![]() |
4 minderjarige criminele verrijkers vrij wegens plaatsgebrek
http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/...tsgebrek.dhtml
Wederom worden 4 minderjarige verrijkers die handtasdiefstallen pleegden vrijgelaten wegens plaatsgebrek. Terwijl de feiten bewezen en gedocumenteerd zijn (foto's !) Kwestie van een cultuur van straffeloosheid creeren kan dit tellen. 2 oplossingen: 1) Op een vliegtuig naar het thuisland 2) Euthanasie |
Citaat:
|
Citaat:
Neen. Zie 2) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Belgie ooo dierbaar belgie.........MISDAADPARADIJSJE ,ROEPEN EN TIEREN OM """"" NULTOLERANTIE """"" HALLO!!!!!COCO!!!!,WAT EEN JOKE !!!!
IK heb reeds tranen gelachen!!!!!!!! En ik denk dat die""" 4 lieverdjes"" zich ook reeds een breuk gelachen hebben,en hun familieleden hoogst waarschijlijk ook!!!!! ""HET IS HIER GEWOON HOPELOOS"" Zitten er hier op dit forum nog nultoleransers!!! HAHAHAHAHAHA !!!!!!!!!!! |
Citaat:
My vote for Nr 2! Demonteren, onderdelen gebruiken voor mensen die wel een goed leven leiden, maar de pech hebben ziek te zijn. |
Het oplossen van het plaatsgebrek lijkt me ook een goede oplossing. :? Het is al idioot dat Nederland ''gevangenisplekken'' verhuurt aan België.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wordt het geen tijd een nultolerantie in te stellen aan onbekwame Ministers die er totaal niets van bakken en ze de laan uit te sturen.De ongeschiktheid druipt er van af van sommige ministers,vooral justitie.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik dacht dat wij juist zo goed overeen kwamen? |
Citaat:
Het was iemand met een andere nickname waar ik de pest aan had. Maar gij zijt nen toffe ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Hoe komt het eigenlijk dat de cellen leeg zijn in het Disneyland voor criminelen? Staat het water jullie tot aan de lippen? Is het dweilen met de kraan open? Zet de politie het steevast op een lopen? Molukker, Mokro of Antilliaan, in Nederland krijgen ze alles gedaan. |
Citaat:
Buiten het voorarrest zitten in Belgie iets meer dan 6.000 personen vast. In Nederland is dat buiten het voorarrest bijna 17.000. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:33. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be