Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   het uitschot moet uit het Parlement geveegd worden (https://forum.politics.be/showthread.php?t=134612)

eno2 1 februari 2010 09:11

het uitschot moet uit het Parlement geveegd worden

Omdat het uitschot in het parlement niet meer in staat is om law and order te handhaven in dit land, moet het uit het parlement geveegd worden.

Het uitschot van straat vegen, lukt niet, omdat het uitschot in het parlement dat niet toelaat, dus moeten we eerst het parlement uitvegen.

kgeefgenefok 1 februari 2010 09:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eno2 (Bericht 4576013)
Omdat het uitschot in het parlement niet meer in staat is om law and order te handhaven in dit land, moet het uit het parlement geveegd worden.

Het uitschot van straat vegen, lukt niet, omdat het uitschot in het parlement dat niet toelaat, dus moeten we eerst het parlement uitvegen.

22222222222222222

De schoofzak 1 februari 2010 10:54

Ik onderschrijf dat, in de volgende mate:

Waalse ratten, rolt uw matten.

In Spaanderen Spaans en in Vlaanderen Vlaams.

En ik bedoel daarmee: de frankofonen vinden ons boerkes toch maar uitschot, namelijk rechts ekstremistisch uitschot, en dus zijn wij uitschot;
Wij dus uit dat federaaal parlement; wij dus naar een Vlaams parlement.

stropke 1 februari 2010 11:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 4576151)
Ik onderschrijf dat, in de volgende mate:

Waalse ratten, rolt uw matten.

In Spaanderen Spaans en in Vlaanderen Vlaams.

En ik bedoel daarmee: de frankofonen vinden ons boerkes toch maar uitschot, namelijk rechts ekstremistisch uitschot, en dus zijn wij uitschot;
Wij dus uit dat federaaal parlement; wij dus naar een Vlaams parlement.

..en zo verder naar vlaams\nederlandse federatie of welke heringings vorm dan ook.
Vlaamse onafhankelijkheid is miss een politieke tussen oplossing, nu weer eens blijkt gelet op Brussel dat het land onbestuurbaar is.
Hoelang gaat de burger dit nog pikken? Wij willen in vrede, vrijheid en veiligheid leven en wonen.
Als de politiek haar verantwoordelijkheid eens in daden omzet kan totale anarchie, en dat is toch het laatste wat we willen, voorkomen worden.

Henri1 1 februari 2010 11:48

Wat wil je nu eigenlijk ?
Het VB uit het Parlement gooien ?

Xenophon 1 februari 2010 12:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 (Bericht 4576229)

:rofl:

Ik denk dat hij het eerder over het Belgische uitschot heeft.

Boduo 1 februari 2010 12:35

Parlementairen.

Citaat:

In 2011 kunnen de kiezers hierover hun stem uitbrengen.
Ondertussen moeten de lokale politiekertjes onder druk gezet worden. ZIJ voeren het verkeerde beleid door o.a. te weinig te investeren in de politie.
Ook de drugsbestrijding laat te wensen over: de rellen in Molenbeek kwamen er nadat de politie 14 coffeeshops had gesloten.
Minister Declerq heeft niet het gezag en de macht om een doeltreffend beleid te voeren. Hij verkoopt veel show en blabla op de tv maar er verandert NIETS !

:-( :-(:x :-(

Jean-Pierre 1 februari 2010 12:53

Citaat:

Tja! De bevolking heeft de politici die het verdient en waarvoor ze gestemd heeft. Ik heb het opgegeven om met de meeste mensen in discussie te gaan. Ofwel zijn ze te stom om iets te weten over de politieke actualiteit, ofwel zijn ze zo gescleroseerd in hun denken, dat ze zelfs het zonlicht ontkennen. Als ge met argumenten aankomt, dan bekijken ze u zoals een koe een voorbijrijdende trein nastaart. Bij sommigen vormt zich dan het spreekwoordelijke schuim op de lippen, waarbij men u overstemt door zo luid mogelijk bepaalde theorieën te verkondigen. Anderen gaan eerst met de ogen knipperen, eens rondkijken of er medegenoten zijn in de domheid om dan als cohort te verklaren dat ge aan het zeveren zijt.

Ik heb eens een one-liner gezien, die zeer correct deze toestand weergeeft. 'Don't argue with idiots. They take you down to their level and beat you by experience'. ...En het is nog correct ook.

kgeefgenefok 1 februari 2010 13:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jean-Pierre (Bericht 4576330)
Tja! De bevolking heeft de politici die het verdient en waarvoor ze gestemd heeft. Ik heb het opgegeven om met de meeste mensen in discussie te gaan. Ofwel zijn ze te stom om iets te weten over de politieke actualiteit, ofwel zijn ze zo gescleroseerd in hun denken, dat ze zelfs het zonlicht ontkennen. Als ge met argumenten aankomt, dan bekijken ze u zoals een koe een voorbijrijdende trein nastaart. Bij sommigen vormt zich dan het spreekwoordelijke schuim op de lippen, waarbij men u overstemt door zo luid mogelijk bepaalde theorieën te verkondigen. Anderen gaan eerst met de ogen knipperen, eens rondkijken of er medegenoten zijn in de domheid om dan als cohort te verklaren dat ge aan het zeveren zijt.

