![]() |
Hoe was Mohammed in bed?
Ook over deze merkwaardige persoon worden de wildste geruchten verspreid:
Het gerucht gaat dat hij trouwde met een kind. 8O Viel hij ook op volwassen vrouwen? Of enkel op kleine meisjes? Of had hij liever kleine jongens? Hoeveel partners had hij? Of was hij dan toch monogaam? Moesten die allemaal een boerka op? En ook in bed zodat hij hun gezicht niet zag? |
Hetzelfde als bij de Jezus draad
Daarenboven: NOBODY CARES. |
Hij had volgens de Koran 9 �* 13 vrouwen, waarvan eentje toen ze trouwde 6 was.
|
Het is geen geheim dat moslims slecht in bed zijn he....
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Allah is groot, Allah is machtig
Gaf me een lul van één meter tachtig? |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Ik heb nog nooit één cultuur geweten waarvoor iemand zoveel water in de wijn moest doen. Dat weergeeft (voor mij persoonlijk) boekdelen. Kijk ik ben niet tegen of voor moslims hoor, ik bengel ergens tussenin. Dualist. Maar mijn ogen observeren heel goed in deze wereld, en er is maar één cultuur/geloof dat graag wil achterblijven. We hebben decennia lang "gevochten" om een beleid losgerukt van geloof te handhaven. Nu komt een ander geloof hier "vechten" voor haar erkenning. Erkenning dat alle grenzen van de doorsnee westerling tart. Het ergste van al is, men dringt die erkenning op in landen waarvan ze compleet los staan. Ik zou mijn vriendin nog niet met blote enkels in bepaalde landen mogen laten lopen ALS TOERIST. Ik stel me toch vragen bij de "zelfzekerheid" van die opdringers ja. |
Citaat:
|
Citaat:
![]() Probeer Egyptenaren! Citaat:
één van mijn meest favoriete boeken. |
Dat een westerse cultuur het niet nodig acht zijn vrouw af te schermen van andere mannen.
Waarom doen ze dat wel? Voor Allah of komt het de moslim-mannen toevallig net iets te goed uit? |
Citaat:
Overigens bewonder ik deze mensen dat zij dit netelig vraagstuk toch tot onderdeel van hun rechtsstelsel maakten. Ik denk ook aan de tijdelijke of gemakshuwelijkenm, die ik als zeer progressief beschouw, maar ook misbruikt kunnen worden voor prostitutie En toch ook deel zijn van de sharia, voor Sjiieten althans. Er is strijd binnen de Islam of Mohamed deze soort huwelijken ook zelf zou hebben genoten. |
Citaat:
|
Citaat:
Straffe dinges... :? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:37. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be