![]() |
Pausin Johanna
http://mens-en-samenleving.infonu.nl...-anglicus.html
![]() [Pausin Johanna midden in de bevalling!] Er komt weer een nieuwe film aan over deze oude geschiedenis: Pope Joan. Dat ritueel met een inwijdingsstoel ritueel vind ik opmerkelijk. Citaat:
|
testiculos habes!
|
Citaat:
![]() Ze beviel van een zoon. |
Wacht, dus ze nam de identiteit over van haar broer die door de noormannen gedood was? Dan was ze dus lelijk? Genetisch onderzoek heeft namelijk aangetoond dat de bevolking van IJsland langs de mannelijke lijk vooral van Scandinavische oorsprong is, maar aan de vrouweijke kant van Keltische oorsprong. Noormannen die plunderden namen dus meteen een paar vrouwen mee, en het liefst mooie natuurlijk. En daarom wonen er in Groot-Brittannië ook alleen nog maar lelijkerds. Nu is Benedictus ook niet moeders mooiste natuurlijk, maar als noorman zou ik hem toch alleen voor zijn blingbling al meenmen. [/zo offtopic als maar kan]
|
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Er is nooit een "Pausin" geweest...
|
Citaat:
Voor alle duidelijkheid: er is dus nooit een Pausin Johanna geweest. Er is nog nooit enig historisch bewijs van teruggevonden, het betreft een verzonnen mythe uit de veertiende eeuw! Laat staan dat dat van de inwijdingsstoel zou waar zijn. Maar goed, aan het ridiculiseren van het geloof is altijd veel geld te verdienen geweest, en dus krijgen we cyclisch dezelfde onzin geserveerd: Maria Magdalena als vrouw van Jezus, Mozes als de zonnegod, Paus Pius als nazist, Pausin Johanna, ... Allemaal pure verzinsels zonder enige historische grond. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De subsidie voor de erkenning van de vrijzinnige levensbeschouwing bedraagt 122 400 000 frank . Justitie verdeelt onder de zes erkende godsdiensten en de vrijzinnigheid ongeveer 100.000 euro, voor de vrijzinnigheid (9.400) procedure aanvraag subsidies Keulen subsidieert vrijzinnig centrum in Waregem |
Citaat:
|
Citaat:
:roll: |
Of ze er nu geweest is of niet, van mij mag er gerust een vrouwelijke paus komen!
|
Citaat:
|
Citaat:
Neenee, 't zijn de gelovigen die de grote slachtoffers zijn. Lazer eens snel op met je self righteous geneuzel. |
Citaat:
Geloof is een zoektocht jaar je eigen waarheid. Atheïsme is het weigeren van jouw waarheid boven wetenschappelijk bewijs te plaatsen. |
Citaat:
Of uit het soort anti-bijbel haat-sites waar Bovenbuur zo graag zijn wetenschap vandaan haalt? Mij maak je allang niets meer wijs over de relatie tussen atheïsme en wetenschap hoor! |
Citaat:
Geloof is je vinger in je reet steken en erop sabbelen. Atheïsme is de ontkenning van dat gedrag door het nut er niet van inzien, het walgen ervan, en het wijzen op de consequenties van dat soort gedrag. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:10. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be