![]() |
Filmpje: Turkse vrouwen scheuren hoofddoekjes doormidden:
|
Revolte dames, zet um op.
Niet alleen in Turkijke, maar overal! Scheur dat ding doormidden en verlos jezelf van dat onderdrukkend stuk kopvod. ![]() |
Ironische site-naam.
|
Citaat:
Dat zijn caouflagelappen van tafellakenformaat. Stel je voor dat christenen het hier in hun hoofd zouden krijgen, als een soort tegenreactie, om met een kruis van 1,5 m rond hun nek te rondlopen. Gaat men het dan hebben over kruisJES? |
Citaat:
|
Citaat:
Ik speel hier de advocaat van de duivel, aangezien ik fan van géén enkel uit de voorgenoemden ben. |
Citaat:
Meer dan 30% zetelverlies en dan zegt die clown van een Bos, '' we zijn terug''. :lol::lol: |
Citaat:
|
Citaat:
De wereld op zijn kop. |
Citaat:
A propos is er geen geluid bij dit filmpje? |
Ook in Iran zijn de vrouwen toe aan hoofddoekverbranding.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
en nu nog :cheer: tetten :cheer:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Elsevier |
Citaat:
WOEHAHAHAHHAHAHAHA :lol::lol::lol: |
Citaat:
En over uw oeverloze gezever elders in dit subforum zal ik het verder maar niet hebben. Overigens heb ik u in die andere draad, die over islam en mensenrechten, tot drie maal toe een vraag gesteld. Een vraag die u stelselmatig niet beantwoordt terwijl u wél vragen van anderen beantwoordt daar. U zou dus beter daar een antwoord op mijn vraag bij elkaar zeveren. Indien u vergeten bent welke vraag ik u stelde, zie dan post #35, post #76, en post #121 in de draad mensenrechten en islam. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:28. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be