![]() |
PBL-RKT: Txiki stopt ermee
Zeer hoog geachte leden en sympathisanten,
Hoog geachte geïnteresseerden, Kameraden bier- en tenenliefhebbers, Na overleg, dat een week geduurd heeft, zijn PBL-RKT en eerste uursmilitant Txiki het volgende overeengekomen: Rekening houdende met het feit dat: - bier lekker en gezond is, - tenen lekker en aantrekkelijk zijn, - de plaatselijke biersector alle steun kan gebruiken in deze barre tijden, - de geur van versgewassen tenen de neus meer prikkelt, - bier en tenen mensen bij elkaar brengen, ongeacht hun persoonlijke achtergronden - PBL-RKT waakt over de gezondheid van z'n leden, - PBL-RKT en Txiki de hogere doeleinden van de organisatie letterlijk en figuurlijk uitdragen, - PBL-RKT en Txiki altijd in de beste verstandhouding overleggen en ageren, - het engagement van Txiki in onze organisatie dermate veel tijd, energie en inzet vergt, zijn PBL-RKT en Txiki overeengekomen dat: - Txiki stopt met roken. Definitief en volledig. Er zijn daarin geen zij- of tussenwegen, -Txiki de mededeling hierover zelf verspreidt, - Txiki zal moeten doorbijten. PBL-RKT weet waartoe Txiki in staat is, en gaat er bijgevolg vanuit dat het ook deze keer zal lukken, - PBL-RKT de leden en sympathisanten oproept Txiki te steunen. PBL-RKT roept iedereen, alle leden en sympathisanten, op om het glas te heffen op deze overeenkomst tussen de organisatie en Txiki, op ons aller gezondheid! Vlaanderen, 26 februari 2010 :cheer: PBL-RKT :cheer: Undefeated Army |
:cheer: Stoppen met roken! :cheer:
|
* burps *
|
Over vijf jaar hebben we een nieuwe anti-rook activist bij.
|
Heb al een week niet kunnen roken wegens ziekte. Misschien ook de moment om er mee te stoppen.
De echte test is als de Guinness is in de man.... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
:cheer: nadie es inocente, todos terroristas! :cheer:
|
Citaat:
|
veel succes!
ik blijf lekker doorpaffen :cheer: |
Citaat:
Een goeie trein moet smoren....:cheer: :cheer: :clapping: :clapping: :cheer: :cheer: |
Citaat:
|
Iedere poging is een goede poging
Ben momenteel "rookloos" sinds 12 augustus vorig jaar en ik moet zeggen ... eigenlijk heb ik er niet zoveel goesting meer naar. Af en toe eens een moment maar die zijn echt sporadisch. Ik hou me recht met de gedachte ... als ik niet rook denk ik maar heel sporadisch eens aan die sigaret (en da's echt maar één keer om de zoveel weken momenteel) ... als ik wel rook denk ik er 25 keer per dag aan. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik zie iedereen graag. |
rectificatie
Citaat:
Verder: veel succes, braaf Txiki'tje!;-) |
Citaat:
...zolang het enkel bij "stoppen met roken" blijft ;-) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:19. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be