Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Godsdienst en levensovertuiging (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=111)
-   -   Meer theorien van de profeet Mohammed (vzmh) komen uit (https://forum.politics.be/showthread.php?t=135840)

Turkse Nederlander 4 maart 2010 22:35

Meer theorien van de profeet Mohammed (vzmh) komen uit

De profeet had voorspeld dat voor het einde der tijden de aardbevingen zouden toenemen. We hebben nu drie grote aarbevingen in zeer korte tijd gehad. Een in Haiti, één in Chili, één in Taiwan (6,4 op schaal van richter). Ook had onze profeet voorspeld dat dieren tegen mensen zullen spreken. Een paar dagen geleden had ik gelezen dat we ontdekt hebben dat olifanten in een onhoorbare toonhoogte signalen naar elkaar verzenden. Ik heb al eerder laten zien dat er ontzettend veel islamitische voorspellingen zijn uitgekomen.

Andro 4 maart 2010 22:37

Lieve deugd!

Xenophon 4 maart 2010 22:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Turkse Nederlander (Bericht 4628229)
De profeet had voorspeld dat voor het einde der tijden de aardbevingen zouden toenemen. We hebben nu drie grote aarbevingen in zeer korte tijd gehad. Een in Haiti, één in Chili, één in Taiwan (6,4 op schaal van richter). Ook had onze profeet voorspeld dat dieren tegen mensen zullen spreken. Een paar dagen geleden had ik gelezen dat we ontdekt hebben dat olifanten in een onhoorbare toonhoogte signalen naar elkaar verzenden. Ik heb al eerder laten zien dat er ontzettend veel islamitische voorspellingen zijn uitgekomen.

Helaas, ik heb nog geen dieren tegen mensen weten spreken. Je zal dus nog wat geduld moeten betrachten.

Bovenbuur 4 maart 2010 22:50

Citaat:

Ten eerste is dat al erg lan bekend, ten tweede is dat een vorm van communicatie (spreken is een groot woord) tussen olifanten. Als een olifant een mens iets duidelijk wil maken doet hij dat meestal door met zijn oren te flapperen, te trompetteren of heel hard op je af te rennen. Mijn advies: ga het debat niet aan.

Karma 4 maart 2010 23:04

Citaat:

Je weet toch dat er zich om de zoveel minuten ergens op aarde zich een aardbeving voordoet ... in de meeste gevallen onder de zeespiegel? Da's dus helemaal geen profetie wat hij daarover heeft gezegd.
Verder ... de olifanten praten tegen elkaar ... niet tegen ons ... da's heel iets anders dan wat de profeet ons wil laten geloven hé.

420yeahbaby 4 maart 2010 23:12

Dieren praten misschien niet direct met ons. We worden ons wel bewuster van hun gevoelens.
Ook kunnen "we"(tenschappers) in deze tijd LEVENDE dieren door middel van mind control op afstandsbediening besturen.

Dixie 4 maart 2010 23:45

Citaat:

:lol: naar dumbo gekeken?!

liberalist_NL 4 maart 2010 23:45

Citaat:

Kom op, Turkse. Dit zijn allemaal ''pseudo-bewijzen''. Als aapjes nu letterlijk tegen ons begonnen praten en de aardbevingen, zoals je zei, harder zouden worden (bwv. 10.0 i.p.v. 6.4 op de schaal van Richter), dan had je iets om hard te maken.

Maar dit is spijkers zonder koppen slaan.

Nexer 5 maart 2010 00:12

spreken vogels niet constant met elkaar? Al sinds het begin der tijden(of hun bestaan)

Piero 5 maart 2010 01:04

Citaat:

Die profetie over aardbevingen als teken van het einde der tijden heeft Mohammed overgenomen van Jezus. De eerste christenen verwachtten het einde der tijden en de wederkomst van Jezus Christus en 'het laatste oordeel' nog mee te maken tijdens de opstanden van de Joden tegen de Romeinse overheersers. Want ook oorlogen en hongersnoden behoorden tot die tekenen. Maar toen er na de verwoesting van Jeruzalem in het jaar 70 niets van dat al gebeurde raakten ze flink in verwarring. Rond het jaar 96 heeft Jezus aan de discipel Johannes gemeld dat zijn wederkomst en het laatste oordeel tot nader order waren uitgesteld. Dat staat in het laatste Bijbelboek van het nieuwe testament, de Openbaring van Johannes. Hij profeteerde ook over de politieke en humanitaire ontwikkelingen die zich nog zouden voordoen. Maar dat was geschreven in een geheimtaal waar de leek geen snars van begreep. De kerk besloot daarom dat de leken dat boek niet mochten lezen, maar de beeldende taferelen die in de Apocalyps beschreven zijn werden als fresco's in de kerken ter lering aangebracht. Door de eeuwen heen hebben Christenen tientallen keren gedacht dat de tekenen in vervulling gingen en dat het einde nabij was.

