![]() |
![]() De SP.A brengt haar babes in stelling en hoopt het te redden met leuke snoetjes en lange benen. Begin dit jaar publiceerde Humo een interview met staatssecretaris Kathleen Van Brempt. Ze poseerde als wulpse fotomodel en voegde eraan toe in 2004 ,,meer aan seks te gaan doen''. Ik gun haar dat van harte maar een burger die vreest voor zijn job heeft weinig aan een wippende staatssecretaris. Derk Jan Eppink in De Standaard. |
Citaat:
Als ze haar werk doet, wipt ze voor mijn part zoveel als ze wil en met wie ze wil zenne. Trouwens, Derk-Jan Eppinck is altijd al anti-paars geweest. |
Persoonlijke aanval, getuigende van weinig respect t.o.v. vrouwen.
Afvoeren dit topic! |
En conform de Steve Stunt-logica zou het gratis moeten zijn.
|
We zullen over lellebel Anke Vandermeersch maar zwijgen zeker. Een zeer productieve senator.
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ze krijgt alleszins geen plaats in het onderschrift ;) |
Citaat:
|
Citaat:
Wie heeft het hier over vrouwen? Het gaat hier over een SP.a-babe. |
Citaat:
|
Anke werd overigens als de knapste politica beschouwd (44 %). Kathleen van Brempt komt op de tweede plaats met nauwelijkse meer dan de helft van het aantal stemmen voor Anke (27 %).
http://forum.politics.be/viewtopic.p...45&start=0 |
Citaat:
|
Citaat:
Precies of ze ooit bij een mannelijk politicus spreken over hoererij, een raam met rood licht, en dergelijke. Ik heb nog nooit iets over sex gehoord bij een mannelijk politicus. Allez, buiten Karel De Gucht die zegt in humo dat hij een sexueel wezen is. Neen, dit soort topic is door en door vrouwonvriendelijk en sexistisch. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Paalzitten krijgt meteen een heel andere betekenis! :P |
Citaat:
|
Citaat:
:lol: :lol: :lol: Ik zou er in ieder geval niet voor betalen! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:08. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be