![]() |
Rood alarm in de States
Intelligence chiefs say another terror attempt in U.S. is 'certain' in a few months.
Als in voldoende tijd om de cia laten voor te bereiden op een nieuwe oorlog? Mogelijks naar Iran. De propaganda machine staat daar zo goed als op oranje voor. Of een nieuwe valse vlag operatie. Of om de mensen weer de stuipen op het lijf te jagen. Of, zouden hun gegevens voor een keer kloppen? De onderbroekbommer zou nog eens gesproken hebben. Heeft hij spijt? Of gewaterboard? Of fabricatie. Wie staat er in het vizier. http://www.cnn.com/2010/POLITICS/02/...ex.html?hpt=T2 |
*knip*
|
*knip*
Je bedoelt CNN en evenzeer de VS overheid. Ik ben dat dus deze keer volledig met je eens. Het zijn deze onbenullige onbenullen die met dergelijke ongefundeerde uitspraken druk op de Europese ketel willen houden. |
Citaat:
|
Citaat:
De onderbroekterrorist heeft inderdaad ook al nieuwe bekentenissen gedaan, maar ik vrees dat het gewoon gaat om een 'ik ga die amerikaantjes eens even de stuipen op het lijf jagen, mijn leven is toch al naar de kloten'-bekentenis... |
Citaat:
|
ze moeten toch zorgen dat ze werk hebben ? Stel u voor dat Obama gaat besparen.
|
Hij bespaart toch flink. Niet voor het volk, maar voor de oorlogsmachine te voeden
|
Citaat:
Bijvoorbeeld volgende week (10 Feb.) zal de Europese parlement een geheimakkord goedkeuren dat Amerikaanse "feds" rechtstreekse toegang geeft tot al uw bankgegevens. Uiteraard geven de Amerikanen GEEN wederzijdse recht aan Europa om inzage te hebben op Amerikaanse bankrekeningen en afschriften! En niet vergeten: via de VS geef jij tegelijkertijd ook recht aan praktisch ALLE ANDERE LANDEN (de Amerikanen zullen ongetwijveld gegevens doorsluizen naar, ik noem maar wat, Japan, Saudi Arabie, Israel... (fill in the blanks) |
Een hele interessante bevraging onder 'Republicans'.
http://www.dailykos.com/statepoll/2010/1/31/US/437 Lees daar maar eens doorheen. |
Gedaan. Het maakt een hoop dingen duidelijk. Onder de huidige omstandigheden hadden ze zonder meer de voorkeur aan Palin gegeven. Obama mag verder gaan in de wetenschap dat hij nooit in een 2e termijn zal terechtkomen.
Toch zie je dat politieke criminelen nog redelijk hoog scoren. |
Wacht nog even mannen bijna zo goed als een decennium later zou mooi zijn.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik ga u niet negeren,integendeel.:lol: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:49. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be