Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Immigratie en integratie (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=16)
-   -   Illegaal masturbeert op 13 jarige tramreiziger : opschorting van straf (https://forum.politics.be/showthread.php?t=135767)

Demper 2 maart 2010 14:12

Illegaal masturbeert op 13 jarige tramreiziger : opschorting van straf

Artikel: http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/...reiziger.dhtml

De illegaal Alhamim A. (37) uit Soedan masturbeerde openlijk op een kind van 13 jaar. En dit op de tram. Er werd sperma gevonden op de kleren, rugzak en schoenen van het slachtoffer.

Zijn verklaring was dat er enkele meisjes heel dicht bij hem kwamen staan, waardoor hij opgewonden raakte... Bovendien had deze persoon een verboden wapen op zak.

De rechter kon er niets beter op vinden dan een opschorting van straf. Misschien moeten we pedofilie legaliseren en Dutroux een standbeeld geven?
Dit kan blijkbaar allemaal zonder enige straf te krijgen.

Maar ja, dit zal wel weer een bagatel zijn in het land van de pedofilie.
Bovendien gaan deze mensen ervoor zorgen dat onze economie erop vooruit gaat. Maak u zeker geen zorgen over uw pensioen. Het multiculturele paradijs zorgt daar wel voor. Zoals u hier duidelijk ziet.

Anna List 2 maart 2010 14:20

betrapt worden op zwartrijden is duurder dacht ik ...

wel 'grappig' dat dien islamitische homo/pedo daar meisjes moet bijfantaseren :s

Demper 2 maart 2010 14:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 4624581)
betrapt worden op zwartrijden is duurder dacht ik ...

wel 'grappig' dat dien islamitische homo/pedo daar meisjes moet bijfantaseren :s

Je doet in België beter aan pedofilie dan aan zwartrijden.
Die moet ik onthouden. :|

SDX 2 maart 2010 14:21

Als een mens denkt dat het dieptepunt al lang bereikt is ... dan krijg je dit.

Dit kan toch niet, daar staat je verstand van stil, arm land, arm België naar de kloten filistijnen...BAH

Eberhard Leclerc 2 maart 2010 14:25

Weer een gevalletje 'criminele rechters' (http://forum.politics.be/showthread.php?t=135747)

Demper 2 maart 2010 14:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc (Bericht 4624595)
Weer een gevalletje 'criminele rechters' (http://forum.politics.be/showthread.php?t=135747)

Om nog maar te zwijgen van de dolgedraaide vreemdelingen die ons land overspoelen.

Divine 2 maart 2010 14:31

Religie en sex, dat is om problemen vragen...

Vette Pois(s)on 2 maart 2010 14:58

Ìk zou wel weten wat ik met dat geval zou doen.

Eberhard Leclerc 2 maart 2010 15:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Demper (Bericht 4624601)
Om nog maar te zwijgen van de dolgedraaide vreemdelingen die ons land overspoelen.

Waarom wordt iemand die 'dolgedraaid' is niet bestraft, dat is de grote vraag in dit land.

Renesse 2 maart 2010 15:50

Wat ik mij afvraag...

Als er een Soedanees voor mij komt masturberen, zou ik dan blijven zitten tot er sperma op mij gespoten wordt?

Geertje 2 maart 2010 15:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Renesse (Bericht 4624691)
Wat ik mij afvraag...

Als er een Soedanees voor mij komt masturberen, zou ik dan blijven zitten tot er sperma op mij gespoten wordt?

Hij kan achter je komen te staan. Je moet alleen oppassen dat je je dan net niet bukt. Zou dit nu trouwens illegale lozing zijn ?

Pericles 2 maart 2010 16:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Geertje (Bericht 4624698)
Hij kan achter je komen te staan. Je moet alleen oppassen dat je je dan net niet bukt. Zou dit nu trouwens illegale lozing zijn ?

