![]() |
Jurgen Verstrepen en Margriet Hermans richten samen nieuwe partij op
Citaat:
Alsof het Vlaamse politieke landschap nog niet voldoende versnipperd is. Nu gaan deze twee clowns nog een partij extra oprichten, zodat het nog gemakkelijker word voor de Franstaligen om Vlaanderen onder de duim te houden. Laten we hopen dat ze NOOIT de kiesdrempel halen, want met die twee zijn we nog slechter af dan met Verhofstadt. |
Toch een leuk vooruitzicht! Ik hoop dat ze het doen. Lachen geblazen!
|
Verstrepen samen met Morel in 1 partij?? dat gelooft toch niemand?
|
Citaat:
Voor Verstrepen en Hermans gaat het trouwens enkel om de poen die ze als parlementaire kunnen opstrijken. Hermans is trouwens opzij gezet geweest wegens te veel afwezig tijdens de parlementaire zittingen. |
Ik hoop enorm hard dat dit waar is :D
|
Hilarisch!!:-D
|
verdeel en heers :)
|
Citaat:
|
Als de stichtingsdatum nu nog op 1 april moest vallen .....
|
Ik geloof er niets van. Verstrepen heeft nog een paar jaar werkzekerheid en zolang dat het geval is zie ik hem niet bewegen.
|
Citaat:
Ik zie dat je verstrepen kent ! ;-) |
![]() |
Ik beken :oops: Ik ben ook al een tijdje in het grootste geheim een politieke partij aan het oprichten. De naam wordt wellicht HH, wat staat voor Hebben en Houden. Bovendien ligt de naam goed in de mond. Zo goed als iedereen, overal ter wereld, zal die bijna dagelijks meer dan eens uitspreken. Als dat geen troef is! 8-)
|
Positieve ontwikkeling;
Zo raakt het rechtse kieslandschap nog meer versnipperd. Zo worden de Vloms Nationalisten weer eens te kakken gezet. Tel dat op met "Der Untergang" en we weten waar ze naartoe gaan. ![]() |
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Dit alles is toch wel een grap , niet ? :-P
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:40. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be