![]() |
Kostprijs waals onnozeldoen: 20miljard
http://www.tijd.be/nieuws/economie-f...291041-600.art
Stel dat de interestspanning zo 2% omhooggaat Dan komt onze volledige staatsschuld en zijn herfinanciering 2% duurder uit. Dus komt er van 1000miljard euro een interest toeslag van 2Omiljard euro als dat geen gat zal slaan in onze begroting dan weet ik het niet. Voila goed bezig wallonie |
Citaat:
btw, wat heeft deze interestverhoging met Wallonie te maken? |
Citaat:
|
Citaat:
Er staat wel een vermelding over politieke problemen. Ik begrijp dan ook niet wat de titel van deze topic met de inhoud te maken heeft. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat jij schrijft betekend eigenlijk: wij zeggen dat de Walen van alle problemen fout zijn en als je dat niet klakkeloos aanvaard ben je een stommerik. Waarom moet ik dan onwillekeurig aan een dictatuur denken? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Een beleid dat zit als gegoten zal wel nooit mogelijk zijn, maar hier lopen ze nog rond in een bikini als het buiten vriest.
Maakt niks uit, zetten we de verwarming wat hoger, de anderen zullen wel betalen. |
Ik zou eerder met de vinger naar paars en naar mr Verhofstad wijzen, zit je alleszinds toch dichter bij een waarheid dan dit zomaar naar de walen door te schuiven.
Om te beginnen moeten wij eens beginnen te knippen in onze politieke structuren, dan zal er wel wat geld vrijkomen. Want ik geloof dat 75 tot 80% van onze wetten vanuit europa komen. Dus hebben wij 3 regeringen nodig (en parlementen + hulpjes) om nog geen vierde van onze wetten te maken. Zielig.... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:23. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be