![]() |
Bouckaert houdt LDD voor bekeken?
Boudewijn Bouckaert zou LDD voor bekeken houden, bewondert Decroo junior en keert eventueel naar VLD terug.
Althans volgens de Standaard. De man heeft trouwens onlangs zijn denktank Cassandra opgedoekt. Waar zitten onze forummers met inside-informatie? |
Citaat:
|
Hij komt vanavond naar de VUB (aula B)
Het is kopstukkendebat van het LVSV. Ik zal er zijn, 'toevallig'. Ah ja, Decroo junior zal er ook zijn. |
Is nu ook te lezen op de nieuws-website van de VRT :
http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuw...ouckaert_knack pikant detail : Bouckaert verheugt zich over de aanstelling van Alexander De Croo, als nieuwe VLD-voorzitter. |
Citaat:
|
Veel heeft hij voor de LDD nog niet betekend bij mijn weten.
|
Citaat:
BVL, waar zit je?????? Is dit het begin van het einde voor LDD? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ach, wie partijhoppers serieus neemt, kan ik niet serieus nemen.
|
Sturtewagen in De Standaard verklaart LDD vandaag dood, Belang 'in de touwen' en N-VA voorlopig de grote overwinnaar.
|
Waar zijn nu de mannen die het optelsommetje maakten: n-va + VB + LDD => meerderheid voor Vlaamse onafhankelijkheid :lol::lol::lol:
VB zit op de glijbaan naar beneden LDD = kruis erover n-va zal stijgen tot (goed) 15% wat overeenkomt met het klassiek aantal malcontenten die graag over VL<=> BE zagen en mocht BDW iets overkomen dan ligt ook die partij op haar gat. |
Citaat:
Liberalen... Mensen waar je niet op kunt bouwen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
't Was mooi in Ter Zake... |
Het wordt tijd dat ze dat circus opdoeken. Nu nog de opperclown kwijtgeraken.
|
Citaat:
De 21ste eeuw zal draaien rond het breken van het Westerse, dus op Angelsaksische leest geschoeide financieel-economische systeem, gecombineerd met de vernietiging van de politico-militaire kracht van de grootmacht en de liberalistische filosofie die dit systeem symboliseert en in stand houdt. |
Citaat:
Lucien, waar zit je? Deze traed niet gelezen bij je laatste bezoek vandaag? Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:06. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be