Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   OPEL- Laat te mensen naar huis gaan. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=134680)

RASPOUTINE 2 februari 2010 16:11

OPEL- Laat te mensen naar huis gaan.
 
Het heeft nu al lang genoeg geduurd, men heeft voldoende met de arbeiders/werknemers hun voeten gespeeld.

Als morgen het dégoutante omtrent een amerikaanse publieke hulp stopt dan zijn zij nog veel meer kwijt.

Als morgen G.M. failliet gaat.

Als morgen Amerika beslist geen publiek geld meer te geven.

Dit kan uit eigen beweging komen maar het kan ook het gevolg zijn van bepaalde stakingen ergens in Europa.

Men kan het begrijpen dat de Vlaamse Overheid er alles aan doet om de werknemers van Opel & uit de Vlaamse werkloosheid te houden maar hebben zij niet voldoende gegeven.

Hebben zij niet genoeg geduld gehad, laat die mensen met hun vergoeding een nieuw leven starten.

Met dit geld hebben zij minstens een reserve voor de mogelijke slechtere tijden die er aankomen.

Laat Vlaanderen het geld dat voorzien was voor Opel gebruiken voor het sociale van alle Vlamingen, zij gaan het nodig hebben.

Zij kunnen niet blijven lenen tot in het oneindigen, wij willen geen Griekenland worden van het Noorden of wel?

Wanneer gaan zij samen met de federale het probleem in gans Vlaanderen structureel aanpaken is ook een goede vraag?

Er is bijkomstig bij Opel toch sprake van over capaciteit of niet, wat kan je daar aan doen?

Kan men de Opel mensen verdere risico's laten nemen, dit van niets te krijgen of veel minder bij een van de hierbovenvermelde doemscenarios?

Zijn zij niet beter af met een ander leven buiten deze weinig scrupuleuse G.M. groep?

Groep die tcoh al zijn beslissing heeft genomen en misschien liever in faling zal laten gaan dan plooien...

Een groep die door "onbehoorlijk bestuur" geholpen werd door de gemeenschap maar deze later miskend.

Meer kan je van de rijken van deze wereld niet verwachten, zij willen altijd maar meer?

Schade vergoeding en een maximale toepassing van de Wet "Renault" ware dat in de huidige omstandigheden niet het beste voor deze voorbeldige werknemers?


Er kan geen sprake zijn van dit verder te zetten met publiek geld, zowel aan Amerikaanse als Vlaamse kant.

Wij verliezen altijd omdat "zij" in beide gevallen met ons geld spelen!

Neem het geld en " Let it go! "

Verder moeten wij vertrouwen hebben en ons zeker niet laten chanteren door de "arrogante" werkgevers organisaties en het kapitalisme.

Bedrijven hebben het kapitaal nodig om te starten, maar zonder werkvolk staan zijn nergens.

Als zij niet kunnen investeren verliest hun geld elk dag van waarde en dat weten zij.

Wij staan als wij goed vertegenwoordigd zijn op gelijke voet.

Voor een sterkere onafhankelijke vakbond die werkelijk aan de kant van de mensen staat, geen judassen meer!

Alvast het beste aan de werknemers van Opel Antwerpen.


PS
Volgende maandag krijgt mijn vriend " de Blankenbersge stalker" genoemd zijn straf. (Hof van Beroep van Gent)
Dit omdat hij op vier jaar tijd 123 mails verstuurde naar het Blankenbergs College (open-vld-CdenV) met daarin de waarheid net zoals in de hierboven geschreven tussenkomst.
Bij de Brugse rechtbank kreeg hij één jaar effectieve celstraf voorgeschoteld.

Maandag zullen wij weten hoe gek dit land "ons land" wel is...

Xenophon 2 februari 2010 16:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door RASPOUTINE (Bericht 4578671)


PS
Volgende maandag krijgt mijn vriend " de Blankenbersge stalker" genoemd zijn straf. (Hof van Beroep van Gent)
Dit omdat hij op vier jaar tijd 123 mails verstuurde naar het Blankenbergs College (open-vld-CdenV) met daarin de waarheid net zoals in de hierboven geschreven tussenkomst.
Bij de Brugse rechtbank kreeg hij één jaar effectieve celstraf voorgeschoteld.

