![]() |
Het kind Quick
|
Wie is Q, Quick, Twit,...? Het vermelden niet waard met andere woorden.
|
Citaat:
Hoe zou het een gewone werknemer in gelijkaardige omstandigheden vergaan? Buiten ermee. Speeltijd moet voorbij zijn. 't Wordt tijd dat hij groot wordt en gaat werken voor de kost. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Dus omdat Q twittert, is het een klein kind? Tja, als je hem vergelijkt met de dinosaurissen die ons land in de verdoemenis jagen heeft de verzuurde mens van de morgen misschien wel gelijk.
Voor de rest zie ik echter niet direct in wat Q verkeerd doet door te twitteren. |
Ieder kind moet de tijd krijgen om volwassen te worden : bij sommigen duurt het wat langer en bij enkelen gebeurt het nooit. Ik vermoed dat kwikkie tot de laatste soort behoort en dat hij nergens ,maar dan ook nergens ook maar één teken van nakende volwassenheid vertoont!!
|
Citaat:
Omdat hij twittert? |
Blijkbaar houdt de Heer Q zich tijdens besloten ministerraden bezig met fotootjes nemen buiten het medeweten van zijn collega's om, om die foto's vervolgens op zijn twitter account te plaatsen.
Ik zie niet in hoe dit totaal gebrek aan professionaliteit goed te praten valt. Tijdens een ministerraad moet er gewerkt worden, niet gespeeld. |
Citaat:
Politieke ernst, ooit van gehoord? |
Citaat:
|
Bij de reacties is deze wel de moeite :
"wij wonen in Griekenland aan de Noordzee" nou ja... |
Citaat:
Quicky maakt deel uit van de regering en wordt door de burger vorstelijk betaald om ernstig met z'n belangrijke job bezig te zijn. Als hij iets "tof", "leuk", "cool" en "mega" wil doen en zijn dagen wil vullen met "facebooken", "twitteren" en "sms'en", dan moet hij terug naar de middelbare schoolbanken. En ik hoop dat hij daar dan talloze bladzijden straf krijgt als hij met die zaken bezig is i.p.v. op te letten. Eens hij aldus heropgevoed is, mag hij zich dan weer aan politiek wagen. |
Citaat:
|
Citaat:
En het gaat dan nog maar over een hoofddoek, stel je voor dat de dame in kwestie een boerka had aangetrokken. |
Citaat:
|
bwah dehaene liet wel dokumenten fotograferen door journalisten.
Het kan allemaal zo geen kwaad hé :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ach, laat die mens toch doen. Hij verveelt zich al minstens tien jaar. Nu kan hij zich eens wat amuseren, en dan wordt hem dat niet gegund. Politieke ernst is al zo lang zoek in dit bananenkoninkrijk. Als dan eens iemand dat er dik oplegt, is het weer niet goed.
Trouwens, wie zegt er dat het geen afgesproken spel was? Ik vertrouw die pippo's voor geen rotte euro. Jullie wel? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:08. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be