![]() |
Knuffelbeleid PKK : stank voor dank
http://www.demorgen.be/dm/nl/990/Bui...ons-land.dhtml
Citaat:
Moeten we echt geen CRITERIA formuleren ??? Zomaar iedereen en elke terrorist in gans de wereld onderdak geven ?? Zijn terroristen wel politieke vluchtelingen ?? |
Zever. Stop de mediacampagne tegen de Koerden. Stop de manipulatie!
Wie verstuurt er nu een "bedreiging" per fax? Juist ja, een amateur, een loser, een nitwit :roll: |
En je houding is gebaseerd op...? Dat de Koerden zeker reden hebben om boos te zijn moeten ook in de media komen maar de PKK zijn nu ook geen schatjes...
|
Er is een groot verschil tussen "de Koerden" en de PKK.
Wat heeft de PKK al voor goeds gedaan voor de Koerden,...noppes. Net zomin als de ETA meer kwaad dan goed heeft gedaan voor de Baskische zaak. |
Stank Voor Dank
Ik vindt dat al die" vreemde inwijkelingen"" hier veel toegelaten krijgen.Ze krijgen hun kerken,tv stations,radio stations,sociale gouden manden,en zo veel meer.........."MAAR" als er ook het minste hun niet aanstaat dan protesteren,betogen,vandalisme,vechten,moorden, ze .......zie ook maar naar andere europese steden !!!!!!!
en dit allemaal nauwelijks strafbaar!!!!!!!En wij (echte)(belgen)keken er naar MAAR IN HUN EIGEN PRACHTLANDJES DAAR IS HET ANDERE KOEK !!!!! |
Citaat:
Even terzijde: ik heb het altijd al merkwaardig gevonden dat mensen die onwrikbaar gekant zijn tegen de toetreding van Turkije tot de Europese Unie op universalistische/humanistische grond, namelijk het autoritaire en sluipend islamiserend karakter van het huidige Turkse regime, zo vaak dezelfden zijn als diegenen die ook menen dat steun vanuit Vlaanderen aan secularistische verzetsbewegingen als de PKK of de DHKP/C niet door de beugel kan. Ik weet niet of dat aan extreem pacifisme dan wel aan een onoprechtheid van dat universalisme en humanisme te wijten is ("ieder excuus is goed om over dei vremden te klagen). (Waarmee ik overigens niemand hier in het bijzonder viseer.) Overigens geloof ik net als Txiki niet in de authenticiteit van die 'bedreiging'. |
Citaat:
Als de Belgische staat - in samenwerking met Turkse geheime diensten - mensen op die manier knuffelt, moet men niet verbaasd opkijken wanneer de mensen zich uit dat soort doodknuffel willen bevrijden. Daar gaat het in eerste instantie al om: Koerden worden ook in Turkije bepaald niet geknuffeld en ze hebben onze solidariteit meer dan nodig. Citaat:
Dat ze daarvoor de wapens opnemen kan je hen moeilijk ten kwade duiden: het is een vorm van zelfverdediging. Als we geen asiel toekennen aan de Koerden (die in Turkije gediscrimineerd worden, waar gemarteld wordt en waar men de gevangenissen af en toe leeg maakt door de gevangenen te vermoorden) aan wie dan wel? |
Geef eens een aantal voorbeeld van terroristische daden van de PKK?
|
Citaat:
|
Citaat:
² Stop de partijdige Belgische Justitie, wie gelooft die mensen nu nog ?!? |
Citaat:
|
Citaat:
Terroristen zijn uiteraard geen vluchtelingen. Maar mensen die opkomen voor de vrijheid en identiteit van hun volk kunnen dat wel zijn. Er zijn ook veel Koerden die met de PKK geen uitstaans hebben. |
Ik vind dat altijd zo lekker hypocriet wanneer verdedigers van de PKK zeggen dat men ze niet als een terroristische organisatie mag bestempelen omdat ze in België nog geen aanslagen zouden gepleegd hebben.
|
Dat de flikken die bij de Koerden zijn binnen gevallen toevallig Turken zijn en Turks tegen die Koerden praatten, doet blijkbaar bij haast niemand een belletje rinkelen? Een koerdisch tv station mag blijkbaar niet aanwezig zijn hier maar de Turkse staat mag zich hier wel komen moeien...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Me dunkt dat de Koerden in Turkije in een vergelijkbare situatie zitten. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:03. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be