Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Partijpolitiek en stromingen (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=8)
-   -   In welke politicus of politieke partij gelooft u nog (rotsvast) (https://forum.politics.be/showthread.php?t=134779)

Eigenzinnig 4 februari 2010 15:13

In welke politicus of politieke partij gelooft u nog (rotsvast)

Gisteren trad zowaar de '5 minuten politieke moed' premier op als neutraliserend pragmatisch element in het communautair gekibbeld rond de Brusselse politiezones..

Heeft u nog een rolmodel in de politiek of kent u een partij die u nog kan boeien ?

Metternich 4 februari 2010 15:19

Geen enkele.

Zwartengeel 4 februari 2010 15:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Metternich (Bericht 4582054)
Geen enkele.

²

vlijmscherp 4 februari 2010 15:23

kzou nie weten wie

Anna List 4 februari 2010 15:24

Leterme

Zwartengeel 4 februari 2010 15:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 4582062)
Leterme

Die meent het inderdaad als hij zegt dat er geen hervormingen komen.

Anna List 4 februari 2010 15:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zwartengeel (Bericht 4582083)
Die meent het inderdaad als hij zegt dat er geen hervormingen komen.

ik wou eigenlijk gewoon eens zien of ik dat kon typen zonder in de lach te schieten :oops:

Eigenzinnig 4 februari 2010 16:58

Ik zal de vraag anders formuleren..
Op wie zou u nu stemmen en waarom ?

Persoonlijk weet ik het (nog) niet, behalve het VB ( uit principe ) en de CD&V heb ik alles al geprobeerd en redelijk teleurgesteld..blanco dan maar ?

Xenophon 4 februari 2010 17:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig (Bericht 4582188)

Persoonlijk weet ik het (nog) niet, behalve het VB ( uit principe ) en de CD&V heb ik alles al geprobeerd en redelijk teleurgesteld..blanco dan maar ?

Welk principe? Dat Belgie moet blijven bestaan?

Jarno 4 februari 2010 17:05

Citaat:

Gewoon niet gaan.

Everytime 4 februari 2010 17:08

Niemand! We hebben geen politici in België, alleen maar zandbakspelers.

Metternich 4 februari 2010 17:10

Citaat:

N-VA op Vlaams niveau, VB op Europees, gemeentelijk en federaal niveau.

Eigenzinnig 4 februari 2010 17:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 4582203)
Welk principe? Dat Belgie moet blijven bestaan?

Ik hou gewoon niet van ultrarechtse partijen..buiten wat vlaamsgezindheid en allochtonengebash hebben zij GEEN ENKEL programmapunt voor een werkmens..;-) ..integendeel..

De laatste keer heb ik voor NVA gestemd..reden: consistentie in hun principes, zij waren (helaas) de enige toen..maar dat is omgeslagen in een zelfgenoegzaam ordinair walen gebash zonder toekomst..

Zwartengeel 4 februari 2010 17:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig (Bericht 4582235)
Ik hou gewoon niet van ultrarechtse partijen..buiten wat vlaamsgezindheid en allochtonengebash hebben zij GEEN ENKEL programmapunt voor een werkmens..;-) ..integendeel..

De laatste keer heb ik voor NVA gestemd..reden: consistentie in hun principes, zij waren (helaas) de enige toen..maar dat is omgeslagen in een zelfgenoegzaam ordinair walen gebash zonder toekomst..

In een Belgische context ga je hoe dan ook nooit nog iets opgelost krijgen. Over zowat ieder probleem denkt men langs Nederlandstalige en Franstalige kant totaal verschillend, waardoor er uiteindelijk niets gebeurt of men komt omwille van de lieve vrede tot een compromis dat geen enkele oplossing biedt.

Jaani_Dushman 4 februari 2010 21:35

Wantrouwen in politici is een essentiëel element van een democratie.

F.Lurk 5 februari 2010 07:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Metternich (Bericht 4582054)
Geen enkele.

Idem!

forzaflandria 5 februari 2010 08:29

Ik geloof in de V-partijen, maar niet 100 percent in 1 enkele partij.

Henri1 5 februari 2010 09:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zwartengeel (Bericht 4582275)
In een Belgische context ga je hoe dan ook nooit nog iets opgelost krijgen. Over zowat ieder probleem denkt men langs Nederlandstalige en Franstalige kant totaal verschillend, waardoor er uiteindelijk niets gebeurt of men komt omwille van de lieve vrede tot een compromis dat geen enkele oplossing biedt.

Als U constant geconfronteerd wordt met ambetante vlamingen in eender welke onderhandeling kan ik me best voorstellen dat er op termijn weinig opgelost geraakt.

toccata 5 februari 2010 10:27

Ik vertrouw geen enkele persoon/partij 100%, er zijn wel 2 partijen en enkele personen waarvan ik denk dat ze op dit moment goed bezig zijn, maar kritisch blijven is essentieel in een democratie

Anna List 5 februari 2010 10:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 (Bericht 4583370)
Als U constant geconfronteerd wordt met ambetante vlamingen in eender welke onderhandeling kan ik me best voorstellen dat er op termijn weinig opgelost geraakt.

ambetant hé Vlamingen die op hun rechten staan en niet zomaar buigen voor monsieur de koloniaal :lol:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:07.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be