![]() |
Kleinzielige flaminganten laten zich weer van hun kleinste kant zien
Taalrel in 'Mijn restaurant'
Vlaamsgezinde Halle moet niet weten van 'Les Deux' van Ludovic en Jurgen. Read and weep: http://www.nieuwsblad.be/Article/Det...leID=GNT2N3V48 Wanneer gaat er eens een einde komen aan het taalfascisme van de flaminganten in dit land? Hoe kleinzielig kan een volkje zijn? |
dag Raf, goeiemiddag, alles nog in orde jongen ?
ge ziet er een beetje gecrispeerd uit. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Kan iemand mij zeggen wat "Mijn Restaurant" is?
|
Te zien aan de avatar laat iemand hier juist zijn kleinste kant niet zien :twisted:
|
Citaat:
|
ze kunnen het mss "Duo" dopen ;-)
|
Omdat het gemeentebestuur het Vlaams karakter wil benadrukken willen zij hun mening opdringen aan de inwoners.
Dat ruikt naar (zachte) dictatuur. Een typische karaktertrek van Vlaamse politici. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
echt, is alles in orde ? |
dat duo heeft wel opeens gratis reclame gekregen, met dank aan het gemeentebestuur daar.
het wordt nu gewoon fel uitvergroot omdat het over een populair tv-programma gaat, maar dit doen ze dus al jaren. met meestal goed gevolg trouwens, de meeste ondernemers daar begrijpen de situatie en passen zich aan. op zich vind ik trouwens dat dit overdreven is, de naam van een restaurant gaat geen verfransing aanmoedigen of stoppen. Dat ze vooral zorgen dat alles IN het restaurant in het Nederlands gebeurt. |
Citaat:
Zou men u een staatsgevaarlijke terrorist noemen als u een vraag hebt over een in uw ogen onterechte belastingaanslag? :roll: |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:47. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be