Maandag zullen wij weten hoe gek dit land "ons land" wel is...

En wat denk je? Gaat het beroepshof hem twee of drie jaar geven?

Eigenzinnig 2 februari 2010 16:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 4578685)
En wat denk je? Gaat het beroepshof hem twee of drie jaar geven?

Ze zijn nog aan het uitzoeken welke bankovervaller ze vervroegd kunnen laten gaan om plaats te maken..:-D

Hatelijke titel met een verschrikkelijke taalfout..om nog maar niet te spreken van de verdere onzin..bij Opel werken veelal > 40 jarigen die liever nu nog wat willen werken dan opnieuw een carriere te gaan zoeken..

fox 2 februari 2010 19:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig (Bericht 4578722)
bij Opel werken veelal > 40 jarigen die liever nu nog wat willen werken dan opnieuw een carriere te gaan zoeken..

Wel vreemd dat de vakbonden dat niet willen weten van een alternatief waarbij een andere constructeur de vestiging in Antwerpen overneemt. Ik weet er het fijne niet van, maar dat lijkt me toch de enige kans voor die mensen. Ze blijven vasthouden aan General Motors terwijl het toch al lang duidelijk is dat dit geen optie is? Gaan de vakbonden echt voor een ontslagpremie of zo?

maddox 2 februari 2010 20:01

De Vlaamse overheid heeft €500 000 000 klaar voor Opel Antwerpen.

Laat ze daar een Electrische Astra bouwen. Die electro-astra zou dan verkocht kunnen worden met een fikse milieukorting.
Da's goed voor nog een jaar of 5 sukkelen. Laat ons dan eens kijken dat de Vlaamse overheid een kapitalistische firma kan redden, zonder puur commie te gaan.

Den Ardennees 2 februari 2010 20:19

zou men die Nederlanders van Spycker, die SAAB hebben overgenomen niet es kunnen polsen of zij brood zien in Opel Antwerpen, of andere constructeurs?

Eigenzinnig 2 februari 2010 20:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Den Ardennees (Bericht 4579092)
zou men die Nederlanders van Spycker, die SAAB hebben overgenomen niet es kunnen polsen of zij brood zien in Opel Antwerpen, of andere constructeurs?

Die hebben al €250 miljoen geleend in de hoop op €400 miljoen steun van de zweedse staat..
Een verlieslatend bedrijf dat een ander verlieslatend bedrijf opkoopt met geleend geld..dat zit wel snor..

kanselier 3 februari 2010 12:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Den Ardennees (Bericht 4579092)
zou men die Nederlanders van Spycker, die SAAB hebben overgenomen niet es kunnen polsen of zij brood zien in Opel Antwerpen, of andere constructeurs?

Spycker heeft alleen maar verlies, nooit enige winst geboekt. Hoe kan die de grote Saab overnemen is voor mij een raadsel?

kanselier 3 februari 2010 12:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig (Bericht 4578722)
Ze zijn nog aan het uitzoeken welke bankovervaller ze vervroegd kunnen laten gaan om plaats te maken..:-D

Hatelijke titel met een verschrikkelijke taalfout..om nog maar niet te spreken van de verdere onzin..bij Opel werken veelal > 40 jarigen die liever nu nog wat willen werken dan opnieuw een carriere te gaan zoeken..

Maar als dit niet kan, wanneer komt er tan een plan B?

RASPOUTINE 6 maart 2010 11:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door RASPOUTINE (Bericht 4578671)
Het heeft nu al lang genoeg geduurd, men heeft voldoende met de arbeiders/werknemers hun voeten gespeeld.

Als morgen het dégoutante omtrent een amerikaanse publieke hulp stopt dan zijn zij nog veel meer kwijt.

Als morgen G.M. failliet gaat.

Als morgen Amerika beslist geen publiek geld meer te geven.

Dit kan uit eigen beweging komen maar het kan ook het gevolg zijn van bepaalde stakingen ergens in Europa.

Men kan het begrijpen dat de Vlaamse Overheid er alles aan doet om de werknemers van Opel & uit de Vlaamse werkloosheid te houden maar hebben zij niet voldoende gegeven.

