Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Immigratie en integratie (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=16)
-   -   "Ik ben solidair met de moslima's en draag nu ook een hoofddoek" (https://forum.politics.be/showthread.php?t=135766)

Derk de Tweede 2 maart 2010 13:53

"Ik ben solidair met de moslima's en draag nu ook een hoofddoek"

Aldus leraar Nederlands Jos Baijens van het Sint Joriscollege in Eindhoven. Hij draagt voorlopig een hoofddoekje als protest tegen de PVV van Geert Wilders.

Hij besloot hiertoe toen Wilders vrijdag opriep tot een verbod op hoofddoekjes in gemeentelijke en gesubsidieerde instellingen.

http://www.ad.nl/ad/nl/2061/Raadsverkiezingen/article/detail/466996/2010/03/02/Leraar-draagt-hoofddoek-als-protest.dhtml[/url]

Dit gaat echt te ver.
Straks lopen de leraressen rond met Sinterklaasbaarden............[/

Demper 2 maart 2010 14:17

Mensen doen alles om in de gratie te komen van linkse multiculti's en vreemdelingen. Ze willen bij de "goeden" horen, koste wat het kost.
Zo zie je maar hoe doelloos sommige mensen erbij lopen. Hoe eenzaam ze zijn. Hoe zot ze worden van de maatschappij die ze zo aanmoedigen.

Geertje 2 maart 2010 15:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Derk de Tweede (Bericht 4624545)
Aldus leraar Nederlands Jos Baijens van het Sint Joriscollege in Eindhoven. Hij draagt voorlopig een hoofddoekje als protest tegen de PVV van Geert Wilders.

Hij besloot hiertoe toen Wilders vrijdag opriep tot een verbod op hoofddoekjes in gemeentelijke en gesubsidieerde instellingen.

http://www.ad.nl/ad/nl/2061/Raadsverkiezingen/article/detail/466996/2010/03/02/Leraar-draagt-hoofddoek-als-protest.dhtml[/url]

Dit gaat echt te ver.

Ge hebt nog geluk. Hij kon ook nog solidair zijn met Osama en met een bommengordel gaan les geven.

Fieseler 2 maart 2010 16:00

Ik vind dat we niet te streng moeten zijn voor de serviele dhimmies die hun (en onze) dochters graag zouden willen overleveren aan de sharia.

Het merendeel van onze bevolking is aangeleerd steeds de kant van het geld te kiezen.
Welnu: welke politieke ideologie wordt met miljarden euro's besprenkeld?

Yep....

Follow the money....

den dinges 3 maart 2010 00:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Derk de Tweede (Bericht 4624545)

Dit gaat echt te ver.

Schorsen, die leraar, tot als hij correct aangekleed op school opdaagt, en publiekelijk zijn verontschuldigingen aanbied voor zijn kinderachtig gedrag.

Mahalingam 3 maart 2010 12:54

gossallemachtig zeg, kijk nou eens:

krijgen weer de doodstraf ingevoerd? De beul staat er klaar voor.

Mahalingam 3 maart 2010 12:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door den dinges (Bericht 4625460)
Schorsen, die leraar, tot als hij correct aangekleed op school opdaagt, en publiekelijk zijn verontschuldigingen aanbied voor zijn kinderachtig gedrag.

In het interview verklaart de leraar dat hij zich zorgen maakte om met zijn actie misschien Mohammedanen voor de kop te stoten. En dat hij toen Mohammedaanse deskundigen heeft geraadpleegd die hem het profeet-groene licht gaven. Hij mocht dat als ongelovige doen.
Dus hij hoeft zich nergens voor te verontschuldigen. Er zijn geen Boze Moslims.

Sus Iratus 3 maart 2010 13:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mahalingam (Bericht 4625891)
In het interview verklaart de leraar dat hij zich zorgen maakte om met zijn actie misschien Mohammedanen voor de kop te stoten. En dat hij toen Mohammedaanse deskundigen heeft geraadpleegd die hem het profeet-groene licht gaven. Hij mocht dat als ongelovige doen.

Heeft die leraar zijn voorhuid al ritueel laten verwijderen?

Eigenzinnig 3 maart 2010 13:21

Volgens mij is dit een stunt van de PVV..dit soort van de pot gerukte acties is 100%onversneden voer voor islamfobieën

Herr Flick 3 maart 2010 13:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sus Iratus (Bericht 4625913)
Heeft die leraar zijn voorhuid al ritueel laten verwijderen?

