Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Buitenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=65)
-   -   Zwarte Weduwe Duisenberg is trots op haar antisemitisme (https://forum.politics.be/showthread.php?t=135798)

Europahater 3 maart 2010 10:10

Zwarte Weduwe Duisenberg is trots op haar antisemitisme

Vanop de website van mijn favoriete krant : http://www.telegraaf.nl/binnenland/6...r_joden__.html

De antizioniste Duisenberg vind dus dat antisemitisme bijna "een eretitel" is. Eindelijk geeft ze toe dat ze hardgrondig Joden haat. Laat ons nu hopen dat dit mens eindelijk eens in een psychiatrische inrichting word opgesloten en dat haar huis openbaar word verkocht om een mooie schadevergoeding te betalen aan de Joodse Gemeenschap. Verder dienen ook die griezel Van Agt en zijn loopjongen Harry Van Bommel(ook wel de grootste NSB,er van Nederland genoemd) onmiddelijk te worden opgepakt en opgesloten te worden wegens oproepen tot een nieuwe holocaust.

Anna List 3 maart 2010 10:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Europahater (Bericht 4625709)
Vanop de website van mijn favoriete krant : http://www.telegraaf.nl/binnenland/6...r_joden__.html

De antizioniste Duisenberg vind dus dat antisemitisme bijna "een eretitel" is. Eindelijk geeft ze toe dat ze hardgrondig Joden haat. Laat ons nu hopen dat dit mens eindelijk eens in een psychiatrische inrichting word opgesloten en dat haar huis openbaar word verkocht om een mooie schadevergoeding te betalen aan de Joodse Gemeenschap. Verder dienen ook die griezel Van Agt en zijn loopjongen Harry Van Bommel(ook wel de grootste NSB,er van Nederland genoemd) onmiddelijk te worden opgepakt en opgesloten te worden wegens oproepen tot een nieuwe holocaust.

staat toch bijna voor hé ...

in t nl wil bijna zeggen : helemaal niet.

Jozef Ostyn 3 maart 2010 11:29

Citaat:

Ik hoef het niet met de door u geciteerde mensen eens te zijn. Maar zij hebben ook recht op hun mening.

ERLICH 3 maart 2010 12:16

Citaat:

Wat verstaat u onder vrijheid van mening? Wat betreft hardgrondig joden haten, waarschijnlijk zoals u hardgrondig personen haat die er een ander mening op na houden dan u, toch indien men de zaken leest die u hier hebt neergezet. U haat niet alleen Europa maar ook personen die waarschijnlijk uw mening niet delen en dus, allemaal opsluiten simpel makkelijk en correct. :roll:

Bovenbuur 3 maart 2010 12:22

Citaat:

De antizioniste Duisenberg vind dus dat antisemitisme bijna "een eretitel" is.

Net zoals Wilders erom lacht als hij voor racist en anti-islamiet neergezet word. Gretta vind kennelijk dat er te snel naar grote woorden gegrepen word. Overigens roept ze niet op tot een nieuwe holocaust, ze steunt Palestina. Niet aardig tegenover Israel, of zelfs oneerlijk, maar niet gelijk aan het starten van een nieuwe holocaust. Er zijn ook zat mensen die op een soortgelijke wijze israel steunen.

Felix (be) 3 maart 2010 12:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bovenbuur (Bericht 4625831)
Net zoals Wilders erom lacht als hij voor racist en anti-islamiet neergezet word. Gretta vind kennelijk dat er te snel naar grote woorden gegrepen word. Overigens roept ze niet op tot een nieuwe holocaust, ze steunt Palestina. Niet aardig tegenover Israel, of zelfs oneerlijk, maar niet gelijk aan het starten van een nieuwe holocaust. Er zijn ook zat mensen die op een soortgelijke wijze israel steunen.

Mevrouw Duisenberg moet echter niet de klok rond streng beveiligd worden.
Voor Wilders en bepaalde burgemeesters (van NIET-PVV-signatuur) is dat wel het geval.
Hoe zou dat komen?

Europahater 3 maart 2010 19:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jozef Ostyn (Bericht 4625780)
Ik hoef het niet met de door u geciteerde mensen eens te zijn. Maar zij hebben ook recht op hun mening.

Jodenhaat is geen mening maar aanzet tot het plegen van een nieuwe genocide. Bovendien is ze een landverrader omdat ze heult met radikale islamieten. Een enkeltje psychiatrische inrichting en plat spuiten, dat moeten ze doen met dit soort van mensen. En ja, vrije meningsuiting is beperkt, voor wat mij betreft voor neonazi,s, antizionisten en radikale islamieten omdat ze tegen de Westerse waarden en normen zijn.

Fallen Angel 3 maart 2010 19:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Felix (be) (Bericht 4625852)
Voor Wilders en bepaalde burgemeesters (van NIET-PVV-signatuur) is dat wel het geval.
Hoe zou dat komen?

