Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Buitenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=65)
-   -   Gruwelijke beelden barbaarse publieke executies in Nigeria (https://forum.politics.be/showthread.php?t=135065)

Antoon 10 februari 2010 10:50

Gruwelijke beelden barbaarse publieke executies in Nigeria

Vreselijke beelden. Het filmpje dat erbij hoort is niet voor gevoelige zielen.

Wat mij het meest verbaasd is dat niemand reageert. Geen massabetogingen in de straten van de islamitische landen, geen verontwaardiging van Westerse politici, geen boze reactie van Presidenten uit Zuid-Amerika, geen kwade artikels op allerhande blogs en websites van pvda en andere soortgelijke 'idealisten' in België en elders, geen boycot-acties vanwege 'vredesgroeperingen', geen verdrietige Jos Geysels op tv, geen Goldstone rapport, geen reactie van de VN, laat staan een veroordeling door de VN-veiligheidsraad, etc.... het maakt al hun vorige overdreven acties en reacties op onbewezen feiten en percepties toch vrij ongeloofwaardig, me dunkt.
.

.

Klik hier voor volledig artikel.

.

illwill 10 februari 2010 11:35

Je kan de VS hier de schuld niet van geven...geen reactie nodig dan.

D'ARTOIS 10 februari 2010 14:03

Wat voor commentaar wil je dan hebben? Het gaat al 40 jaar zo.

longhorn 10 februari 2010 16:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door D'ARTOIS (Bericht 4591780)
Wat voor commentaar wil je dan hebben? Het gaat al 40 jaar zo.

Inderdaad. We zijn zo geconditioneerd geraakt aan 'gruwelijk' nieuws uit Afrika, dat er geen mens nog van verschiet en het daarom niet echt 'breaking news' vindt. Hetzelfde geldt voor een bus in Zuid Amerika die in een ravijn kantelt met 40 doden of 35 doden bij een treinongeval in India. Of 15 doden bij een bomaanslag in Irak. Zelf klik ik meestal niet meer op die nieuwslinks.

Antoon 10 februari 2010 16:28

Het is ook tekenend dat al diegenen die tot tien keer per dag op hun clavier springen telkens een Palestijnse terrorist - terecht - in de kont is geschoten, nu en hier volledig afwezig zijn.

Cut de krap 10 februari 2010 18:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Antoon (Bericht 4591399)
Vreselijke beelden. Het filmpje dat erbij hoort is niet voor gevoelige zielen.

Wat mij het meest verbaasd is dat niemand reageert. Geen massabetogingen in de straten van de islamitische landen, geen verontwaardiging van Westerse politici, geen boze reactie van Presidenten uit Zuid-Amerika, geen kwade artikels op allerhande blogs en websites van pvda en andere soortgelijke 'idealisten' in België en elders, geen boycot-acties vanwege 'vredesgroeperingen', geen verdrietige Jos Geysels op tv, geen Goldstone rapport, geen reactie van de VN, laat staan een veroordeling door de VN-veiligheidsraad, etc.... het maakt al hun vorige overdreven acties en reacties op onbewezen feiten en percepties toch vrij ongeloofwaardig, me dunkt.
.

.

Klik hier voor volledig artikel.

.

Waar zitten al die 'gematigde' moslims waar Ministe van Agitatie het telkens over heeft?

grimbergen 10 februari 2010 19:38

Joeoeoe ik zoek brave moslims om dit veroordelen. 8-)

Nynorsk 10 februari 2010 19:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door grimbergen (Bericht 4592400)

ze liggen daar. dood te wezen op de grond.

Eigenzinnig 10 februari 2010 19:56

Citaat:

Voor zover ik kan lezen zijn het veiligheidstroepen die tijdens de jacht naar islamitische rebellen wat vertier zoeken

D'ARTOIS 10 februari 2010 20:14

Dit zijn geen Islamieten die geweld plegen. Omgekeerd: er wordt op Islamieten gejaagd en geschoten.
Er is in Nigeria een godsdienst oorlog gaande tussen kerkelijk gezinden en moslims (ik kan het woord "christenen" niet over m'n klavier krijgen). Deze is al een kleine 40 jaar aan de gang. Dat zijn geen mensen meer maar genetische vervormingen.

