". Al denken ze dat vaak...:-)

Dat zullen we wel onderling uitvechten in de fichenbak. :-P

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:54.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be