Ik wist niet dat 'De profeet' er het spreken van dieren aan had toegevoegd. Men poes (overleden) sprak tegen mij. Ze kon om eten en drinken vragen en ze begroette mij als ik thuis kwam. Maar verder dan miauw en prrrrr kwam ze niet. Walvissen kunnen ook met elkaar communiceren, over afstanden van honderden kilometers. Als olifanten voor mensen onhoorbaar praten is het einde nog niet nabij en dan zullen de aardbevingen ook wel weer een tijdje voorbij zijn.

Bovenbuur 5 maart 2010 09:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Piero (Bericht 4628392)
Als olifanten voor mensen onhoorbaar praten is het einde nog niet nabij en dan zullen de aardbevingen ook wel weer een tijdje voorbij zijn.

Nou ja, de extreem lage geluiden waar het hier over gaat worden (ook) via de grond doorgegeven, dus in feite is een pratende olifant niet enkel een voorbode van een aardbeving, het is een aardbeving.

backfire 5 maart 2010 09:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bovenbuur (Bericht 4628255)
. Mijn advies: ga het debat niet aan.

Met de olifant of met de topicstarter?

backfire 5 maart 2010 09:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Piero (Bericht 4628392)
Die profetie over aardbevingen als teken van het einde der tijden heeft Mohammed overgenomen van Jezus. .

En die hadden het dan ondermeer van Sumerische verhalen (ark van Noach etc).

Ergens ver in de oertijd moet er iemand zijn geweest die wreed straffe verhalen kon vertellen en voila, de rest kennen we.

redwasp 5 maart 2010 15:35

vrede,

Citaat:

De profeet had voorspeld dat voor het einde der tijden de aardbevingen zouden toenemen. We hebben nu drie grote aarbevingen in zeer korte tijd gehad. Een in Haiti, één in Chili, één in Taiwan (6,4 op schaal van richter).

er zijn geen aanwijzingen van de stelling dat er nu gemiddeld meer aardbevingen voorkomen dan vroeger. het klop dat er op korte tijd een paar hevige aardbevingen na mekaar kwamen, maar dit soort klusters is niet echt uniek in de geschiedenis. ( http://en.wikipedia.org/wiki/Earthqu...quake_clusters )

voor je uitspraken doet over het toenemen van het aantal aardbevingen, onderzoek je volgens mij toch best eerst best even de relevante cijfers.

Citaat:

Ook had onze profeet voorspeld dat dieren tegen mensen zullen spreken. Een paar dagen geleden had ik gelezen dat we ontdekt hebben dat olifanten in een onhoorbare toonhoogte signalen naar elkaar verzenden.

dat dieren met elkaar communiceren, gebeurt al miljoenen jaren. dat is dus helemaal niet nieuw. dat heeft trouzens volgens mij niets te maken met het al dan niet spreken tegen mensen. communicatie tussen verschillende soorten (bijvoorbeeld tussen mens en andere soorten) verloopt meestal nog steeds vrij stroef.

Citaat:

Ik heb al eerder laten zien dat er ontzettend veel islamitische voorspellingen zijn uitgekomen.

je hebt al eerder tekst gepost waarin je dit claimde. het is niet omdat jij iets beweert op een forum dat je hebt 'laten zien' dat het zo is. jouw vorige posts hebben mij niet overtuigd van je stelling.

ik vind het trouwens gevaarlijlk dat moslim-broeders dit soort nonsense gaan verspreiden. het heeft niets met de islam te maken, is anti-wetenschappelijk en het geeft de tegenstanders van de islam meteen een pak troeven in handen om minder geïnformeerde mensen een karikatuurbeeld van onze religie op te dringen.

vrede,

redwasp

Xenophon 5 maart 2010 15:39

De dieren gaan tegen de mensen spreken, lol, wat een onnozelaar die "profeet."

Anna List 5 maart 2010 15:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 4629254)
De dieren gaan tegen de mensen spreken, lol, wat een onnozelaar die "profeet."

tenzij die profeet een olifant was :)

Xenophon 5 maart 2010 15:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 4629269)
tenzij die profeet een olifant was :)

Het is toch waar, dat komt zulke onzin hier vertellen en dan moeten we hen serieus nemen...

Anna List 5 maart 2010 15:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 4629291)
Het is toch waar, dat komt zulke onzin hier vertellen en dan moeten we hen serieus nemen...

en dan nog iedereen wijsmaken dat ze niet gedronken hebben ook ! ;-)

Schelfie 5 maart 2010 16:27

Turkse, u kan beter een voorbeeld nemen aan redwasp dan aan pseudo geleuter.

funzo 5 maart 2010 16:35

die orka vorige week kon zichzelf toch goed uiten en, duidelijk dat het was

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:18.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be