![]() |
Reïncarnatie
1 Bijlage(n)
Als wat voor dier/insect wil jij (of forumlid naar keuze :mrgreen:)gereïncarneerd worden?
Bijlage 64392 ikke |
:cheer: als biervlieg :cheer:
|
![]() |
Als een rebellerende mier.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vrees dat al mijn vijanden hier nu gaan komen posten dat ze willen terugkomen als een goliath spin.
|
Citaat:
Ik zal zeker mijn excuus niet doden dat ik gebruik voor men massa's aangeschoten wild. De gans bijvoorbeeld waar ik met duiven cartouches opging. 't Was te proberen natuurlijk. |
4 Bijlage(n)
...maar dan wel liefst met iets anders dan bud light
|
Citaat:
Enig nadeel is, dat we na één generatie uitgestorven zijn, maar je weet: liever met rechtopstaande voelsprietjes sterven, dan met gebogen voelsprieten leven! :mrgreen: |
Citaat:
|
Citaat:
Jazeker, dat had je nu ook niet direct moeten doen! |
Citaat:
|
:-(
ik word wel een Kwak-drinkende zappende zetelkat, dank je. |
Citaat:
Ow... zetelkat zei je... ik wil reeds lang een kat maar ik mag die niet hebben. Maar ik kan de huisbaas wel wijsmaken dat je een mens bent! :idea: |
als je mij maar de kwak brengt en regelmatig de tv eens afstoft.
|
er is trouwens geen fobie die zo makkelijk te genezen is als spinangst. ik was een paar maanden geleden nog als de dood voor spinnen, en kijk, volgend jaar ga ik misschien mijn eerste stage bij de spinnen doen ;-)
|
'k zal er eens eentje meebrengen van m'n stageplaats dan. Kan ik deze en m'n vorige opleiding nuttig combineren ;-). En betaal jij je niet meer blauw aan titox.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:20. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be