Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Buitenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=65)
-   -   Rood alarm in de States (https://forum.politics.be/showthread.php?t=134705)

Zeikstraal 3 februari 2010 17:43

Rood alarm in de States

Intelligence chiefs say another terror attempt in U.S. is 'certain' in a few months.

Als in voldoende tijd om de cia laten voor te bereiden op een nieuwe oorlog? Mogelijks naar Iran. De propaganda machine staat daar zo goed als op oranje voor. Of een nieuwe valse vlag operatie.

Of om de mensen weer de stuipen op het lijf te jagen.

Of, zouden hun gegevens voor een keer kloppen? De onderbroekbommer zou nog eens gesproken hebben. Heeft hij spijt? Of gewaterboard? Of fabricatie.

Wie staat er in het vizier.

http://www.cnn.com/2010/POLITICS/02/...ex.html?hpt=T2

grievous 3 februari 2010 17:56

*knip*

D'ARTOIS 3 februari 2010 18:19

*knip*

Je bedoelt CNN en evenzeer de VS overheid. Ik ben dat dus deze keer volledig met je eens. Het zijn deze onbenullige onbenullen die met dergelijke ongefundeerde uitspraken druk op de Europese ketel willen houden.

grievous 3 februari 2010 19:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door D'ARTOIS (Bericht 4580794)
Je bedoelt CNN en evenzeer de VS overheid. Ik ben dat dus deze keer volledig met je eens. Het zijn deze onbenullige onbenullen die met dergelijke ongefundeerde uitspraken druk op de Europese ketel willen houden.

In de spiegel zult gij een echte onbenul zien.:lol:

The Common Sense 3 februari 2010 20:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zeikstraal (Bericht 4580747)
Intelligence chiefs say another terror attempt in U.S. is 'certain' in a few months.

Als in voldoende tijd om de cia laten voor te bereiden op een nieuwe oorlog? Mogelijks naar Iran. De propaganda machine staat daar zo goed als op oranje voor. Of een nieuwe valse vlag operatie.

Of om de mensen weer de stuipen op het lijf te jagen.

Of, zouden hun gegevens voor een keer kloppen? De onderbroekbommer zou nog eens gesproken hebben. Heeft hij spijt? Of gewaterboard? Of fabricatie.

Wie staat er in het vizier.

http://www.cnn.com/2010/POLITICS/02/...ex.html?hpt=T2

Een oorlog met Iran zal er nooit komen. Onder het mom van terrorisme al zeker niet, want Iran is een van de (op vlak van terreur) stabielste landen in het M.O en Azië!

De onderbroekterrorist heeft inderdaad ook al nieuwe bekentenissen gedaan, maar ik vrees dat het gewoon gaat om een 'ik ga die amerikaantjes eens even de stuipen op het lijf jagen, mijn leven is toch al naar de kloten'-bekentenis...

Bertie 3 februari 2010 21:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door grievous (Bericht 4580763)
De ziekelijke conspirationist is weer daar met zijn waanbeelden.:boo:

שתוק

Asshen Sukar 3 februari 2010 21:47

ze moeten toch zorgen dat ze werk hebben ? Stel u voor dat Obama gaat besparen.

Zeikstraal 3 februari 2010 21:48

Hij bespaart toch flink. Niet voor het volk, maar voor de oorlogsmachine te voeden

Bertie 3 februari 2010 21:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door The Common Sense (Bericht 4580986)
Een oorlog met Iran zal er nooit komen...

Ah maar daar gaat het niet alleen om. Terrorismedreiging wordt in de eerste instantie gebruikt om onze rechten af te pakken.

Bijvoorbeeld volgende week (10 Feb.) zal de Europese parlement een geheimakkord goedkeuren dat Amerikaanse "feds" rechtstreekse toegang geeft tot al uw bankgegevens.

Uiteraard geven de Amerikanen GEEN wederzijdse recht aan Europa om inzage te hebben op Amerikaanse bankrekeningen en afschriften!

