![]() |
Hoofddoekaanval : Dewinter vangt bot bij Peumans
![]() Vlaams Belang-kopstuk Filip Dewinter heeft in het Vlaams parlement uitgehaald naar een vrouw met hoofddoek die in de publiekstribune de plenaire zitting van het parlement volgde. Dewinter eiste dat de vrouw uit respect voor het parlement haar hoofddoek zou uitdoen of de publiekstribune zou verlaten. http://hln.be/hln/nl/1275/Islam/arti...-te-gaan.dhtml :lol: goede zet van de voorzitter... iedereen draagt wat hij zelf wil en is baas over eigen lichaam |
Ik zou zeggen : iedereen draagt thuis wat hij wil, voor de rest moet men de anderen respecteren en niet shockeren.
|
Die vrouw met hoofddoek was Alexandra Colen.
Hebben ze gewoon gedaan om een rel uit te lokken. Peumans had dat onmidellijk door. 8-) |
Er stonden waarschijnlijk geen punten op het agenda waarmee FDW kon in de pers komen.
Dan maar eens rondkoekeloeren in de zaal waar iets te rapen valt. |
dewinter die aangevallen word door een losgeslagen hoofddoek,dat zou pas origineel nieuws zijn!
|
Met wat hij zich toch bezighoudt... net alsof er geen belangrijkere zaken zijn dan dat er daar toevallig iemand in de tribune zit met een hoofdoek aan..... pfffffff.... doet me denken aan die heisa die hij uitlokte rond de Nina reportage van Hilde Crevits....
|
Citaat:
|
Mag men een hoed opzetten in het publiek? Zo ja geen probleem. Zo neen afzetten die hoofddoek.
|
Ik weet het niet, moet men in het publiek neutraal zijn, dan moet men neutraal zijn.
Anders kan iedereen daar voor de camera´s gaan zitten met allerlei spandoeken om zaken te eisen of schokeren. |
Citaat:
|
Citaat:
Overigens: thuis doen moslima's hun hoofddoek juist af. Uw stelling is nogal idioot dus. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Verbeeld u nu MD met een hoofddoek op. ![]() Had toch nog nipt gekund. |
Citaat:
|
Het is nog even wachten maar binnenkort zal de Boerka-Bende gaan optreden. Op de publieke tribune gaan ze met 7 boerka's aan zitten.
Moet kunnen. |
Zou hij ook zo gereageerd hebben indien er een priester met een kruis rond zijn nek tussen het publiek zat?
Iets zegt mij van niet, maar goed... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:13. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be