Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Het eens zo machtige Rode Leger heeft last van dementie: (https://forum.politics.be/showthread.php?t=135716)

Derk de Tweede 27 februari 2010 20:22

Het eens zo machtige Rode Leger heeft last van dementie:

Russische militaire aanklagers hebben een onderzoek ingesteld naar de 'vondst' van ongeveer honderd moderne tanks van de strijdkrachten in het Oeralgebergte. De tanks van het type T-80 waren leeg en onbewaakt aangetroffen in een plaats op ongeveer 100 kilometer van de stad Jekaterinenburg.

:silly:

Jaani_Dushman 27 februari 2010 20:31

"Hoofdpijn, hoofpijn! En waar heb ik verdorie mijn karretje geparkeerd gisteravond?!"

Derk de Tweede 27 februari 2010 20:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jaani_Dushman (Bericht 4620763)
"Hoofdpijn, hoofpijn! En waar heb ik verdorie mijn karretje geparkeerd gisteravond?!"

Wodka njet...8-)

garfield 27 februari 2010 20:38

In zo'n groot land kan nu eens dingen misplaatsen en een tijdje niet meer terugvinden.
Ik heb dat met DVD's of boeken hier in huis :|

Libro 28 februari 2010 00:20

:rofl: "Op den bon stond nochtans da'k ze hier moest afzetten!"

Bompa Punk 28 februari 2010 02:46

Does somebody see my little thank?

kelt 28 februari 2010 08:48

Die waren zo geheim dat ze dus geheim waren,wegens geheimen :roll:

Ik herinner er aan dat verleden jaar Somalische kapers een schip gekaapt hadden dat volgepropt zat met de Oekrainse versie van deze tank,en dat ook "niemand" zich wist te herinneren waarvandaan ze kwamen ,of waar ze eigenlijk naar toe moesten.

tsja...wat moet je met al die tanks... 8-)

Libro 28 februari 2010 08:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door garfield (Bericht 4620773)
In zo'n groot land kan nu eens dingen misplaatsen en een tijdje niet meer terugvinden.
Ik heb dat met DVD's of boeken hier in huis :|

En wij maar denken dat het erg was met het Belgisch leger :silly:
Ofwel heeft er ene algauw wat tankskes extra gemaakt om ze in het zwart te verkopen if you know what I mean.

Txiki 28 februari 2010 09:33

En ik had nog zo gezegd onze tanks ergens binnen te zetten zodat ze aan het oog van de vijand ontrokken bleven :x Nu is PBL-RKT een deel van haar arsenaal kwijt! Wee degene die daarvoor verantwoordelijk is :evil:

kelt 28 februari 2010 11:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Derk de Tweede (Bericht 4620757)
Russische militaire aanklagers hebben een onderzoek ingesteld naar de 'vondst' van ongeveer honderd moderne tanks van de strijdkrachten in het Oeralgebergte. De tanks van het type T-80 waren leeg en onbewaakt aangetroffen in een plaats op ongeveer 100 kilometer van de stad Jekaterinenburg.

Heeft al iemand die zogezegde "aktieve pantsering" eens nader onderzocht...

Volgens mij zijn dat bric-packs wodka :drinking:

Bovenbuur 28 februari 2010 12:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Derk de Tweede (Bericht 4620757)

Is goede handelswaar. Ten tijde van de T-72 is men begonen met het leveren van een "monkey version" aan buitenlandse afnemers, als je een enigzins moderne Russische tank wil kopen met fatsoenlijk pantser moet je bij de smokkelaars wezen.

Jazeker 28 februari 2010 12:43

Doet me denken aan die mensen die steeds een grote monovolume met een spoiler erop nemen. De parking staat er vol van. Verkrijgbaar in drie kleuren. Ik zag laatst nog een madam met haar afstandsbediening heel de parking aflopen om te zien welke wagen zou reageren en dus de hare was. :rofl:

Dronkoers 28 februari 2010 12:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker (Bericht 4621370)
Doet me denken aan die mensen die steeds een grote monovolume met een spoiler erop nemen. De parking staat er vol van. Verkrijgbaar in drie kleuren. Ik zag laatst nog een madam met haar afstandsbediening heel de parking aflopen om te zien welke wagen zou reageren en dus de hare was. :rofl:

't Is dan dat ge gelijktijdig de uwe moet opendoen met uw afstandsbediening, dan snappen ze het helemaal nie meer :mrgreen:

Jazeker 28 februari 2010 13:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dronkoers (Bericht 4621382)
't Is dan dat ge gelijktijdig de uwe moet opendoen met uw afstandsbediening, dan snappen ze het helemaal nie meer :mrgreen:

Dat een niet-monovolume reageert zal ze nog wel doorhebben. Denk ik. Hoop ik. Nu ja... vermoed ik.

Tavek 28 februari 2010 17:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kelt (Bericht 4621246)
Heeft al iemand die zogezegde "aktieve pantsering" eens nader onderzocht...

Volgens mij zijn dat bric-packs wodka :drinking:

Dat zou wel eens B4C kunnen zijn...

Txiki 28 februari 2010 17:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker (Bericht 4621370)

:-D :cheer: domme monovolumemadammen :cheer:

kelt 28 februari 2010 17:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tavek (Bericht 4621714)
Dat zou wel eens B4C kunnen zijn...

B4C? 8O

http://www.b4c.be/

echt?

amai zeg :?

Tavek 28 februari 2010 18:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kelt (Bericht 4621739)
B4C? 8O

http://www.b4c.be/

echt?

amai zeg :?

Neen Boroncarbide.

Derk de Tweede 28 februari 2010 19:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bovenbuur (Bericht 4621348)
Is goede handelswaar. Ten tijde van de T-72 is men begonen met het leveren van een "monkey version" aan buitenlandse afnemers, als je een enigzins moderne Russische tank wil kopen met fatsoenlijk pantser moet je bij de smokkelaars wezen.

T-72 ?
http://www.youtube.com/watch?v=5ZAnYYj9orQ

bgf324 28 februari 2010 20:00

Domme Russen zeg.

Maarja, de Amerikanen zijn ook ewa kernkoppen vergeten in K.Brogel, dus tzal wel een normaal verschijnsel zijn bij militairen. :|

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:15.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be