Hebben zij niet genoeg geduld gehad, laat die mensen met hun vergoeding een nieuw leven starten.

Met dit geld hebben zij minstens een reserve voor de mogelijke slechtere tijden die er aankomen.

Laat Vlaanderen het geld dat voorzien was voor Opel gebruiken voor het sociale van alle Vlamingen, zij gaan het nodig hebben.

Zij kunnen niet blijven lenen tot in het oneindigen, wij willen geen Griekenland worden van het Noorden of wel?

Wanneer gaan zij samen met de federale het probleem in gans Vlaanderen structureel aanpaken is ook een goede vraag?

Er is bijkomstig bij Opel toch sprake van over capaciteit of niet, wat kan je daar aan doen?

Kan men de Opel mensen verdere risico's laten nemen, dit van niets te krijgen of veel minder bij een van de hierbovenvermelde doemscenarios?

Zijn zij niet beter af met een ander leven buiten deze weinig scrupuleuse G.M. groep?

Groep die tcoh al zijn beslissing heeft genomen en misschien liever in faling zal laten gaan dan plooien...

Een groep die door "onbehoorlijk bestuur" geholpen werd door de gemeenschap maar deze later miskend.

Meer kan je van de rijken van deze wereld niet verwachten, zij willen altijd maar meer?

Schade vergoeding en een maximale toepassing van de Wet "Renault" ware dat in de huidige omstandigheden niet het beste voor deze voorbeldige werknemers?


Er kan geen sprake zijn van dit verder te zetten met publiek geld, zowel aan Amerikaanse als Vlaamse kant.

Wij verliezen altijd omdat "zij" in beide gevallen met ons geld spelen!

Neem het geld en " Let it go! "

Verder moeten wij vertrouwen hebben en ons zeker niet laten chanteren door de "arrogante" werkgevers organisaties en het kapitalisme.

Bedrijven hebben het kapitaal nodig om te starten, maar zonder werkvolk staan zijn nergens.

Als zij niet kunnen investeren verliest hun geld elk dag van waarde en dat weten zij.

Wij staan als wij goed vertegenwoordigd zijn op gelijke voet.

Voor een sterkere onafhankelijke vakbond die werkelijk aan de kant van de mensen staat, geen judassen meer!

Alvast het beste aan de werknemers van Opel Antwerpen.


PS
Volgende maandag krijgt mijn vriend " de Blankenbersge stalker" genoemd zijn straf. (Hof van Beroep van Gent)
Dit omdat hij op vier jaar tijd 123 mails verstuurde naar het Blankenbergs College (open-vld-CdenV) met daarin de waarheid net zoals in de hierboven geschreven tussenkomst.
Bij de Brugse rechtbank kreeg hij één jaar effectieve celstraf voorgeschoteld.

Maandag zullen wij weten hoe gek dit land "ons land" wel is...

De vraag dat de werknemers van Opel Antwerpen zich misschien langszaam gaan moeten stellen is of je de vakbond activiteiten positief kunt mengen met een politieke kandidatuur?

Gaan deze belangen dezelfde richting uit?
Zijn bepaalde afgevaardigde nog voldoende objectief?

OPEL- Laat te mensen naar huis gaan.

http://www.vandaag.be/binnenland/291...iaal-plan.html

In ieder geval wens ik de werknemers het beste en dat zij er alles uithalen wat mogelijk is.

speurneus 6 maart 2010 12:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fox (Bericht 4579056)
Wel vreemd dat de vakbonden dat niet willen weten van een alternatief waarbij een andere constructeur de vestiging in Antwerpen overneemt. Ik weet er het fijne niet van, maar dat lijkt me toch de enige kans voor die mensen. Ze blijven vasthouden aan General Motors terwijl het toch al lang duidelijk is dat dit geen optie is? Gaan de vakbonden echt voor een ontslagpremie of zo?

Is er één constructeur vragende partij misschien?

speurneus 6 maart 2010 12:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kanselier (Bericht 4580207)
Spycker heeft alleen maar verlies, nooit enige winst geboekt. Hoe kan die de grote Saab overnemen is voor mij een raadsel?

