![]() |
Enig bericht - De Inge Vervotte fanclub komt voortaan niet meer samen
Mijn oprechte excuses aan alle leden van de Inge Vervotte fanclub, doch vanavond heb ik eenzijdig besloten - in mijn hoedanigheid van voorzitter van voorgemelde fanclub - om niet langer meer samen te komen.
Reden: Inge weigerde deze morgen te antwoorden op volgende vraag in het Radio 1 ochtendprogramma "Voor de dag" (spreek uit "Foor de de dach") "Bent u het ermee eens dat de treinramp in Buizingen voorkomen had kunnen worden?" Inge, waarom hebt u ons verlaten? |
Citaat:
Face it, absoluut waterdichte veiligheid bestaat niet. |
Inge Vervotte, is dat die dat de schuld van het ontbreken van het veiligheidsysteem op Europa wou schuiven?
|
ook zo een tsjieseke die je de hemel zonder biecht zoet geven.... als een plechtig comminicantje.... zijn verdomme de gruutste smeerlappen, sociaal assistentje....
ze zit er mee in en wat met de duizenden daklozen met kinderen die op straat hier in België sterven... hypocrieten |
Citaat:
|
Je vergist je: komende donderdag komt de Inge-fanclub gewoon weer samen. Jammer dat je niet meer komt.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als politica vind ik haar ook sub-zero maar als mens lijkt ze het zich wel aan te trekken. Dat jij in deze moeilijke tijd voor haar, haar laat vallen als fan, opperfan in je hoedanigheid van voorzitter vind ik beneden alle peil. |
wens jij geen lid te worden van de club, George?
|
Citaat:
|
4x10e6
Citaat:
Ik zou die gaarne boven m'n bed hangen. :? |
De Shouppe regelt dat wel.
|
Citaat:
![]() (c) Zonde van de zendtijd |
Wat is me dat voor een skelet?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:51. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be