Sus Iratus |
6 februari 2010 20:18 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL
(Bericht 4585548)
De moderatie is selectief hierin, vind ik. Diepe beledigingen verpakt als neutrale opmerkingen worden niet beboet, terwijl een simpel ''je hebt oogkleppen op'' bij mij al tot strafpunten leidt. Dus liever alles of niets, daar pleit ik voor. Geen arbitraire strafpunten meer.
|
Ik heb strafpunten gehad omdat ik in een discussie met iemand naar iemand anders verwees met "die groente"...
Toen ik om tekst en uitleg vroeg aan de desbetreffende moderator, kreeg ik dit:
Citaat:
En dan nog dit: wij kunnen onmogelijk alles lezen op het forum. En er zijn dus ongetwijfeld overtredingen van het forumreglement die aan onze aandacht ontsnappen. Daarom ook dat berichten kunnen gerapporteerd worden via het rode driehoekje (let wel: veel rapporteringen zijn onterecht en worden zonder gevolg geklasseerd). Bovendien worden persoonlijke aanvallen niet berispt wanneer duidelijk is dat de persoon aan wie de aanval gericht is daar geen aanstoot aan neemt.
|
Op mijn vraag wie dan degene is die bepaalt of de persoon aan wie de aanval zou zijn gericht er wel of niet aanstoot aan neemt, heb ik tot op heden géén antwoord mogen vernemen.
Hoe dan ook riekt het zeer sterk naar absolute willekeur van de zijde van (bepaalde) moderators enerzijds, en naar hele lange tenen van bepaalde forumleden anderzijds. Een forumlid dat kwaad wil, hoeft enkel maar spijkers op laag water te gaan zoeken, dit als persoonlijke aanval/belediging te melden, gaarne vergezeld van een uitvoerige beschrijving van de gekrenkte gevoelens en ziel, en hoplakee de strafpunten zijn onderweg.
|