Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Hoe lang houdt u het vol? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=134797)

Den Duisteren Duikboot 4 februari 2010 23:38

Hoe lang houdt u het vol?

Stel: u wordt op een ochtend wakker op een verlaten eiland. Het klimaat is er goed, er is voedsel in overvloed en u blijkt er over een eigen huisje te beschikken met bijna alles wat uw hartje begeert (home cinema, vaatwasser, een hond, een dildo, boeken of wat-dan-ook). Bijna alles, want u beschikt over geen enkel communicatiemiddel met de buitenwereld. Aan de kust van uw eiland ligt een boot waarmee u terug naar de bewoonde wereld kunt varen. De kans dat u de tocht overleeft is fifty-fifty.

Hoe lang duurt het ongeveer eer u de tocht waagt?

(Poll volgt)

Txiki 4 februari 2010 23:39

Hoe moet ge dat nu weten?

Jaani_Dushman 5 februari 2010 00:03

Eerst met de boot een gezellig kampvuurtje aansteken! :cheer: :cheer:

Steve_M 5 februari 2010 01:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Den Duisteren Duikboot (Bericht 4582954)
Stel: u wordt op een ochtend wakker op een verlaten eiland. Het klimaat is er goed, er is voedsel in overvloed en u blijkt er over een eigen huisje te beschikken met bijna alles wat uw hartje begeert (home cinema, vaatwasser, een hond, een dildo, boeken of wat-dan-ook). Bijna alles, want u beschikt over geen enkel communicatiemiddel met de buitenwereld. Aan de kust van uw eiland ligt een boot waarmee u terug naar de bewoonde wereld kunt varen. De kans dat u de tocht overleeft is fifty-fifty.

Hoe lang duurt het ongeveer eer u de tocht waagt?

(Poll volgt)

Gaat de vraag over eenzaamheid of kan in die "alles wat je hartje begeert" ook een persoon (of meerdere) zitten? In het eerste geval 5 minuten, in het andere geval (ook wel afhankelijk van de persoon) een eeuwigheid.

Den Duisteren Duikboot 5 februari 2010 01:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M (Bericht 4583100)
Gaat de vraag over eenzaamheid of kan in die "alles wat je hartje begeert" ook een persoon (of meerdere) zitten? In het eerste geval 5 minuten, in het andere geval (ook wel afhankelijk van de persoon) een eeuwigheid.

Nee nee, géén mensen. Ik had dat inderdaad wat explicieter moeten stellen.

bgf324 5 februari 2010 02:10

Ik blijf tot wnr dak goesting heb om weg te gaan

Jazeker 5 februari 2010 07:08

Hooguit een dag.

Nr.10 5 februari 2010 07:36

Een jaar.

Andro 5 februari 2010 07:40

1 dag.

forzaflandria 5 februari 2010 08:39

Is er computer en Internet? Dan nogal lang, want mijn zwemkunsten zijn niet te goed, dus mijn kansen om de boottocht te overleven, zijn nogal laag.
Ik zie wel niet goed hoe die ijskast elke morgen weer opgevuld geraakt, maar enfin, 't is maar een hypothese.

Txiki 5 februari 2010 08:57

Djiezes 5 februari 2010 10:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jaani_Dushman (Bericht 4583009)
Eerst met de boot een gezellig kampvuurtje aansteken! :cheer: :cheer:

²

Zwartengeel 5 februari 2010 10:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door forzaflandria (Bericht 4583265)
Is er computer en Internet? Dan nogal lang, want mijn zwemkunsten zijn niet te goed, dus mijn kansen om de boottocht te overleven, zijn nogal laag.
Ik zie wel niet goed hoe die ijskast elke morgen weer opgevuld geraakt, maar enfin, 't is maar een hypothese.

En op dat homecinemasysteem ga je dus ook geen nieuwe films meer zien, aangezien er geen contact met de buitenwereld is...

Den Duisteren Duikboot 5 februari 2010 10:34

Zelf denk ik het na een jaar of tien wel te hebben gehad.

Den Duisteren Duikboot 5 februari 2010 10:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door forzaflandria (Bericht 4583265)

Ik had het ook nergens over een ijskast. Het voedsel in overvloed groeit aan de bomen, zwemt in de zee en verstopt zich in het struikgewas.

Vette Pois(s)on 5 februari 2010 10:40

Vertrek om familie te zien.

Bovenbuur 5 februari 2010 10:49

He, ik ben een autist, ik moet dat zeker een paar maanden kunnen volhouden, dan kan ik in de tussentijd de boot repareren zodat mijn overlevingskans groter word. Of anders bouw ik een groot vuur als er een vliegtuig overkomt. Bovendien valt onder "alles wat mijn hartje begeert" ook een kajak, zeker als er een mooie branding staat, dus daar kan ik het ook nog mee proberen. Zolang ik niet in slaap val en mijn uitrusting het houd moet dat toch vrij veilig dobberen.

Djiezes 5 februari 2010 11:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Den Duisteren Duikboot (Bericht 4583115)
Nee nee, géén mensen. Ik had dat inderdaad wat explicieter moeten stellen.

Allé, de geiteneukers worden hier weeral positief gediscrimineerd. ;-)

Dronkoers 5 februari 2010 14:40

Alles wat m'n hart begeert... mja, een toog rond het hele eiland is het ook nie als er zelfs nog geen barkeeper is eh :-(

Pakt een week of 2, hooguit een maand

lantjes 5 februari 2010 16:34

Waar moet ik zijn met mijn valieske? ;-)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:27.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be