Ze hebben Saab voor een habbekrats gekregen,....mits contractuele voorwaarde dat zij motoren en bepaalde andere onderdelen bij GM inkopen.
Wie is hier de slimste denk je?

kelt 6 maart 2010 13:37

Mede door de koppigheid van de verzamelde Europese GM-vakbonden zal GM al merkelijk meer "eigen kapitaal" moeten in het herstruktureringsplan voor GM-Europe pompen.En GM heeft GEEN kapitaal daarvoor,tenzij ze gaan bedelen om via GM-USA aan Amerikaans belastingsgeld te raken om de Europese problemen op te kuisen,je ziet van hier dat dat zal lukken :roll:
Mede door de aanhoudende druk van onderandere de Vlaamse Regering(die gebruik kan maken van de europese fora waar de Belgische regering in zit) kunnen andere EU-landen (ik denk aan Duitsland,Spanje en het VK) niet zomaar het herstruktureringsplan helpen bekostigen...het is nu iedereen duidelijk gemaakt dat overheidsgeld in een herstrukturering dan ook moet dienen niet alleen om fabrieken te behouden maar ook om die te sluiten,afscheidspremies uit te betalen aan Belgische werknemers,.......dat is niet verkoopbaar aan Duitse,Spaanse,Britse belastingsbetalers...

GM-Europe CEO Reily blijft vriendelijk en kordaat,maar zijn plannetje gaat niet vlotjes....hij zegt dan wel dat voor hem Antwerpen een gedane zaak is..maar het zal niet goedkoop zijn voor GM-Europe......

Ondertussen blijft het fundamentele overcapaciteitsprobleem in de autosector onverkort geldig,en zijn de elektrische wagens,en de infratsruktuur ervoor, gewoon niet klaar.... :-(

Maar in ieder geval...wie vertrouwd eigenlijk nog op Angelsaksische topmanagers.."Masters of Chaos and Destruction"

RASPOUTINE 7 maart 2010 11:02

En dan nog komen zeggen (in de kamer dan nog) dat Verhofstadt of paars het beter heeft gedaan. Wat duidelijk stelt dat bepaalde vakbond afgevaardigde dringend bijscholing moeten krijgen over de Belgische politiek en gebeurtenissen.
Zeker inbegrepen de verkoop van Electrabel door paars.
Laat Leterme maar doen als zijn schoonmoeders hem laten doen zal hij zich wel bewijzen.
Daarom moet er bij CDenV ook een paar mensen dringend op pensioen, misschien naar Toscane :lol::lol::lol:

Men kan zich langszaam de vraag stellen of die niemand anders hebben om naar het scherm te sturen.

Waanhopig!
Ondertussen nemen zij de plaats van bepaalde jongere elementen die het zeker beter kunnen, eventueel met een beetje discrete raad maar dan wel van achter de schermen.

Zij hebben gefaald voor België en Europa, zij moeten weg!

Geef de jeugd eindelijk een kans dat moet de boodschap zijn.

En laat verder de vakbonden kiezen, vakbond of politiek.

Jazeker 7 maart 2010 13:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door RASPOUTINE (Bericht 4578671)
Het heeft nu al lang genoeg geduurd, men heeft voldoende met de arbeiders/werknemers hun voeten gespeeld.

Als morgen het dégoutante omtrent een amerikaanse publieke hulp stopt dan zijn zij nog veel meer kwijt.

Als morgen G.M. failliet gaat.

Als morgen Amerika beslist geen publiek geld meer te geven.

Dit kan uit eigen beweging komen maar het kan ook het gevolg zijn van bepaalde stakingen ergens in Europa.

Men kan het begrijpen dat de Vlaamse Overheid er alles aan doet om de werknemers van Opel & uit de Vlaamse werkloosheid te houden maar hebben zij niet voldoende gegeven.

Hebben zij niet genoeg geduld gehad, laat die mensen met hun vergoeding een nieuw leven starten.

Met dit geld hebben zij minstens een reserve voor de mogelijke slechtere tijden die er aankomen.

Laat Vlaanderen het geld dat voorzien was voor Opel gebruiken voor het sociale van alle Vlamingen, zij gaan het nodig hebben.

Zij kunnen niet blijven lenen tot in het oneindigen, wij willen geen Griekenland worden van het Noorden of wel?

