![]() |
Saudiër praat op TV over sex: 5 jaar cel en 1000 zweepslagen
Citaat:
En maar wapens en oorlogstuig verkopen aan dat onbeschaafd land... En Obama maar buigen voor die smerige koningen ...Moeten ze daar niet eens binnenvallen voor de "vrijheid en de mensenrechten", net zoals in Afghanistan en Irak? (De laatste vraag is natuurlijk een retorische) |
terecht... het zal die decadente door-het-westen-vervuilde kaffer leren. Na die 1000 slagen (die verspreid worden over sessies, "kgeefgenefok", om het te overleven) zal die gast een toontje lager zingen en zich misschien weer toewijden aan een kuis leven.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
![]() ![]() |
Citaat:
|
En wat nu? Ze gaan bombarderen en hun manieren en onze visie opdringen?
|
Citaat:
Wij bemoeien ons niet meer met hen, en omgekeerd ook. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
De zweepslagen worden verdeeld over tijd uiteraard. Stel je voor zeg! Maar toch blijft het een achterlijke dictatuur met een achterlijk strafrecht. Je waant je 400 jaar in het verleden met die mafketels.
|
Ik ben het natuurlijk niet eens met die duizend zweepslagen.
Maar zijn sexleven gaan uitleggen op televisie, daar is ook wat mis mee. en het is niet omdat dit hier vrij mag gebeuren een normale of goede zaak. |
Citaat:
|
LOL.
Ik ben het niet eens met duizend zweepslagen IK ben het niet eens met de doodstraf. Ik ben het niet eens met het gebruik van kinderen in gewapende conflicten. Ik ben het niet eens met een miljoen zaken. Maar leg me uit waarom je het als Saudier in je kop krijgt je sex leven te gaan uitleggen op tv? Je mag van mensen toch een minimum aan gezond verstand verwachten, niet? |
Had het over een vrouw gegaan, dan zou mijn standpunt absoluut verschillend zijn.
Maar het betreft hier een van de Meesters der Schepping daar. een man. Alleen mannen kunnen vrij gaan en staan waar ze willen in Saudie Arabie. Ze spelen God over alle vrouwen daar en dan maar krijsen als ze op een mooie dag gestrikt worden in hun eigen net. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dit is barbaars, en dat wordt ook zo erkent. Maar.... over de middag worden handelswaren niet achter slot en grendel gestoken als de eigenaar gaat bidden, of gaat eten... of wat dan ook. Hij legt er een simpel doekje over en dat wordt niet gestolen. Dat is wat anders dan Belgie... waar je in Brussel al je handschoenkastje moet openlaten om te tonen aan dieven dat je niets hebt of je ruiten zijn ingeslagen :roll: Welk land is het meest decadent dan? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:57. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be