Met een breekmes is dat zo gefikst, ... ;-)

Sus Iratus 3 maart 2010 14:21

Overigens heeft die leraar dit soort fratsen niet uit te halen in werktijd, en al helemaal niet in situaties waar er sprake is van kennisoverdracht, zoals op school. De stap naar indoctrinatie is dan nog maar heel erg klein.
Als die leraar vindt dat hij uit protest met een kopvod op wil gaan lopen, moet hij dat maar in zijn vrije tijd doen.
Had ik mijn kinderen op die school gehad, zou ik zeker al contact met de rector opgenomen hebben, en bij een niet bevredigend antwoord mijn kinderen onmiddellijk van school gehaald hebben.

grimbergen 3 maart 2010 14:30

Een interviewtje gezien naar aanleiding van de verkiezingen. Ze stelden aan een moslima de vraag of ze haar "schaamdoek "wil afzetten voor de lieve vrede. Ze moest het aan haar man vragen. De multicullers staan in hun blootje. Het is duidelijk geen vrije wil die hoofddoek. Het is onderdrukking door moslimgasten aan de vrouwen. Niets vrijwillig maar gedwongen.

giserke 3 maart 2010 15:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mahalingam (Bericht 4625886)
gossallemachtig zeg, kijk nou eens:

krijgen weer de doodstraf ingevoerd? De beul staat er klaar voor.

Precies een figuur uit Monty Pyton

daiwa 3 maart 2010 15:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door grimbergen (Bericht 4626015)
Een interviewtje gezien naar aanleiding van de verkiezingen. Ze stelden aan een moslima de vraag of ze haar "schaamdoek "wil afzetten voor de lieve vrede. Ze moest het aan haar man vragen. De multicullers staan in hun blootje. Het is duidelijk geen vrije wil die hoofddoek. Het is onderdrukking door moslimgasten aan de vrouwen. Niets vrijwillig maar gedwongen.

Nochtans blijven bepaalde moslim lovers hier nog altijd beweren dat het de vrouwen hun eigen keuze is.

Cut de krap 3 maart 2010 18:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mahalingam (Bericht 4625891)

Van serviele onderwerpingszucht gesproken. Volgens mij lijdt hij aan een geestesstoornis. Zulke gekken moeten tegen zichzelf beschermd worden.

Sywen 3 maart 2010 18:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door daiwa (Bericht 4626115)
Nochtans blijven bepaalde moslim lovers hier nog altijd beweren dat het de vrouwen hun eigen keuze is.

van de meeste vrouwen wel, ja.

in België verplichten sommige hun kinderen nog elke week zondag's naar de kerk te gaan. moeten we dan ook naar de kerk gaan verbieden?

Cut de krap 3 maart 2010 18:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sywen (Bericht 4626386)

in België verplichten sommige hun kinderen nog elke week zondag's naar de kerk te gaan. moeten we dan ook naar de kerk gaan verbieden?

De Belgen zijn nog slechts voor 13 % praktiserend. Zo'n groot probleem kan het dus niet zijn. Bovendien kunnen die kinderen op volwassen leeftijd kiezen om die praktijk bye te zeggen, zonder risico op verstoting, geweld of doodsbedreigingen zoals gepaard gaan met afvalligheid in de islam, waar de volwassen vrouw tot de dood dat islamitisch symbool moet dragen dat haar minderwaardigheid benadrukt.

artisjok 3 maart 2010 20:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sywen (Bericht 4626386)

En dan de kinderen die verplicht worden hun eerste en plechtige communie te doen.

Mahalingam 3 maart 2010 20:16

Ik heb vrienden die totaal atheïstisch zijn, verhuisden naar een klein Brabants dorp en hun kinderen deden gewoon met al die Katholieke dingen mee.
Sint Maarten en ik weet al niet wat. En ook communie want dat deed iedereen (Katholiek of niet, dat is nooit gevraagd) , leuk feest, en je wil je kinderen toch niet apart zetten en die lol ontnemen?
En bovendien: die kinderen zien later wel wat ze geloven. Communie is dus iets zoals een zwemdiploma: leuk en nuttig voor later misschien.

Mahalingam 3 maart 2010 20:25

@giserke:
nee mijn associatie is niet met Monty Phyton maar met Det Sjunde Inseglet van Ingmar Bergman (1957). Dit beeld van de dood:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:23.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be