Het was een illegaal. heeft hij zijn kaartje " gelieve het land te verlaten " ontvangen ? :lol:

andev 2 maart 2010 16:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Demper (Bericht 4624585)
Je doet in België beter aan pedofilie dan aan zwartrijden.
Die moet ik onthouden. :|

Op voorwaarde dat je het juist kleurtje hebt of course!
En zijn er nog geen zwarte "VBers"? Dat zou ook leuk zijn geweest...

andev 2 maart 2010 16:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Renesse (Bericht 4624691)
Wat ik mij afvraag...

Indien je zou weglopen beschuldigen ze je nog van racisme, misschien!
Je had toch niet gedacht van die een mep te verkopen? Een" busincident" uitlokken?

hurricane 2 maart 2010 16:41

Ik stel mij de vraag wat de straf zou zijn geweest indien het een autochtoon zou zijn geweest. Probably de doodstraf.

ERLICH 2 maart 2010 17:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Demper (Bericht 4624573)
Artikel: http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/...reiziger.dhtml

De illegaal Alhamim A. (37) uit Soedan masturbeerde openlijk op een kind van 13 jaar. En dit op de tram. Er werd sperma gevonden op de kleren, rugzak en schoenen van het slachtoffer.

Zijn verklaring was dat er enkele meisjes heel dicht bij hem kwamen staan, waardoor hij opgewonden raakte... Bovendien had deze persoon een verboden wapen op zak.

De rechter kon er niets beter op vinden dan een opschorting van straf. Misschien moeten we pedofilie legaliseren en Dutroux een standbeeld geven?
Dit kan blijkbaar allemaal zonder enige straf te krijgen.

Maar ja, dit zal wel weer een bagatel zijn in het land van de pedofilie.
Bovendien gaan deze mensen ervoor zorgen dat onze economie erop vooruit gaat. Maak u zeker geen zorgen over uw pensioen. Het multiculturele paradijs zorgt daar wel voor. Zoals u hier duidelijk ziet.

Die opschorting van straf, wat is daar de reden van?

Misschien omdat belziekske ooit de islam aanvaarde als religie en men er vanuit gaat dat deze pedo enkel handelde in naam van z'n profeet. Men moet toch toegeven dat deze werkelijk een verrijking zijn aan de westerse samenleving. Maken ze de straten in de steden niet onveilig, plegen ze terreur op het openbaar vervoer en zoals nu blijkt, gaan ze over tot een bevredigend plezierke op de bus. Wat is het volgende dat deze verrijking zou kunnen brengen iemand een idee?

Nu nog enkel wachten tot dhr. filo enig begrip hier komt voor vragen.

ERLICH 2 maart 2010 17:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pericles (Bericht 4624716)
Het was een illegaal. heeft hij zijn kaartje " gelieve het land te verlaten " ontvangen ? :lol:

Waarschijnlijk niet, ze hebben hem wandelen gestuurd richting volgende bus. Hopelijk wel een lege bus.

Indien een meisje zulke reactie kan verwachten met te dicht in dit geval z'n buurt te komen op het openbaar vervoer, wat zou men dan van zulk geval nog meer kunnen verwachten?

De Prodigy 2 maart 2010 17:19

Om stoer te doen met de vrienden na school in de overvolle metro; stelde ik soms voor aan knappe meisjes om op mijn penis te komen zitten (lees: op mijn knieën). Lukt vaker dan je zou vermoeden.

ERLICH 2 maart 2010 17:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De Prodigy (Bericht 4624837)
Om stoer te doen met de vrienden na school in de overvolle metro; stelde ik soms voor aan knappe meisjes om op mijn penis te komen zitten (lees: op mijn knieën). Lukt vaker dan je zou vermoeden.

Dus uw penis hangt op uw knieën. 8O

De Prodigy 2 maart 2010 17:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ERLICH (Bericht 4624841)
Dus uw penis hangt op uw knieën. 8O

Haha grapjas :-)

Op de schoot is ook goe.

Maar ik stelde het wel letterlijk zo voor "op mijn penis" met de nodige smile

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:03.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be