Ik heb eens een one-liner gezien, die zeer correct deze toestand weergeeft. 'Don't argue with idiots. They take you down to their level and beat you by experience'. ...En het is nog correct ook.

:lol::lol::lol:

stropke 1 februari 2010 16:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Boduo (Bericht 4576286)
In 2011 kunnen de kiezers hierover hun stem uitbrengen.
Ondertussen moeten de lokale politiekertjes onder druk gezet worden. ZIJ voeren het verkeerde beleid door o.a. te weinig te investeren in de politie.
Ook de drugsbestrijding laat te wensen over: de rellen in Molenbeek kwamen er nadat de politie 14 coffeeshops had gesloten.
Minister Declerq heeft niet het gezag en de macht om een doeltreffend beleid te voeren. Hij verkoopt veel show en blabla op de tv maar er verandert NIETS !

:-( :-(:x :-(

Hierse nog zo een schoon voorbeeld van verkeerd lokaal beleid. Die snotaap van 17jaar heeft wel genoeg verstand om te snappen dat hij een overval doet met weinig gevolg.
http://www.nieuwsblad.be/Article/Det...MF01022010_019

Hopelijk moeten de kiezers nie wachten tot 2011 en kunnen ze nog dit jaar kiezen
Hopelijk dondert het hele kabinet omver vanwege de veiligheidskwestie Brussel.
En dan geen federaal parlement meer maar spreekt men zich uit voor de definitieve scheiding. Zekers nu men weet dat franstaligen geen zak geven om de veilgheid van de burgers.

Fieseler 1 februari 2010 16:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jean-Pierre (Bericht 4576330)

:thumbsup:

eno2 5 februari 2010 09:58

Citaat:

het uitschot moet uit het Parlement geveegd worden
Ik noem bestuurders die het vertikken voor de nodige infratructuur te zorgen
om de strafuitvoering te garanderen, uitschot dat uit het Parlement moet geveegd worden, en ik geloof dat deze benadering volkomen terecht en zelfs superdringend geworden is.

Erwinvds 5 februari 2010 11:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eno2 (Bericht 4583373)
Ik noem bestuurders die het vertikken voor de nodige infratructuur te zorgen
om de strafuitvoering te garanderen, uitschot dat uit het Parlement moet geveegd worden, en ik geloof dat deze benadering volkomen terecht en zelfs superdringend geworden is.

Muiterij, opstand?
Of wacht, vanavond toch niet hé. 'k Wil mijne feuilleton niet missen zulle. En straks moet ik naar de makro.

guido 007 5 februari 2010 11:33

Citaat:

Nee, die zeker niet.
Er is veeeeel groter uitschot in het parlement.

Vraag maar aan tante Augusta.

DONG ZHUO 5 februari 2010 15:35

NEEN ! het UITSCHOT MOET BLIJVEN in t'Parlement

Het is de snelste en énige weg naar een splitsing, nog enkele maanden voortboteren gelijk ze nu bezig zijn en belgiek ontploft..... :mrgreen:

den ambetantsten 5 februari 2010 17:45

Citaat:

Da's hier al de tweede keer dat ik hardhandig moet optreden!!! Waar gaat 't naar toe met dit forum.
Uitschot zegt u? Uitschot? Mensen die zichzelf de nobele taak hebben toebedeeld om godganse dagen, enkel en alleen nog maar 1001 vraagskes te komen aflezen die door hun universitaire medewerkers werden opgesteld in uw en mijn belang vindt u uitschot???? Let wel, het gaat daarbij niet zomaar over de doordeweekse, tuin- en keukenvraag hé! Neenee, allemaal heel erg belangrijke vragen, vragen op leven en dood over bijvoorbeeld de scheet die verkeerd zat bij onzen Albert ter gelegenheid van zijn receptie. De mens zat daar als ongesteld lichaam.
Als u dit uitschot vindt, mensen die zo hun best doen om de democratie hoog in 't vaandel te houden door week na week, dag na dag te komen voorlezen uit hun medewerkers werk, dan heeft u geen kijk op de democratische realiteit in dit land.

filosoof 5 februari 2010 17:59

Citaat:

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kgeefgenefok (Bericht 4576025)
22222222222222222

zzzzzzzzzzzz

den ambetantsten 5 februari 2010 18:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door filosoof (Bericht 4584052)
zzzzzzzzzzzz

Ja, slapen is gezond.

N-SA 5 februari 2010 18:17

Citaat:

Juist. Dat is lapidair gezegd hetgeen N-SA al langer zegt. Het parlementarisme is een liberale plaag die bestreden moet worden. Parlementarisme is GEEN noodzaak voor een democratie.
Parlementairen -van alle partijen- zijn parasieten die belastingsgeld onnodig verbruiken en verbrassen.

Geertje 5 februari 2010 19:17

Citaat:

Onmogelijk, in het zuiden van het land is de maffia legitiem verkozen en deze willen zoveel mogelijk rechten geven en behouden voor moordenaars, verkrachters, dieven, en allerlei ander crapuul. De PS is nu eenmaal de partij van de gangsters.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:22.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be