Antoon 12 februari 2010 09:55

Citaat:

Nee hoor. Waar we wel naar zoeken zijn bijvoorbeeld de tientallen forumleden die meteen op hun clavier springen om oneindige verontwaardigde berichten te schrijven met je meest belachelijke scheldpartijen tegen het Westen, telkens een Palestijnse terrorist of een Irakese Islamietische moordenaar een kogel in zijn kont heeft gekregen.

ministe van agitatie 12 februari 2010 10:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Antoon (Bericht 4594990)
Nee hoor. Waar we wel naar zoeken zijn bijvoorbeeld de tientallen forumleden die meteen op hun clavier springen om oneindige verontwaardigde berichten te schrijven met je meest belachelijke scheldpartijen tegen het Westen, telkens een Palestijnse terrorist of een Irakese Islamietische moordenaar een kogel in zijn kont heeft gekregen.

Ik begrijp u niet goed. Verwacht u van iemand zoals mij dat ik zo'n spektakel veroordeel? Ok: 'ik veroordeel deze smerige moordpartij op de meest expliciete manier.'

Voila.

Alleen snap ik niet waarom hier gesuggereerd wordt dat de daders moslims zouden zijn terwijl ze hier precies het slachtoffer zijn.

Antoon 12 februari 2010 15:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ministe van agitatie (Bericht 4595020)
Ik begrijp u niet goed. Verwacht u van iemand zoals mij dat ik zo'n spektakel veroordeel? Ok: 'ik veroordeel deze smerige moordpartij op de meest expliciete manier.'

Met moeite, maar het is er toch uit. Ik verwacht dat van niemand trouwens, maar doe dan ook wat minder hysterisch wanneer het over veel minder gaat in Palestina. Want daar is elke scheet genoeg voor tientallen van uw berichten, naast de andere tientallen berichten van uw hysterische collega's.

Citaat:

Alleen snap ik niet waarom hier gesuggereerd wordt dat de daders moslims zouden zijn terwijl ze hier precies het slachtoffer zijn.
Ik heb dit nooit gesuggereerd. Het is des te interessanter dat de 'broederschap' tussen moslims ineens niet meer geldt wanneer het over Afrikanen gaat. Er liepen honderdduizenden verontwaardigde moslims in tal van moslimlanden (en ook hier) bij elke aanval van een US drone op Irak, een Brits aanval tegen Al Quaeda in Afghanistan of een Israelisch vuur op Palestijnse terroristen. Want "de moslims" werden aangevallen.
Maar wanneer totaal onschuldige Nigeriaanse burgers, ook moslims, gewoon zonder geldige reden, at random uit hun huizen worden gehaald en op de meest vreselijke wijze vermoord, dan zijn de moslim-broers in de rest van de wereld helemaal niet geïnteresseerd.

Ik vind dit vreemd.

Infowarrior 12 februari 2010 16:18

Smerig filmpje!

Een bende aangeklede en gewapende apen is het! Niet minder!:evil:

En o zo dikwijls bewapend door onze eigenste fabrieken zoals FN Herstal.

RodeLantaarn 12 februari 2010 16:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ministe van agitatie (Bericht 4595020)

Voila.

²

illwill 12 februari 2010 16:30

Ik snap zowiezo niet hoe je uit deze beelden kan uitmaken of het wel of niet moslims zijn. Zijn er geen agenten die moslims zijn dan?

roodhaar 12 februari 2010 17:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk (Bericht 4592417)
ze liggen daar. dood te wezen op de grond.

hebben de US al verklaard dat ze deze mensen komen redden ? freedom, human rights etc ???

of valt er hier niet genoeg te rapen en is Nigeria geen probleem voor Israel...

D'ARTOIS 12 februari 2010 17:31

@ Infowarrior : Hier hebben apen niets mee te maken. Apen schieten niet op weerloze mensen.

Dit zijn genetische ongelukken. Ee zoölogisch genetisch probleem. Dit is een diersoort die nergens thuishoort behalve 2 meter onder de grond.

illwill 12 februari 2010 17:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door roodhaar (Bericht 4595656)
hebben de US al verklaard dat ze deze mensen komen redden ? freedom, human rights etc ???

of valt er hier niet genoeg te rapen en is Nigeria geen probleem voor Israel...

Dus de VS en CO moeten Nigeria bezetten volgens jou?
Dus het is goed dat ze Irak hebben bezet om Saddam te verwijderen?

roodhaar 12 februari 2010 17:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door illwill (Bericht 4595661)
Dus de VS en CO moeten Nigeria bezetten volgens jou?
Dus het is goed dat ze Irak hebben bezet om Saddam te verwijderen?

als ze dat excuus gebruiken voor Irak en Afghanistan...

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:42.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be