Sus Iratus |
3 maart 2010 15:24 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sywen
(Bericht 4626054)
bent u een land of staat? nee? dan kan ik er helaas niet mee wapperen.
|
Precies, u kunt niet met die mensenrechten staan wapperen. Die mensenrechten hebben namelijk helemaal niets te maken met het immigratiebeleid dat landen voeren. Dat bepalen de landen helemaal zelf en niet u noch uw mensenrechten.
Citaat:
(Bericht 4626054)
naakt lopen noch een nazi-uniform dragen maakt deel uit van een erkende godsdienst.
|
Ja en? Moet men dan een erkende religie aanhangen om het recht te eisen om in openbare gebouwen de godsdienstwaanzinnige te kunnen uithangen? Beetje discriminerend ten opzichte van de anders- en niet-gelovigen, vindt u ook niet?
Citaat:
(Bericht 4626054)
dus mensenrechten gelden enkel voor ons, en niet voor de wie islam aanhangt volgens u? dus degene die de islam als godsdienst hebben zijn geen mensen volgens u?
|
Mensenrechten gelden voor iedereen. Mensenrechten gelden niet voor religies. Religies zijn namelijk geen mensen.
Aanhangers van de islam zijn uiteraard mensen (snap trouwens niet waar u de aanname vandaan haalt dat ik dat niet zou vinden), maar wel mensen die een onmenselijke religie aanhangen. Hopelijk bent u in staat dat verschil te zien.
Citaat:
(Bericht 4626054)
al degene die hier zo hoog van hun toren blazen en schelden dat the islam toch zo tegen de mensenrechten is, zouden eerst zelf eens in hun eigen boezem kijken.
|
U begint uzelf nu al te herhalen...
... dus doe ik dat dan ook maar: Er is geen enkele reden om tolerant tegen een intolerante religie te zijn.
|