420yeahbaby |
18 februari 2010 15:36 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bovenbuur
(Bericht 4604411)
Wacht even, je gelooft niet dat mensen van vissen af kunnen stammen, maar je gelooft wel dat mensen van bacteriën af kunnen stammen? Ondanks dat onze ledematen en vooral die van de eerste landdieren belangrijke morphologische overeenkomsten vertonen met de vinnen van vissen, onze longen sterk op hun zwemblaas lijken en we dezelfde soort ogen hebben, om maar eens wat te noemen? Ik bedoel, ieder zijn kijk op de dingen, maar ik zou verwachten dat mensen eerder moeite hebben met de ontwikkeling van eencellige tot gewervelde dan met die van vis tot zoogdier, niet dan?
|
Ik zei: wie weet...
Want uiteindelijk weet NIEMAND het!
Het is dan ook volgens een heel bekende theorie heel aannemelijk dat leven op de aarde van buiten de aarde kwam. Door een inslag van een asteroïde o.d.
Men heeft ook eens een steen vol met cellen doen ontploffen met de kracht van zo'n asteroïde inslag. En daarna leefde ze nog allemaal.
Ze blijven in hun reis doorheen het vacuum (ruimte) ook "eeuwig" goed.
Grappig toch hoe dat gaat, de bestuiving van het universum :)
Diezelfde code van "natuursamenstellingen" verspreiden zich over geheel het Zijn en kiemen uit tot aangepast leven, aangepast aan de omstandigheden.
Ik geloof best in beide hoor bovenbuur, creatie EN evolutie.
Ik geloof in een opperwezen dat zichzelf letterlijk vermenigvuldigt heeft. Zodus u en mij creëerde.
Want kijk ook wat evolutie doet, evolutie creëert.
Het is dankzij de evolutie van het universum (die zichzelf steeds meer in meer en meer perfectie uit door middel van fine-tuning in vibraties) dat jij en ik bestaan.
Het universum heeft U geschapen door middel van evolutie.
Maar ook evolutie is geschapen door dat wat er altijd was, is en altijd zal zijn.
Iets moest worden en Zijn. En dit is het resultaat.
Gezaligd is het leven bekeken door de roze bril vanuit een neutraal dualistische instelling.
|