Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Afspraak 3 april aan Kleine Brogel: Afspraak met de geschiedenis (https://forum.politics.be/showthread.php?t=135593)

giserke 23 februari 2010 14:06

Afspraak 3 april aan Kleine Brogel: Afspraak met de geschiedenis

We gaan die militaire fascisten nog eens een lesje leren.
Wie doet mee? Streefdoel met 3000 man betogen. :twisted:

http://www.youtube.com/watch?v=wl_aj8glaXU

giserke 23 februari 2010 14:12

:-)

http://www.youtube.com/watch?videos=...aynext_from=TL

Henri1 23 februari 2010 14:23

Van wie gaat die oproep uit ?

kgeefgenefok 23 februari 2010 14:25

Citaat:

Afspraak 3 april ...
... met uw 27ste afgang, 26ste administratieve aanhouding, 25ste scheur in uw broek, de smaak van Kempische zandgrond, een paar trekbandjes en de combitax.

[IMG][/IMG]

giserke 23 februari 2010 14:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kgeefgenefok (Bericht 4613476)
... met uw 27ste afgang, 26ste administratieve aanhouding, 25ste scheur in uw broek, de smaak van Kempische zandgrond, een paar trekbandjes en de combitax.

[IMG][/IMG]

Ik heb ondertussen al heel wat TAK ervaring. Ik gebruik broeken uit de legerstock. Die scheuren niet. Een combitax heb ik nog nooit betaald. heb nochtans al paarkeer een combi vanbinnen gezien. :-)

Tavek 23 februari 2010 14:58

Voor mijn part schieten ze u af als ge weer een militaire basis betreed zonder toelating.

Als daar kernbommen liggen kunt ge geen enkel risico nemen.

Herr Flick 23 februari 2010 15:02

Ik ben pro kernbommen , gewoon omdat iedereen tegen is. ;-)

Trouwens, zo een setje warheads op stock hebben, kan nooit kwaad, ge weet nooit welke gek in een of andere kernmacht (nieuwe of oude) maakt niet uit , met die dingen begint te spelen of dreigen.

Voor die gasten is dikwijls de enige reden om niet te vuren gewoon het feit dat men kan terugvuren.

Xenophon 23 februari 2010 15:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 (Bericht 4613470)

Niemand die het weet. :D

Bovenbuur 23 februari 2010 15:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick (Bericht 4613621)
Ik ben pro kernbommen , gewoon omdat iedereen tegen is. ;-)

Trouwens, zo een setje warheads op stock hebben, kan nooit kwaad, ge weet nooit welke gek in een of andere kernmacht (nieuwe of oude) maakt niet uit , met die dingen begint te spelen of dreigen.

Voor die gasten is dikwijls de enige reden om niet te vuren gewoon het feit dat men kan terugvuren.

Alleen die kernwapens zijn niet van België, en die op Volkel zjn ook niet van Nederland. De VS heeft alle sleutels in handen.

giserke 23 februari 2010 15:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tavek (Bericht 4613607)
Voor mijn part schieten ze u af als ge weer een militaire basis betreed zonder toelating.

Als daar kernbommen liggen kunt ge geen enkel risico nemen.

Kzal er een in uw broek steken. Eens zien of ge nog zult lachen :x

giserke 23 februari 2010 15:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 (Bericht 4613470)

We gaan dat aan uw neus hangen zeker? Zodat ge uw koningsgetrouwe trawanten kunt waarschuwen.

Xenophon 23 februari 2010 15:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door giserke (Bericht 4613640)
We gaan dat aan uw neus hangen zeker? Zodat ge uw koningsgetrouwe trawanten kunt waarschuwen.

Het zal toch niet van linksen uitgaan zeker?

giserke 23 februari 2010 15:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 4613672)
Het zal toch niet van linksen uitgaan zeker?

Wat zijn dat "linksen" is dat een diersoort?

Metternich 23 februari 2010 15:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door giserke (Bericht 4613640)

Neenee, het gaat als volgt:

Optie 1 -> Het gaat uit van Vlaams-nationalisten: "Smeerlappen! Hoe durven jullie tegen onze trouwe bondgenoot de Amerikanen protesteren! Zij hebben wel België gered in WOII terwijl jullie ALLEMAAL voor Hitler vochten!"

Optie 2 -> Het gaat uit van Belgischgezinden: "Helden! Die vuile Amerikanen denken zomaar dat ze op Belgische grond hun basissen ongestoord kunnen bouwen! Het is niet omdat zij ons een beetje geholpen hebben in WOII dat ze hier de baas moeten spelen!"

Xenophon 23 februari 2010 15:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door giserke (Bericht 4613692)
Wat zijn dat "linksen" is dat een diersoort?

U hebt geen enkel idee over wat linksen zijn?

Het kan natuurlijk, zo zijn er ook geen linksen in de NVA. :D

giserke 23 februari 2010 15:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Metternich (Bericht 4613696)
Neenee, het gaat als volgt:

Optie 1 -> Het gaat uit van Vlaams-nationalisten: "Smeerlappen! Hoe durven jullie tegen onze trouwe bondgenoot de Amerikanen protesteren! Zij hebben wel België gered in WOII terwijl jullie ALLEMAAL voor Hitler vochten!"

Optie 2 -> Het gaat uit van Belgischgezinden: "Helden! Die vuile Amerikanen denken zomaar dat ze op Belgische grond hun basissen ongestoord kunnen bouwen! Het is niet omdat zij ons een beetje geholpen hebben in WOII dat ze hier de baas moeten spelen!"

Optie 3: het gaat uit van Vlaamse separatisten die zich niet willen laten gebruiken als kanonvlees door Amerikanen en Belgen.

giserke 23 februari 2010 15:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 4613697)
U hebt geen enkel idee over wat linksen zijn?

Het kan natuurlijk, zo zijn er ook geen linksen in de NVA. :D

tja het kan aan mij liggen hoor, maar ik vind "linksen" niet terug in debatten waar enig intellectueel niveau gewenst is. Ik heb er de atlas der zoogdieren eens op nageslaan, en daar vind je ook niks terug.

fox 23 februari 2010 15:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door giserke (Bericht 4613725)
tja het kan aan mij liggen hoor, maar ik vind "linksen" niet terug in debatten waar enig intellectueel niveau gewenst is. Ik heb er de atlas der zoogdieren eens op nageslaan, en daar vind je ook niks terug.

Maar jij vindt het ondertussen wel een afspraak met de geschiedenis als je ergens rond een legerbasis wordt opgepakt met een plakaat in uw handen. Erg intelligent komt dat ook niet over.

giserke 23 februari 2010 15:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fox (Bericht 4613781)
Maar jij vindt het ondertussen wel een afspraak met de geschiedenis als je ergens rond een legerbasis wordt opgepakt met een plakaat in uw handen. Erg intelligent komt dat ook niet over.

Het nuttige aan het plezante koppelen.

Geef toe, we geven die militairen een opvulling in hun leeg bestaan....:-P

longhorn 23 februari 2010 15:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door giserke (Bericht 4613433)
We gaan die militaire fascisten nog eens een lesje leren.
Wie doet mee? Streefdoel met 3000 man betogen. :twisted:

http://www.youtube.com/watch?v=wl_aj8glaXU

Ik hoop van harte dat de soldaten jullie een lesje leren.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:07.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be