![]() |
De islam wat een graptje.
Het moslimkoppel van in godsnaam heeft een eenmalig intervieuw(dagallemaal=letterlijk staat op band) gegeven. Bij de vraag aan onze vlaamse bekeerlinge, waarom ze koos voor de islam was het antwoord te zot. Ik wist al langer dat de islam de ware weg is. Als ik in Antwerpen een hoofddoek op deed dan werd ik met rust gelaten. Niemand viel me nog lastig op straat. De islam moet dan wel de juiste weg zijn.
Zo werkt de islam dus. Hun hitsige mannen zorgen dat brave vlaamse meisjes zich moeten bekeren om veilig over straat te kunnen gaan. Waar zal dit stoppen? De burgemeester moet dringend ingrijpen. Hitsige islamieten maken hier machtsmisbruik. Vrijheid van religie kan niet meer van toepassing zijn. Dit is een compleet lakse houding van de overheid. Integreren dat moeten ze doen. Niet bedreigen en iedereen een hoofddoek opzetten. |
Noem één rationele reden op waarom Vlaamse meisjes zich zouden bekeren tot de Islam (of zelfs maar tot een kloosterorde)..
|
Omdat anders een deel personen met een middeleeuwse zandrover mentaliteit hen als loslopend wild beschouwt. Eerder een reden om de roversmentaliteit het land uit te zetten natuurlijk, maw wat ze zelf in het interveiw toegeeft. kent iemand een goede site waar ik "In godsnaam" kan bekijken btw?
|
Citaat:
Verder is die bekeerlinge natuurlijk compleet van de pot gerukt, en haar antwoord indien mogelijk nog gestoorder. |
Citaat:
Citaat:
|
Ik zou wel een bron willen zien.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar ik vind uw gebruik van het woordje "zonde" hier wel erg grappig. Ik durf aannemen dat u atheïst bent, in dat geval kan een bekering voor u geen "zonde" zijn. Ik snap wel dat u het anders bedoelt maar zo komt het bij mij, met mijn katholieke achtergrond, over. |
Citaat:
Ik was vroeger een zeer overtuigd atheïst (je zou zelfs kunnen zeggen antitheïst), tegenwoordig zou ik me eerder karakteriseren als een pragmatisch agnost. Dat heeft niets te maken met twijfel van welke aard dan ook, maar eerder met het ontbreken van elk geloof, ook van dat in het niet-bestaan van een godsfiguur. Ik heb een argwaan tegenover georganiseerde religies, ongeacht de strekking. Verder doet iedereen natuurlijk wat h/zij wil, maar ik heb geen weet van mensen die plots meer waard werden door zich te bekeren tot een of ander geloof. Daarom vind ik dat dus zonde. P.s.: ik moet hier plots even terugdenken aan het fragmentje uit de eerste aflevering van In Godsnaam, waar de bekeerlinge bij haar wenende moeder zat en met een arrogant gezicht zat te insinueren dat ze het wel spijtig vond dat haar ouders gaan branden in de hel. Ik heb ooit hetzelfde mogen horen (maar dan op agressievere toon) in een gesprek met een Ierse protestante. Vre-se-lijk. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Anders ligt het met handjes afhakken; De medische vervolgkosten vergoedt de ziekenkas en vervolgens levenslange dop vanwege 1-handigheid. Er moeten heel wat hoofden afgehakt worden voordat er economisch voordeel is. Dus wat mij betreft: nee tegen sharia. |
Ik ben niet verbaasd. De islam geeft vrouwen een onveiligheidsgevoel. En dan zien ze net die islam als oplosing. Het zal je dochter maar wezen.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:26. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be