redwasp |
5 maart 2010 15:35 |
vrede,
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Turkse Nederlander
(Bericht 4628229)
De profeet had voorspeld dat voor het einde der tijden de aardbevingen zouden toenemen. We hebben nu drie grote aarbevingen in zeer korte tijd gehad. Een in Haiti, één in Chili, één in Taiwan (6,4 op schaal van richter).
|
er zijn geen aanwijzingen van de stelling dat er nu gemiddeld meer aardbevingen voorkomen dan vroeger. het klop dat er op korte tijd een paar hevige aardbevingen na mekaar kwamen, maar dit soort klusters is niet echt uniek in de geschiedenis. ( http://en.wikipedia.org/wiki/Earthqu...quake_clusters )
voor je uitspraken doet over het toenemen van het aantal aardbevingen, onderzoek je volgens mij toch best eerst best even de relevante cijfers.
Citaat:
(Bericht 4628229)
Ook had onze profeet voorspeld dat dieren tegen mensen zullen spreken. Een paar dagen geleden had ik gelezen dat we ontdekt hebben dat olifanten in een onhoorbare toonhoogte signalen naar elkaar verzenden.
|
dat dieren met elkaar communiceren, gebeurt al miljoenen jaren. dat is dus helemaal niet nieuw. dat heeft trouzens volgens mij niets te maken met het al dan niet spreken tegen mensen. communicatie tussen verschillende soorten (bijvoorbeeld tussen mens en andere soorten) verloopt meestal nog steeds vrij stroef.
Citaat:
(Bericht 4628229)
Ik heb al eerder laten zien dat er ontzettend veel islamitische voorspellingen zijn uitgekomen.
|
je hebt al eerder tekst gepost waarin je dit claimde. het is niet omdat jij iets beweert op een forum dat je hebt 'laten zien' dat het zo is. jouw vorige posts hebben mij niet overtuigd van je stelling.
ik vind het trouwens gevaarlijlk dat moslim-broeders dit soort nonsense gaan verspreiden. het heeft niets met de islam te maken, is anti-wetenschappelijk en het geeft de tegenstanders van de islam meteen een pak troeven in handen om minder geïnformeerde mensen een karikatuurbeeld van onze religie op te dringen.
vrede,
redwasp
|