![]() |
Lachen met domme inspraakburgers
http://www.gva.be/antwerpen/antwerpe...keyserlei.aspx
"De Ramblas in Barcelona of de Champs Elysées in Parijs. Zo willen de Antwerpenaren dat de De Keyserlei er na de heraanleg gaat uitzien. Met veel groen en weinig auto’s." ![]() Inderdaad, met weinig auto's... :-) ![]() Wel veel groen natuurlijk... |
Uw punt zijnde?
|
Wat ze in ieder geval achterwege mogen laten, zijn die Franse vlaggen.
|
Voor mij is Antwerpen mooier dan Parijs. ;-)
|
Citaat:
parijs is veel te groot. zo ver als ge kunt kijken stad, dat vind ik ook beklemmend. |
Voor de lezers:
Let even op: in deze draad treft u op zeker kaboutergeesten aan. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Onze nuchterheid hebben wij te denken aan onze steden op maat, en dat is fijn. Die 'wereldsteden' vertonen vaak meer poeha dan ze werkelijk waard zijn en cultiveren vaak 'ironisch gezien' een in zichzelf gekeerde mentaliteit.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
zoals het er nu bij ligt zou het al een verbetering zijn.
|
Antwerpen is een drol van een stad. Buiten wat dralen rond de religieuze fallus van c.a 120 m valt er geen fuck te beleven. "De Ramblas" ... echt het toppunt van de Aaantwaaarpse megalomaniej . Het kleinere Mechelen is tig keer mooier.
Gent is veruit de mooiste, aangenaamste en cultureel-historisch meest waardevolle stad van Vlaanderen (en dientengevolge natuurlijk ook België). |
Citaat:
ach ja gent. bijna een torentjes-pretpark zoals brugge. goed voor als ge een échte stad als antwerpen niet aankunt. |
Nu krijg ik ineens weer goesting in warm zomerweer en de Ramblas ... :-(
|
![]() ![]() Rotterdam...... kk hard |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:32. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be