Wanneer gaan zij samen met de federale het probleem in gans Vlaanderen structureel aanpaken is ook een goede vraag?

Er is bijkomstig bij Opel toch sprake van over capaciteit of niet, wat kan je daar aan doen?

Kan men de Opel mensen verdere risico's laten nemen, dit van niets te krijgen of veel minder bij een van de hierbovenvermelde doemscenarios?

Zijn zij niet beter af met een ander leven buiten deze weinig scrupuleuse G.M. groep?

Groep die tcoh al zijn beslissing heeft genomen en misschien liever in faling zal laten gaan dan plooien...

Een groep die door "onbehoorlijk bestuur" geholpen werd door de gemeenschap maar deze later miskend.

Meer kan je van de rijken van deze wereld niet verwachten, zij willen altijd maar meer?

Schade vergoeding en een maximale toepassing van de Wet "Renault" ware dat in de huidige omstandigheden niet het beste voor deze voorbeldige werknemers?


Er kan geen sprake zijn van dit verder te zetten met publiek geld, zowel aan Amerikaanse als Vlaamse kant.

Wij verliezen altijd omdat "zij" in beide gevallen met ons geld spelen!

Neem het geld en " Let it go! "

Verder moeten wij vertrouwen hebben en ons zeker niet laten chanteren door de "arrogante" werkgevers organisaties en het kapitalisme.

Bedrijven hebben het kapitaal nodig om te starten, maar zonder werkvolk staan zijn nergens.

Als zij niet kunnen investeren verliest hun geld elk dag van waarde en dat weten zij.

Wij staan als wij goed vertegenwoordigd zijn op gelijke voet.

Voor een sterkere onafhankelijke vakbond die werkelijk aan de kant van de mensen staat, geen judassen meer!

Alvast het beste aan de werknemers van Opel Antwerpen.


PS
Volgende maandag krijgt mijn vriend " de Blankenbersge stalker" genoemd zijn straf. (Hof van Beroep van Gent)
Dit omdat hij op vier jaar tijd 123 mails verstuurde naar het Blankenbergs College (open-vld-CdenV) met daarin de waarheid net zoals in de hierboven geschreven tussenkomst.
Bij de Brugse rechtbank kreeg hij één jaar effectieve celstraf voorgeschoteld.

Maandag zullen wij weten hoe gek dit land "ons land" wel is...

Uwe vriend "De Blankenbergse stalker" zou dit alles zo kunnen oplossen. Geef die man een ministerpost en zelfs heel Afrika heeft weer te vreten en China is verlost van hun milieuprobleem waar de rivieren schuim vervoeren.

Uwe vriend de stalker heeft overlaatst nog eigenhandig een komeet die op ramkoers was met de aarde een flinke rechtse gegeven en die komeet was er echt niet goed van. Uwe vriend "den Blankenbergse Stalker" verdient er een nobelprijs voor. Maar die gaat hij niet krijgen en dus ga je hier weer hopen posts plaatsen met veel hoofdletters en zo en verder blijven roepen in de woestijn.

Ik heb trouwens vernomen dat de aarde uit zijn baan rond de zon aan het wijken is. Gravitatie, weet je wel. Je vriend "de Blankenbergse stalker" heeft toen eigenhandig de zon even een stootje gegeven zodat alle leven op aarde kon blijven bestaan, niet wetende dat jij en je stalker achter die heroïsche actie zaten. Miskende genieenen en superhelden... dat zijn jullie en ik blijf jullie hulde brengen.

pajoske 11 maart 2010 10:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door destandaard
De vakbonden bij Opel vragen een ontslagpremie van 200.000 euro bruto voor wie de fabriek moet of wil verlaten.

8O

Mijn eerste reactie is: Zijn die op hunne knikker gevallen?

Maar eerst wil ik eens horen hoe de vakbonden dit cijfer kunnen verantwoorden. Zit daar de wettelijke ontslagvergoeding inbegrepen of is dit een extra premie, zo iets als de loterij winnen?

Herr Flick 11 maart 2010 12:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kanselier (Bericht 4580207)
Spycker heeft alleen maar verlies, nooit enige winst geboekt. Hoe kan die de grote Saab overnemen is voor mij een raadsel?

