![]() |
De beste prof van Vlaanderen
Nomineer hier je favoriete universiteitsprofessor en leg uit waarom je voor hem of haar hebt gekozen.
Vertel ook van welke BP - Bekende Prof - je graag eens college had gehad (maar nooit hebt gekregen). |
Ik ga voor professor Zonnebloem
|
Citaat:
|
Professor Kumulus.
|
Meester Kweepeer
|
Citaat:
![]() |
Schrijnend.
|
Walter Weyns
Zijn persoonlijkheid en zijn mening over de functie van een Unief. |
Citaat:
Proffen waarvan ik wel eens college had willen krijgen: Jan Velaers (rechten) en Johan Braeckman (filosofie). |
William D'haeseleer, authoriteit op het gebied van kernenergie. Enige les waar ik in mijn laatste jaar effectief aanwezig was. De passie waarmee hij er over bezig was, zorgde ervoor dat ik echt geboeid werd door iets dat me tot toen maar matig interesseerde.
|
Wat je van mij niet zou verwachten : ik ga een liberaal nomineren. De Grauwe !
Omdat de man altijd al bewezen heeft dat de waarheid hem liever is dan de partij, en omdat bij zijn recente commentaren op de crisis blijkt dat hij niet in starre schema's en dogmas denkt. Vind daar maar eens een tweede voorbeeld van ! |
De waarheid bestaat niet.
|
|
Citaat:
ik vond zijn lessen niet interessant, maar dat lag meer aan het vak dan aan de prof. nog proffen die me zijn bijgebleven: H. wijffels voor zijn humor en Koen verreycken voor het zonder pardon buitenzetten van studenten die stoorden in de les het verwijzen naar de agora als 'die apenrots'. :-) |
J Kruithof
J Gerits |
Citaat:
Zijn lessen trokken ook al op niet veel: eerst vijf weken lullen over zijn verleden als observator van baarzen, foeteren tegen het boze westen, en de laatste tien weken zijn hoofdstukjes Psychologie erdoor jagen. Let wel: hij zegt soms zinnige dingen (o.a. over de universiteit) en hij meent het goed. Juist daarom vind ik het zo jammer dat hij een karikatuur van zichzelf maakt. Citaat:
|
1 Bijlage(n)
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind het schrijnend dat nog niemand hier het fatsoen heeft gehad om professor Jeremias Gobelijn te nomineren. Professor in alles nog wel!
![]() |
Citaat:
Prof Velaers, ik was wel geflatteerd toen ik vorige week ontdekte dat hij mijn thesis vermeldt in het bronnenoverzicht van zijn pas verschenen boek over Albert I:-D , maar ik had geen les van hem, heb hem slechts éénmaal toevallig ontmoet in een archief. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:19. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be