![]() |
Acts of Gods
God presteerde een "act of God" in Haïti
En toch blijven ze hem daar aanbidden. In de weinige kerken die rechtop zijn blijven staan. Ik niet. Ik beoordeel God op zijn daden. |
Wie?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
't Is niets. Stort tien gulden op mijn rekening. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wie zegt dat god alleen goed is? De bijbel? Kom zeg, ze noemen hem alleen zo om hem te sussen...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
De duivel was een engel, een wezen dat geschapen was met een vrije wil die hij niet zou moeten gebruiken, in plaats daarvan moest hij de hele dag braaf doen wat God hem op droeg. Toen hij dat niet deed werd hij hardhandig door een engel met een vlammend zwaard uit Eden ik bedoel de hemel uitgezet. Al met al zat hij in hetzelfde schuitje als Adam en Eva, de zonen van God die neerdaalden, alle inwoners van de aarde voor Noach, de mensen uit Sodom en Gomorra en zo kan je nog wel even door gaan. Wie is er eigenlijk de echte slechterik? Misschien moeten we eens gaan turven wat voor misdaden er in de bijbel begaan worden, zeg het aantal moorden dat gepleegd word. De duivel komt al bij al tot 10...
![]() De bron, die nog even uitlegt dat God eigenlijk nog veel meer mensen vermoordde... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:28. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be