Dat is gewoon een hobby van een of andere pipo met veel te veel geld.


Alhoewel onderschat die holanders niet, als ze er geen geld mee kunnen verdienen of er geen voordeel uit kunnen halen beginnen ze er niet aan.

RASPOUTINE 14 maart 2010 16:02

Spanje en Engeland zijn alleen op de wereld.
Nog een bewijs dat Europa geen "kloten" waard is.
Nochtans zijn er bepaalde "oude gezichten" al zolang in dienst van deze goed betaalde job.

Sommigen zijn de ganse tijd blijven cumuleren is dit het resultaat?

Wat hebben zij in al die jaren gedaan voor de standvastigheid van werkgevers/arbeiders binnen Europa.
Wij weten met zijn allen dat zij voor de bankcrisis ook al niets hebben gedaan.

Gefaald hebben zij.

En dat kan allemaal omdat de top van de vakbonden ook al in handen zijn...

Zij hadden voor Opel& al lang moeten reageren net zoals de dokwerkers dat hebben gedaan in Strasburg.

Of was er met de rommelkredieten geen geld meer, zijn zij ook iets verloren?

Hebben zij toevallig ook gegokt met de oorloogskas?

Zoals een bepaalde bond met Dexia verloren heeft, over hoeveel geld spreken wij?

Waarom gaat Filip Dewinter daar niet in verder met zijn vragen stellen over de vakbonden?

Wie kent er de financiele toestand van de vakbonden?

En nu?

Hoe moet het nu verder voor Opel Antwerpen.

Pericles 14 maart 2010 16:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door pajoske (Bericht 4636324)
8O

Mijn eerste reactie is: Zijn die op hunne knikker gevallen?

Maar eerst wil ik eens horen hoe de vakbonden dit cijfer kunnen verantwoorden. Zit daar de wettelijke ontslagvergoeding inbegrepen of is dit een extra premie, zo iets als de loterij winnen?

Het is "de loterij winnen " en pas op, ze gaan dat nog krijgen ook. Die bij de toeleveranciers werken daarentegen krijgen naar alle waarschijnlijkheid een appel en een ei ,als vergoeding .
Ik ben dat gezeik over die Opelfabriek al lang beu. Elke dag verliezen er mensen hun job en die krijgen als vergoeding, als ze arbeider zijn, zo goed als niets . De Opelarbeider wint naar alle waarschijnlijkheid de lotto en moet dus niet zeiken . Dat men het op de TV eens zou hebben over de mensen die op straat staan met maximum twee maanden loon; dat is pas miserie.

Steve_M 14 maart 2010 16:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker (Bericht 4632129)
Uwe vriend "De Blankenbergse stalker" zou dit alles zo kunnen oplossen. Geef die man een ministerpost en zelfs heel Afrika heeft weer te vreten en China is verlost van hun milieuprobleem waar de rivieren schuim vervoeren.

Uwe vriend de stalker heeft overlaatst nog eigenhandig een komeet die op ramkoers was met de aarde een flinke rechtse gegeven en die komeet was er echt niet goed van. Uwe vriend "den Blankenbergse Stalker" verdient er een nobelprijs voor. Maar die gaat hij niet krijgen en dus ga je hier weer hopen posts plaatsen met veel hoofdletters en zo en verder blijven roepen in de woestijn.

Ik heb trouwens vernomen dat de aarde uit zijn baan rond de zon aan het wijken is. Gravitatie, weet je wel. Je vriend "de Blankenbergse stalker" heeft toen eigenhandig de zon even een stootje gegeven zodat alle leven op aarde kon blijven bestaan, niet wetende dat jij en je stalker achter die heroïsche actie zaten. Miskende genieenen en superhelden... dat zijn jullie en ik blijf jullie hulde brengen.

Heerlijk.

On-topic: ik zie niet goed wat de vakbonden in dit geval te verwijten valt en begrijp dus ook het pleidooi voor onafhankelijke vakbonden in dezen niet. Dat ze maar flink staken, de boel bezetten en geen auto laten vertrekken. Misschien ook eens laten berekenen hoeveel een bodemsanering GM zou kosten.


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:09.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be