Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Welk micropartijtje vind u het interessantst ? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=13516)

abramis brama 8 mei 2004 21:09

De aandacht gaat steeds uit naar de grote partijen. Maar er bestaan ook politieke dwergjes, die weliswaar nooit iets in de pap zullen te brokken hebben, maar die wél moeite en tijd stoppen in verwoede pogingen om opgemerkt te worden.

Welk van deze micropartijtjes vindt u dan het sympathiekst ?

solidarnosc 8 mei 2004 21:15

Micro, micro.....onze site trekt verdorie meer volk dan dat van de VLD. :lol: :wink:

http://www.nedstatbasic.net/s?tab=4&...category=13006

PAJOT 8 mei 2004 21:31

Als de huidige evolutie zich doorzet zou de MDP in de toekomst wel eens kunnen uitgroeien tot de grootste politieke formatie in dit land.

dagallemaal 8 mei 2004 21:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door radicaal
Als de huidige evolutie zich doorzet zou de MDP in de toekomst wel eens kunnen uitgroeien tot de grootste politieke formatie in dit land.

je bedoelt voorzeker:
Citaat:

Als de huidige evolutie zich doorzet zou de MDP in de toekomst wel eens kunnen uitgroeien tot de grootste terreur formatie in dit land

Hans1 8 mei 2004 22:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door abramis brama
De aandacht gaat steeds uit naar de grote partijen. Maar er bestaan ook politieke dwergjes, die weliswaar nooit iets in de pap zullen te brokken hebben, maar die wél moeite en tijd stoppen in verwoede pogingen om opgemerkt te worden.

Vindt U het ook normaal dat kleine partijen nooit op TV mogen komen? Is dat democratisch?

PAJOT 8 mei 2004 22:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hans1
Vindt U het ook normaal dat kleine partijen nooit op TV mogen komen? Is dat democratisch?

Maak dan een film. Als de BUB vooralsnog het politieke toneel niet kan veroveren, laat ze dan de zwarte schermen bestormen. Ik zal u eens een scenario schrijven. "De Dolle Patriotten" starring Hans Vandencauter...

Herman Desmedt ©HD 8 mei 2004 22:58

Citaat:

En een veroordeling oplopen �* la VB ?

Herman Desmedt ©HD 8 mei 2004 23:00

Er staan er een aantal nog niet in het lijstje van die Poll .

SoLiDe , Liberaal Appel, SAP, ...

De zoveelste poll met weinig zorgvuldige keuzemogelijkheden.

Hans1 8 mei 2004 23:02

Het ging dan ook over actuele partijen, niet over éénmans-acties of ontbonden partijen.

PAJOT 8 mei 2004 23:03

Abramis, de N-VA ben je ook vergeten. Ach, wie houdt dat nog bij, al die partijen?

FallenByTheHand 8 mei 2004 23:08

de NV-A noem ik geen kleine partij. Toch niet dat soort klein. Zij hebben trouwens media-aandacht voldoende, lijkt me.

Philips Inc. 8 mei 2004 23:40

Toch vreemd dat het micropartijtjes als Agalev, VB en VU wel konden uitgroeien tot volwaardige partijen en doctrinair links niet ...

Media-aandacht? Of gewoon geen interesse?

Vlaanderen Boven 9 mei 2004 09:03

Citaat:

"De Dolle Patriotten" starring Hans Vandencauter...

Ik zou er echt alles voor geven om die eens te kunnen zien!

Jan van den Berghe 9 mei 2004 09:30

Citaat:

Vindt u het dan abnormaal dat de kaartersclub van Schellebelle nog nooit op tv is gekomen?

Jan van den Berghe 9 mei 2004 09:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door FallenByTheHand
de NV-A noem ik geen kleine partij. Toch niet dat soort klein. Zij hebben trouwens media-aandacht voldoende, lijkt me.

En deze indruk is niet correct. In het laatste nummer van Doorbraak werd er een artikel gepubliceerd (blz. 4-5) waarin een analyse werd gemaakt van de tijd die men op de VRT aan de verschillende politieke partijen besteedde.

Wat bleek? In de politieke "duidingsprogramma's" (voor zover we dat woord kunnen toepassen op tv-programma's als "Villa Infantilia"...) werd aan de SP.a 8 uur 38'33'' besteed. 11 uur 34'57'' aan de VLD. Aan de N-VA... 11 MINUTEN en 58 seconden.

In de infotainmentprogramma's kreeg de SP.a-Spirit 24,87% van de tijd toebedeeld. 23,66% was voor de VLD. Voor N-VA... NUL %.

Stop dus eens met de verspreiding van die mythe (die ook Hans I de Grote graag herhaalt).

§tijn 9 mei 2004 09:57

PvdA tot hiertoe nog 0 stemmen :lol:

Hans1 9 mei 2004 11:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe
Citaat:

Vindt u het dan abnormaal dat de kaartersclub van Schellebelle nog nooit op tv is gekomen?

Ik wist niet dat die kaartersclub opkomt bij de verkiezingen, en nog minder in zeven kiesomschrijvingen, nota bene méér dan dan de VLD, SPA of Vlaams Blok.

TomB 9 mei 2004 12:09

Citaat:

Niets houdt BUB tegen om een Blok zendtijd te kopen.

Niet genoeg geld? Dat is dan een reflectie van het feit dat ge niet genoeg leden hebt.

Zeer democratisch dus.

Jan van den Berghe 9 mei 2004 12:14

Citaat:

Ik wist niet dat die kaartersclub opkomt bij de verkiezingen, en nog minder in zeven kiesomschrijvingen, nota bene méér dan dan de VLD, SPA of Vlaams Blok.

Het stemmenaantal zal ook groter uitvallen, zeker :lol:

Maar, Hansje, dit nog even voor u:

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door FallenByTheHand

En deze indruk is niet correct. In het laatste nummer van Doorbraak werd er een artikel gepubliceerd (blz. 4-5) waarin een analyse werd gemaakt van de tijd die men op de VRT aan de verschillende politieke partijen besteedde.

Wat bleek? In de politieke "duidingsprogramma's" (voor zover we dat woord kunnen toepassen op tv-programma's als "Villa Infantilia"...) werd aan de SP.a 8 uur 38'33'' besteed. 11 uur 34'57'' aan de VLD. Aan de N-VA... 11 MINUTEN en 58 seconden.

In de infotainmentprogramma's kreeg de SP.a-Spirit 24,87% van de tijd toebedeeld. 23,66% was voor de VLD. Voor N-VA... NUL %.

Stop dus eens met de verspreiding van die mythe (die ook Hans I de Grote graag herhaalt).

§tijn 9 mei 2004 14:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door abramis brama

Inderdaad, op een toch zeer invloedrijke en belangrijke politieke website van vrtkies.net wordt geen woord gerept over de kleinere partijtjes, gelukkig genoeg wel op de verkiezingssite.be van politics.be. Schaam u VRT!

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:04.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be