Daar zou ik vandaag de dag nog niet zo zeker van zijn. De Mossad schrikt er blijkbaar niet van terug om politieke dissidenten/terroristen (naargelang welke term je prefereert) uit de weg te ruimen.

Bovenbuur 3 maart 2010 19:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Felix (be) (Bericht 4625852)
Hoe zou dat komen?

Nou, heel goed punt, dat is een mooi compliment voor de Joodse gemeenschap, in Nederland en daarbuiten, maar dat neemt niet weg dat tenzij mevrouw aangeklaagd en veroordeeld word voor de vermeende jodenhaat dit alles nog binnen de vrijheid van meningsuiting valt. Inderdaad, dat recht is er ook voor mensen waar je het niet mee eens bent. Bovendien zie ik nog steeds niet waarom ze nou beschuldigd moet worden van het opstarten van een nieuwe holocaust. Zijn er soms honderden Jodenlijken gevonden in haar achtertuin?

Bovenbuur 3 maart 2010 19:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Europahater (Bericht 4626404)
Jodenhaat is geen mening maar aanzet tot het plegen van een nieuwe genocide. Bovendien is ze een landverrader omdat ze heult met radikale islamieten. Een enkeltje psychiatrische inrichting en plat spuiten, dat moeten ze doen met dit soort van mensen. En ja, vrije meningsuiting is beperkt, voor wat mij betreft voor neonazi,s, antizionisten en radikale islamieten omdat ze tegen de Westerse waarden en normen zijn.

Radicale joden zijn ook "tegen de Westerse waarden en normen". Sterker nog, als "tegen de Westerse waarden en normen zijn" niet mag volgens de Westerse waarden en normen dan ben ik ook tegen de Westerse waarden en normen. Dus?

solidarnosc 3 maart 2010 20:02

Citaat:

De reden waarom ze dat zegt is dat zionisten iedere terechte kritiek op de staat Israël afdoen als antisemitisme en daardoor verantwoordelijk zijn voor het feit dat antisemitisme als begrip eigenlijk nog weinig voorstelt.

Europahater 3 maart 2010 20:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door solidarnosc (Bericht 4626480)
De reden waarom ze dat zegt is dat zionisten iedere terechte kritiek op de staat Israël afdoen als antisemitisme en daardoor verantwoordelijk zijn voor het feit dat antisemitisme als begrip eigenlijk nog weinig voorstelt.

"Kritiek" is iets anders als pure haat of vind je 6.000.000 handtekeningen verzamelen ook vallen onder "kritiek"???

Europahater 3 maart 2010 20:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bovenbuur (Bericht 4626444)
Radicale joden zijn ook "tegen de Westerse waarden en normen".?

Zionistische Joden in elk geval niet.

LiberaalNL 3 maart 2010 20:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door solidarnosc (Bericht 4626480)

1) De term 'zionist' is een holle term. De staat Israel bestaat al meer dan zestig jaar.
2) Welke 'terechte' kritiek?
3) Duisenberg doet dubieuze uitspraken die tegen het antisemitische aanzitten. Zij is van hetzelfde kaliber als een Filip de Man die over moslims begint.

LiberaalNL 3 maart 2010 20:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ERLICH (Bericht 4625821)
Wat verstaat u onder vrijheid van mening? Wat betreft hardgrondig joden haten, waarschijnlijk zoals u hardgrondig personen haat die er een ander mening op na houden dan u, toch indien men de zaken leest die u hier hebt neergezet. U haat niet alleen Europa maar ook personen die waarschijnlijk uw mening niet delen en dus, allemaal opsluiten simpel makkelijk en correct. :roll:

In jouw 'Reich' is alleen plaats voor jouw marginale clubje bruinhemden, dus doe niet hypocriet.

Herr Oberst 3 maart 2010 21:03

Liberalisten en vrijemeningsuiting...

Albrecht 3 maart 2010 21:22

Citaat:

huis openbaar word verkocht om een mooie schadevergoeding te betalen aan de Joodse Gemeenschap.
Ik ben geen antisemiet, maar de Joden hebben al genoeg schadevergoeding gekregen...zelfs een heel land hebben ze gekregen.

Zapatista 3 maart 2010 21:29

Na de moslimknuffelaar, nu ook de joodknuffelaar.

Europahater 3 maart 2010 21:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Herr Oberst (Bericht 4626566)
Liberalisten en vrijemeningsuiting...

Zei 1 of andere figuur die zich Herr Oberst noemt. Ja Nazi,s raus..en dit gezegd zijnde door een echte rechtse liberaal!8-)

Bovenbuur 3 maart 2010 22:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Europahater (Bericht 4626508)
"Kritiek" is iets anders als pure haat of vind je 6.000.000 handtekeningen verzamelen ook vallen onder "kritiek"???

Ik vind het in ieder geval niet vallen onder haat.

"Eindelijk staan wij oog in oog Joker. Je hebt mijn vader vermoord, en mijn moeder. Ik haat jou tot in de vezel van mijn persoon. En ik zal je zeggen wat ik doe: ik begin een handtekeningenactie."

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:59.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be