En niet vergeten: via de VS geef jij tegelijkertijd ook recht aan praktisch ALLE ANDERE LANDEN (de Amerikanen zullen ongetwijveld gegevens doorsluizen naar, ik noem maar wat, Japan, Saudi Arabie, Israel... (fill in the blanks)

ʇɟıɹɥɔsןǝƃǝıds 3 februari 2010 22:02

Een hele interessante bevraging onder 'Republicans'.

http://www.dailykos.com/statepoll/2010/1/31/US/437

Lees daar maar eens doorheen.

D'ARTOIS 4 februari 2010 12:20

Gedaan. Het maakt een hoop dingen duidelijk. Onder de huidige omstandigheden hadden ze zonder meer de voorkeur aan Palin gegeven. Obama mag verder gaan in de wetenschap dat hij nooit in een 2e termijn zal terechtkomen.
Toch zie je dat politieke criminelen nog redelijk hoog scoren.

Alvas 4 februari 2010 12:42

Wacht nog even mannen bijna zo goed als een decennium later zou mooi zijn.

grievous 4 februari 2010 13:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zeikstraal (Bericht 4581065)
Hij bespaart toch flink. Niet voor het volk, maar voor de oorlogsmachine te voeden

Uitlatingen van conspirationisten,hebben geen enkele band met de werkelijkheid.

grievous 4 februari 2010 13:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bertie (Bericht 4581072)
Ah maar daar gaat het niet alleen om. Terrorismedreiging wordt in de eerste instantie gebruikt om onze rechten af te pakken.

Bijvoorbeeld volgende week (10 Feb.) zal de Europese parlement een geheimakkord goedkeuren dat Amerikaanse "feds" rechtstreekse toegang geeft tot al uw bankgegevens.

Uiteraard geven de Amerikanen GEEN wederzijdse recht aan Europa om inzage te hebben op Amerikaanse bankrekeningen en afschriften!

En niet vergeten: via de VS geef jij tegelijkertijd ook recht aan praktisch ALLE ANDERE LANDEN (de Amerikanen zullen ongetwijveld gegevens doorsluizen naar, ik noem maar wat, Japan, Saudi Arabie, Israel... (fill in the blanks)

Het is natuurlijk weer eeen complot.:lol:Ik denk eerder dat gij een complot zijt om mijn tijd te doen verliezen aan het lezen van uw onzin.:lol:

Infowarrior 4 februari 2010 19:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door grievous (Bericht 4581835)
Het is natuurlijk weer eeen complot.:lol:Ik denk eerder dat gij een complot zijt om mijn tijd te doen verliezen aan het lezen van uw onzin.:lol:

Lees het dan niet hé! Gefrustreerde aap!

Infowarrior 4 februari 2010 19:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door grievous (Bericht 4581828)
Uitlatingen van conspirationisten,hebben geen enkele band met de werkelijkheid.

uitspraken van trollen nog véél minder!

grievous 4 februari 2010 20:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Infowarrior (Bericht 4582476)

Gij weet nog niet eens wat de werkelijkheid is.Ge leeft in een raar wereldje dat met de realiteit niets vandoen heeft.:lol:

Zipper 4 februari 2010 20:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Infowarrior (Bericht 4582476)

Misschien best allemaal die trol negeren, en niet meer op zijn idiotieën reageren. Als hij ziet dat niemand hem nog aandacht schenkt druipt hij wel vanzelf af.

longhorn 4 februari 2010 21:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ʇɟıɹɥɔsןǝƃǝıds (Bericht 4581092)
Een hele interessante bevraging onder 'Republicans'.

http://www.dailykos.com/statepoll/2010/1/31/US/437

Lees daar maar eens doorheen.

De resultaten verbazen me niets. Het bewijst ook dat er wel degelijk fundamentele verschillen zijn tussen de republikeinse en democratische partij en hun aanhang, iets wat sommigen hier ontkennen.

grievous 4 februari 2010 21:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zipper (Bericht 4582579)
Misschien best allemaal die trol negeren, en niet meer op zijn idiotieën reageren. Als hij ziet dat niemand hem nog aandacht schenkt druipt hij wel vanzelf af.

Ik ga u niet negeren,integendeel.:lol:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:49.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be