Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Geef Jedd een reden om terug te keren (https://forum.politics.be/showthread.php?t=134862)

Jedd 5 februari 2010 21:18

Geef Jedd een reden om terug te keren

Ik zit momenteel in't buitenland (dankuwel bedrijf) en ik heb het hier pokke naar mijn zin en dacht bij mezelf : waarom terugkeren naar dat miserabel Vlaanderen.

=> hoe zouden de forummers hier hun eigen Vlaanderenland promoten ? Welke redenen kunnen jullie bedenken om Vlaanderen aan de man te brengen ?

flauwe plezanten wiens reactie bestaat uit 'blijf maar ginder' verwijs ik met plezier naar het HT&D forum

Nynorsk 5 februari 2010 21:19

ik ben ni goe genoeg zeker? :-(

Nynorsk 5 februari 2010 21:20

nu, als ik op bezoek mag komen, blijf dan maar ginder zenne :D

Jazeker 5 februari 2010 21:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jedd (Bericht 4584344)
Ik zit momenteel in't buitenland (dankuwel bedrijf) en ik heb het hier pokke naar mijn zin en dacht bij mezelf : waarom terugkeren naar dat miserabel Vlaanderen.

=> hoe zouden de forummers hier hun eigen Vlaanderenland promoten ? Welke redenen kunnen jullie bedenken om Vlaanderen aan de man te brengen ?

flauwe plezanten wiens reactie bestaat uit 'blijf maar ginder' verwijs ik met plezier naar het HT&D forum

Er ontbreekt iets in je vraagstelling. Waar zit je? Als je in Irak of Afghanistan zit, kan ik zo wel een paar redenen noemen.

Jedd 5 februari 2010 21:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker (Bericht 4584367)
Er ontbreekt iets in je vraagstelling. Waar zit je? Als je in Irak of Afghanistan zit, kan ik zo wel een paar redenen noemen.

mijn vraagstelling zegt duidelijk 'ergens waar ik me amuseer'
=> ge zult amusanter moeten zijn.

Minder vervelend volstaat niet :-D

Jedd 5 februari 2010 21:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk (Bericht 4584352)
nu, als ik op bezoek mag komen, blijf dan maar ginder zenne :D

het logiegeld bedraagt één bak Duvel :-P

En blote tetten.

Zwartengeel 5 februari 2010 21:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jedd (Bericht 4584375)
mijn vraagstelling zegt duidelijk 'ergens waar ik me amuseer'
=> ge amusanter moeten zijn.

Minder vervelend volstaat niet :-D

Mocht ik een jaar of tien kunnen terugkeren in de tijd, ik had hetzelfde gedaan en niet meer omgezien.

Nynorsk 5 februari 2010 21:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jedd (Bericht 4584377)
het logiegeld bedraagt één bak Duvel :-P

en is die daar te koop, of moet ik die importeren?

Nynorsk 5 februari 2010 21:28

1 bak duvel en 50 euro voor een goeikope prostituee. Da's geen geld om op reis te gaan eh :-P

Jazeker 5 februari 2010 21:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zwartengeel (Bericht 4584379)
Mocht ik een jaar of tien kunnen terugkeren in de tijd, ik had hetzelfde gedaan en niet meer omgezien.

Very, very, very, very same feeling.

ʇɟıɹɥɔsןǝƃǝıds 5 februari 2010 21:34

Citaat:

Er is iets wrang aan het feit dat ge dat moet posten. Gij zult rap terugkeren omdat ge blijkbaar aan niemand kunt vertellen dat ge het pokke naar uw zin hebt, toch niemand die er een rats om geeft. Precies. De heimwee zal u rap pakken. Het eerste teken was dat ge dit hebt gepost.

Jedd 5 februari 2010 21:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk (Bericht 4584384)
1 bak duvel en 50 euro voor een goeikope prostituee. Da's geen geld om op reis te gaan eh :-P

zijn niet alle vrouwen goedkope prostituees, lanceerde hij een hoogst controversiële vrouwonvriendelijke (doch ware :-P) stelling op het internet

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ʇɟıɹɥɔsןǝƃǝıds (Bericht 4584399)
Er is iets wrang aan het feit dat ge dat moet posten. Gij zult rap terugkeren omdat ge blijkbaar aan niemand kunt vertellen dat ge het pokke naar uw zin hebt, toch niemand die er een rats om geeft. Precies. De heimwee zal u rap pakken. Het eerste teken was dat ge dit hebt gepost.

dude, zelfs een jedd moet soms eens skypen met zijn mama :oops:

Txiki 5 februari 2010 21:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jedd (Bericht 4584436)
dude, zelfs een jedd moet soms eens skypen met zijn mama :oops:

Dat is toch logisch. Ik belde zo goed als elke week met mijn moeder gedurende mijn Baskenlandjaren. Niks mis mee, dat is de normaalste zaak van de wereld. Een reden om terug te komen? Die is er niet zolang ge u ginder niet afvraagt WTF ge daar aan het doen bent. De dag waarop ge u dat begint af te vragen, zult ge wel redenen genoeg vinden om terug te keren.

Nynorsk 5 februari 2010 23:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jedd (Bericht 4584436)
zijn niet alle vrouwen goedkope prostituees, lanceerde hij een hoogst controversiële vrouwonvriendelijke (doch ware :-P) stelling op het internet

ik zou deze ware stelling maar gauw gaan verkondigen aan alle vrouwen daar in je nieuwe land :-D

Inno 5 februari 2010 23:54

Misschien kun je terugkeren om aan de lijve te ondervinden welke geweldige veranderingen zich voortdoen in Vlaanderen. Vlaanderen is niet enkel te vinden hier, maar ik het hart van iedere Vlaming :-D

Nynorsk 6 februari 2010 00:01

merci ze, nu komt ie nooit meer terug :?

Xenophon 6 februari 2010 00:08

Citaat:

waarom terugkeren naar dat miserabel Vlaanderen.

Omdat Belgie nog niet kapot is.

Mitgard 6 februari 2010 00:13

Citaat:

als je in je hart geen reden vindt kan niemand anders je er een geven.

Den Ardennees 6 februari 2010 00:26

ja Jedd, je moet doen wat je graag doet, maar niettemin zou ik het wel waarderen dat je op dit forum blijft posten.

bgf324 6 februari 2010 01:36

Wa is HT&D?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:38.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be