Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Kostprijs waals onnozeldoen: 20miljard (https://forum.politics.be/showthread.php?t=134625)

brother paul 1 februari 2010 11:54

Kostprijs waals onnozeldoen: 20miljard

http://www.tijd.be/nieuws/economie-f...291041-600.art

Stel dat de interestspanning zo 2% omhooggaat
Dan komt onze volledige staatsschuld en zijn herfinanciering 2% duurder uit.
Dus komt er van 1000miljard euro een interest toeslag van 2Omiljard euro

als dat geen gat zal slaan in onze begroting dan weet ik het niet.

Voila goed bezig wallonie

speurneus 1 februari 2010 12:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door brother paul (Bericht 4576240)
http://www.tijd.be/nieuws/economie-f...291041-600.art

Stel dat de interestspanning zo 2% omhooggaat
Dan komt onze volledige staatsschuld en zijn herfinanciering 2% duurder uit.
Dus komt er van 1000miljard euro een interest toeslag van 2Omiljard euro

als dat geen gat zal slaan in onze begroting dan weet ik het niet.

Voila goed bezig wallonie

Stel dat mijn kat een koe was,.......
btw, wat heeft deze interestverhoging met Wallonie te maken?

brother paul 1 februari 2010 12:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door speurneus (Bericht 4576260)
Stel dat mijn kat een koe was,.......
btw, wat heeft deze interestverhoging met Wallonie te maken?

lees misschien het artikel

pajoske 1 februari 2010 13:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door brother paul (Bericht 4576315)

In het artikel waarnaar uw link verwijst is geen enkele vermelding over Wallonië.
Er staat wel een vermelding over politieke problemen. Ik begrijp dan ook niet wat de titel van deze topic met de inhoud te maken heeft.

fox 1 februari 2010 13:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door pajoske (Bericht 4576392)
In het artikel waarnaar uw link verwijst is geen enkele vermelding over Wallonië.
Er staat wel een vermelding over politieke problemen. Ik begrijp dan ook niet wat de titel van deze topic met de inhoud te maken heeft.

De politieke problemen zijn puur een gevolg van een impasse. Een impasse die er enkel is omwille van de Waalse onwil om ons land te hervormen.

pajoske 1 februari 2010 13:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fox (Bericht 4576413)
De politieke problemen zijn puur een gevolg van een impasse. Een impasse die er enkel is omwille van de Waalse onwil om ons land te hervormen.

Dat is een persoonlijke interpretatie die jij aan dat artikel geeft.

fox 1 februari 2010 13:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door pajoske (Bericht 4576425)
Dat is een persoonlijke interpretatie die jij aan dat artikel geeft.

Steek uw hoofd anders nog wat dieper in het zand. Het is simpelweg de realiteit.

vlijmscherp 1 februari 2010 13:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fox (Bericht 4576413)

en het zijn de Vlaamse politici die het toelaten. ze zijn dus even schuldig.

pajoske 1 februari 2010 13:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fox (Bericht 4576439)
Steek uw hoofd anders nog wat dieper in het zand. Het is simpelweg de realiteit.

Dat is nu de voornaamste reden waarom ik geëvolueerd ben van Vlaamse gezinde naar Vlaams kritisch. Als een beweging steunt op leugens en halve waarheden hoeft het voor mij niet.

Wat jij schrijft betekend eigenlijk: wij zeggen dat de Walen van alle problemen fout zijn en als je dat niet klakkeloos aanvaard ben je een stommerik.
Waarom moet ik dan onwillekeurig aan een dictatuur denken?

the_dude 1 februari 2010 14:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door pajoske (Bericht 4576453)
Dat is nu de voornaamste reden waarom ik geëvolueerd ben van Vlaamse gezinde naar Vlaams kritisch. Als een beweging steunt op leugens en halve waarheden hoeft het voor mij niet.

Wat jij schrijft betekend eigenlijk: wij zeggen dat de Walen van alle problemen fout zijn en als je dat niet klakkeloos aanvaard ben je een stommerik.

omdat extremisten nu eenmaal in een dictatuur vervallen, telkens weer. En er wordt nooit iets geleerd.

kgeefgenefok 1 februari 2010 14:18

Citaat:

Omdat de politiek-correcte media lelijk huisgehouden hebben in uw hersenpan?

Remofski 1 februari 2010 14:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door the_dude (Bericht 4576472)
omdat extremisten nu eenmaal in een dictatuur vervallen, telkens weer. En er wordt nooit iets geleerd.

Simplisme anyone?

fox 1 februari 2010 14:21

Citaat:

Ik zeg niet dat Walen de oorzaak zijn van alle problemen. Ze zijn wel de oorzaak van de impasse omtrent een broodnodige staatshervorming.

Vette Pois(s)on 1 februari 2010 14:28

Een beleid dat zit als gegoten zal wel nooit mogelijk zijn, maar hier lopen ze nog rond in een bikini als het buiten vriest.
Maakt niks uit, zetten we de verwarming wat hoger, de anderen zullen wel betalen.

Tick 1 februari 2010 14:33

Ik zou eerder met de vinger naar paars en naar mr Verhofstad wijzen, zit je alleszinds toch dichter bij een waarheid dan dit zomaar naar de walen door te schuiven.

Om te beginnen moeten wij eens beginnen te knippen in onze politieke structuren, dan zal er wel wat geld vrijkomen. Want ik geloof dat 75 tot 80% van onze wetten vanuit europa komen. Dus hebben wij 3 regeringen nodig (en parlementen + hulpjes) om nog geen vierde van onze wetten te maken. Zielig....

brother paul 1 februari 2010 16:28

Citaat:

kijk overeenkomen doe je met twee, dus als er een onnozel doet en zijn handjealtijdopenhoudt, en de andere heeft een stijf been over een bepaald topic, dan heb je dit resultaat. We hebben geen federaal beleid meer

speurneus 1 februari 2010 16:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door brother paul (Bericht 4576315)

heb ik gedaan en waarom alleen wallonie?

speurneus 1 februari 2010 16:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fox (Bericht 4576439)

welke realiteit?

speurneus 1 februari 2010 16:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door brother paul (Bericht 4576727)
kijk overeenkomen doe je met twee, dus als er een onnozel doet en zijn handjealtijdopenhoudt, en de andere heeft een stijf been over een bepaald topic, dan heb je dit resultaat. We hebben geen federaal beleid meer

ben jij dronken of vergeten uw pilleke te pakken?

speurneus 1 februari 2010 16:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fox (Bericht 4576487)
Ik zeg niet dat Walen de oorzaak zijn van alle problemen. Ze zijn wel de oorzaak van de impasse omtrent een broodnodige staatshervorming.

en wat heeft de staatshervorming met deze topic te maken?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:23.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be