![]() |
Zwarte Weduwe Duisenberg is trots op haar antisemitisme
Vanop de website van mijn favoriete krant : http://www.telegraaf.nl/binnenland/6...r_joden__.html
De antizioniste Duisenberg vind dus dat antisemitisme bijna "een eretitel" is. Eindelijk geeft ze toe dat ze hardgrondig Joden haat. Laat ons nu hopen dat dit mens eindelijk eens in een psychiatrische inrichting word opgesloten en dat haar huis openbaar word verkocht om een mooie schadevergoeding te betalen aan de Joodse Gemeenschap. Verder dienen ook die griezel Van Agt en zijn loopjongen Harry Van Bommel(ook wel de grootste NSB,er van Nederland genoemd) onmiddelijk te worden opgepakt en opgesloten te worden wegens oproepen tot een nieuwe holocaust. |
Citaat:
in t nl wil bijna zeggen : helemaal niet. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Voor Wilders en bepaalde burgemeesters (van NIET-PVV-signatuur) is dat wel het geval. Hoe zou dat komen? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
2) Welke 'terechte' kritiek? 3) Duisenberg doet dubieuze uitspraken die tegen het antisemitische aanzitten. Zij is van hetzelfde kaliber als een Filip de Man die over moslims begint. |
Citaat:
|
Liberalisten en vrijemeningsuiting...
|
Citaat:
|
Na de moslimknuffelaar, nu ook de joodknuffelaar.
|
Citaat:
|
Citaat:
"Eindelijk staan wij oog in oog Joker. Je hebt mijn vader vermoord, en mijn moeder. Ik haat jou tot in de vezel van mijn persoon. En ik zal je zeggen wat ik doe: ik begin een handtekeningenactie." |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:59. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be