![]() |
Brussel is de hoofdstad van Vlaanderen omdat ...
Fr Rand Brusselaar heeft een probleem met zijn nieuwe enquete ...
Ik stuur die weer ! |
wat voor een onnozele enquete is dit?
de andere was veel realistischer. |
;-);-);-)
|
Goeie vraag, maar ik zie geen enkel goed antwoord...
|
"Anschluss bij Brussel"
Dat Brussel naar een Anschluss van Vlaams grondgebied streeft weet iedereen. Wat dat met de inplanting van de Vlaamse overheidsinstellingen te maken heeft, is mij dan weer minder duidelijk. |
Citaat:
In de andere enquete heb ik geen goed antwoord gevonden ! |
Wie is trouwens die stonede kerel die "Brussel brengt veel geld op !" heeft aangeduidt? Alleszinds mop van de eeuw...
Eigenlijk is dit een nutteloze vraag. Voor hetzelfde geld kunnen we ons afvragen waarom Namen de hoofdstad is van Wallonië, Amsterdam van Nederland, enz... Het feit is dat Brussel de hoofdstad van Vlaanderen is, en we kunnen ons beter afvragen hoe wij ervoor gaan zorgen dat die stad zich ook zal gedragen als een hoofdstad voor Vlamingen EN Belgen, en niet enkel voor een paar Franstalige baronnen die liever de hele stad naar de verdoemmenis brengen dan toegeven dat ze verkeerd bezig zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
Hier was de keuze moeillijk tussen "sterk merk" en "brengt veel geld op" ... Alle 2 zijn juist, spijtig dat het onmogelijk is 2 keuzes te doen ! |
Waarom Parijs de Franse hoofdstad? Waarom Barcelona de Catalaanse hoofdstad? Waarom Reykjavik de IJslandse?
|
Citaat:
|
Citaat:
Probeer dus nog eens. |
Citaat:
Probeer dus nog eens !;-) |
Citaat:
Jep, dat klopt: :mrgreen: ![]() |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Niet van plan een soort Bijbel te schrijven, want dit soort politiek zou ik als "religie" bestempelen? |
Citaat:
(afstand Brussel-Wallonië)/(afstand Brussel-Nederland) = (afstand Parijs-België)/(afstand Parijs-Spanje) |
De keuze staat er niet tussen, maar Brussel is de hoofdstad van Vlaanderen omdat men het leed van het verlies nog niet verwerkt heeft.
|
Citaat:
Meteen ook een sombere vaststelling, aangezien de meeste "flaminganten" als kippen zonder kop vasthouden aan Bruxelles, en er zo voor zorgen dat Belgie nog héééél lang zal bestaan. :| |
Brussel is niet het grootste obstakel voor de Vlaamse onafhankelijkheid. Brussel los laten zal Vlaanderen niet onafhankelijk maken.
Overigens, ik twijfel eerlijk gezegd aan de oprechtheid en integerheid van zelfverklaarde "flaminganten" die een van de grootste Vlaamse steden willen opgeven. Dat soort 'flaminganten' dient braafjes de belgicistische FDF agenda, het is misschien niet zo dom eens af te vragen door wie deze 'flaminganten' eigenlijk gestuurd worden. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:57. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be