![]() |
Wedstrijd; Mensen die vandaag nog meer pech hebben dan jij.
Ik doe een gooi naar de titel;
Ik moet vandaag naar een communiefeest. Een communiefeest ja, in februari. En niet zo maar een communiefeest, neenee, een tweehonderdvijftig kilometer van huis georganiseerd communiefeest. Nog zes uur auto ook dus vandaag... En als dat nou een leuk en keigezellig communiefeest zou worden dan zou ik niet mekkeren, maar nee, we kennen welgeteld 4 mensen op dat communiefeest. De honderdvijftig anderen zijn volslagen onbekenden. En als die honderdvijftig anderen nu nog leuke en keigezellige mensen waren dan zou ik niet mekkeren maar nee, die honderdvijftig andere mensen zijn Hollanders... Kortom; hier die titel. Niemand heeft vandaag meer pech. :-( |
Vergeet ik nog te melden dat ik voor die festiviteiten verondersteld word te douchen en -the horror- mij te scheren.
En dat allemaal op zondag... Ik krijg bijna compassie met mezelf. |
Blijf dan thuis he
|
Citaat:
|
Mijn arm doet zeer
|
Citaat:
|
Citaat:
Zes uur voor 250 km 8O 8O Dat is gemiddeld 41, nog iets per uur. Met wa rijd gij nog altijd? Dan zou ik toch ook klagen denk ik. Koop eerst eens een echte auto hé. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb de vroege gedaan, en nog moeten werken ook verdoeme
|
Citaat:
|
Citaat:
|
'k Heb vannacht nen hetero opgescharreld. :-(
|
Citaat:
Ik hem die van mij droog in de kakker gepakt, hoewel ik er eerst eens goed op roggelde. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:59. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be