![]() |
Het einde der tijden is nabij: de Aarde stopt met roteren:
De ne helft wordt bloedheet met temperaturen tot 200 graden celsius, de andere helft zal ten onder gaan aan extreme koude.
Kameraden en vriendinnen: Het is gebeurd met ons. Laten we nog een paar zagen feesten, seksen en zuipen. http://apophis.tk/earths-rotation-slowing/ |
zrinkt er nog ne!
|
20 seconden van mijn leven verloren.
|
Wees bang!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Doom, doom.
Effe denken, als tegen 2011 een dag 38 uur+ zal zijn, moeten we tegen juli 2010 pas de zon zien opkomen om 8 uur 's ochtends en ondergaan om middernacht, om dan terug op te komen rond 9 uur. Ik denk dat we het snel genoeg gaan weten. Of gaat de NWO onze klokken aanpassen om dit te camoufleren? |
fuck dan is Vlaanderen gezien, we zullen dan zeker heel de Belgische staatsschuld moeten afbetalen ...
ah ja, dat doen we nu ook al ... |
Citaat:
|
als ze hier stopt zo rond een uur of vijf s'avonds, lijkt me dat nog wel te doen
|
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Ik ben er bijna zeker van dat er een tijdje geleden op Kanaal2 of VT4 zo'n rampenfilm was waar precies dit gebeurde...
|
Citaat:
|
Citaat:
De trailer! 8-) |
Citaat:
En de Rand ook! |
1 Bijlage(n)
[nerd alert]
Dan zou het er een beetje uitzien als de planeet Ryloth uit het Star Wars universum. Dan worden we allemaal zoals de Twi'lek en daar zitten wreed schoon madammen tussen. [/nerd alert] |
2 Bijlage(n)
I'll just leave this here.
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:45. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be