![]() |
KK Nederlands
Met dank aan onze vriend Eberhart komen we wel heel wat nieuwe Nederlandse woorden tegen eh? ;-)
Daarom dat ik (uit verveling, ik weet het) een paar van deze euh...dingen netjes hierboven in een poll heb gezet. Graag zou ik nu de opa's van de kankerharde crimijeugd willen onderscheiden, en vragen aan jullie welke "Nederlandse" woorden jullie verstaan ;-) Nie liegen eh, want als er iemand de betekenis vraagt, moet je wel kunnen antwoorden 8-) |
Ik spit mijn lyrics naar de flow
Spuug op jouw cocky apropos Ik spend mijn doekoe in de hood Als ik je dis doe ik dat goed Zeg, schatje, mag ik jouw poessie met m'n gun bedreigen? [/niks van begrepen] |
Wat een kkpoll trouwens.
Koopkracht natuurlijk, wat dacht jij dan? ;) |
Wat een kktopic
|
Gunz, flow, spitten, spugen, raider, poessie meen ik te begrijpen maar 't is best mogelijk dat ik er een andere betekenis aan geef....
vb: Mijn raider flowt goe naar binnen na een uurtje spitten naar mijn verstopte gunz. Vanavond eens in de poessie spugen? |
Om er even in te komen:
De vertaling van : 1) Roffa 2) Ally 3) Nima 4) Eitje 5) Damsko ? |
Citaat:
2) Almere (?) 3) Nijmegen (?) 4) Eindhoven (?) 5) Amsterdam |
Citaat:
|
1) Skeer
2) Pipa 3) Kraken voor... ? |
Als kind verzonnen wij ook onze "geheime codetaal" en nieuwe woorden...
|
Wie kent deze? Watiska.
|
Wat betekend KK?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zie tot mijn verbazing dat een hoog percentage van de geachte Forumleden het woord 'jilla' niet kent.
Aanwijzing: Een aantal Belgen in Tilburg kent dit woord inmiddels van buiten en vooral binnnen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:02. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be