![]() |
Illuminati heeft Paul McCartney en John Lennon vermoord.
Hij zou geweigerd hebben LSD te verheerlijken in zijn nummers, en zou daarom uit de weg geruimd zijn.
John Lennon zou vermoord zijn wanneer hij dit publiekelijk wou maken. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Da peis ik ni lol
|
Citaat:
Dat weet toch iedereen? :-o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik doe het wel voor hem: LSD is the bomb.
|
Citaat:
|
Toeterde ??;-)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
En kunt ge da nu geloven dat Lennon is afgemaakt omdat hem niet geloofde in God. (Tenzij ik verkeerd geïnformeerd ben.)
Terwijl Lennon eigenlijk wel in een eeuwigheid van de ziel geloofde. Hij geloofde misschien niet in een God zoals het voorgesteld werd in de maatschappij. Hij geloofde wel degelijk dat het niet eindigt bij de dood in mijn opinie. |
Citaat:
Klik hier als je er meer over wil weten Ergens anders las ik echter dat de Illuminati hem uit de weg geruimd zou hebben. Hij zou geweigerd hebben om de jeugd te stimuleren drugs te gebruiken. De andere Beatles hoorden dit te verzwijgen. Toen John Lennon in 1980 werd vermoord was dat omdat hij van plan was dit publiekelijk te maken. |
Citaat:
Trouwens, ge schrijft over Illuminati altijd in enkelvoud. Waarom? Omdat ge eigenlijk maar weer gewoon iets aan het neerpennen bent "van horen zeggen"? |
Dju. En ik dacht dat het Vaticaan, Marie Rose Morel en de Mossad er achter zaten. Net zoals met de ontvoering van Elvis.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:43. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be