![]() |
Van der Vlies weg
Citaat:
Ik sta erg ambivalent tegenover de SGP. Het is een partij waar ik niets van moet hebben: aartsconservatief, zeer rechts en met standpunten die zo hier en daar nog radicaler zijn dan die van Wilders. Toch is Van der Vlies een heer en een rasdemocraat, wellevend en met respect voor zijn politieke tegenstanders. Jammer dat hij de kamer gaat verlaten. Voor de zetels zal het niets uitmaken. De SGP staat al jaaaaaaaaaaaaaaren op twee zetels en zal er ook op blijven. Maar Van der Staaij is stugger en minder slim. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De SGP is de christelijke tegenhanger van de islamitische fundamentalisten. Hun opvattingen over vrouwen en homo's zijn degelijk fundamentalistisch. Het tekent het achterlijke van een behoorlijk deel van de Nederlandse samenleving. |
Was al ruim voor de val bekend inderdaad. Is een opvallende gebeurtenis, maar tegelijkertijd compleet zonder consequenties, de tweede kamer blijft uit 148 zetels bestaan, en vrouwen blijven mensen. Als we de partij tegen de homo's, de partij tegen de moslims en de partij voor verbieden net zo makkelijk buiten spel konden zetten zouden de wolken spontaan basisch worden en de engelenkoren zingen, bij wijze van spreken.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Das waar maar je weet wat je er aan hebt en dat ze twee zetels zullen halen volgende verkiezingen. Van welke partij weet je nog echt waar ze voor staan, welke samenleving ze willen, hoe ze dat willen realiseren en hoeveel zetels ze zullen halen? |
Citaat:
Ik zag het bericht als een uitdrukking van iets waar Nederland in het algemeen voor staat. Maar dat was een foutieve overinterpretatie mijnerzijds. |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:39. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be